Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
glennvdp schreef:
Weet iemand of er ergens in-store of online nog voorraad is, los toestel of abbonement maakt niet zoveel uit. Geen zin meer in de slechte communicatie van Vodafone.
glennvdp vreemd om te lezen. Je hebt woensdag van mij al een reactie ontvangen op je privebericht m.b.t. het herstellen van je bestelling. Dit is inmiddels ook gedaan en als het goed is heb je hierover ook een sms ontvangen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MagnificentDPE schreef:
Enig idee hoe het zit met levertijden voor een bestelling via Next in een vodafone winkel.
1 november iphone X 64gb SG besteld en dan optie afhalen in de winkel zelf.
Ordernr 27017xxxx
Krijgen winkels uberhaupt ook toestellen geleverd?
Ik lees voor online bestellingen verwacht 3-5wkn is dat voor winkelbestellingen dan gelijk?
Dat zou voor mij dan betekenen verwachte levering 22nov-6dec dan toch? Of zie ik dat verkeerd?
We gebruiken hetzelfde bestelsysteem voor al onze verkoopkanalen (m.u.v. Friends and Family) en alle bestellingen worden op volgorde van bestelling geleverd. De levertijden gelden dus ook voor bestellingen die via onze winkels zijn gedaan.
glennvdp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan, hey! Ik heb woensdag geen bericht van je ontvangen, mijn Postvak in is leeg, en heb geen sms bericht over me bestelling mogen ontvangen. Momenteen ben ik al het hele weekend bezig met een DSS wachtwoord van mijn nummer te verwijderen, anders kan Belsimpel ook niet verder met mijn verlenging.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
JaqSwarthoff schreef:
@Serkan ik zou denken dat er hoop mensen werken bij VF maar daar lijkt het niet op!

Ben nou al 14 dagen veder door dat gedoe met BKR toets! Vorige week dinsdag jou PB gedaan. Vrijdag bericht terug dat hey door is gestuurd. Maar nogsteeds niks bekend!

Sorry maar als wij met ons bedrijf zo met onze klanten omgingen waren we snel dicht!

Hoe moeilijk is het om mensen duidelijkheid te verschaven!

Wachten is geen probleem maar onduidelijkheid is niet ok
Ik begrijp je teleurstelling JaqSwarthoff, maar is het vreemd dat de status van je bestelling van vrijdag op maandag niet is gewijzigd? Of dat je nog geen nieuwe update over je bestelling hebt ontvangen?

Zoals vrijdag aangegeven in een privébericht; je gegevens liggen op dit moment bij onze interne afdeling om je bestelling te herstellen. Zodra dit gedaan is ontvang je hierover een sms.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
glennvdp schreef:
@Serkan, hey! Ik heb woensdag geen bericht van je ontvangen, mijn Postvak in is leeg, en heb geen sms bericht over me bestelling mogen ontvangen. Momenteen ben ik al het hele weekend bezig met een DSS wachtwoord van mijn nummer te verwijderen, anders kan Belsimpel ook niet verder met mijn verlenging.
Correctie, ik zie net dat dit een andere Glenn betreft 😄

Waar heb je dit wachtwoord precies voor nodig?

P.S. Ik neem aan dat je eerdere vraag betrekking had op de levertijden? Er is bij jou dus niets misgegaan met de inkomen- en lastentoets? Zo ja, dan hoor ik het graag.
Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan ook ik heb nog geen reactie ontvangen van woensdag of donderdag, gaat het lukken om deze vandaag te beantwoorden?
glennvdp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan dit wachtwoord is nodig omdat ik mijn abbonement via Belsimpel wil verlengen. Ik had in eerste instantie ook last van de BKR toets.
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Serkan Wat ik persoonlijk gewoon slecht is dat alles zolang duurt.

Met de technologie van tegenwoordig moet dit sneller kunnen.

En positief bedoeld voor jou (Best druk zo in je eentje)

Ik heb bijvoorbeeld nooit bericht gehad over dat bkr toetsering niet goed was gegaan. Het allemaal die klein dingtjes die het onacceptabel maken.

Medewerkers Klantenservice die je zeggen: Nee hij staat erop nieuw in maar u behoud u plek op de lijst! NOT

Maar goed nieuwe week nieuwe kansen. En annuleren kan altijd nog toch.


Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
glennvdp schreef:
@Serkan dit wachtwoord is nodig omdat ik mijn abbonement via Belsimpel wil verlengen. Ik had in eerste instantie ook last van de BKR toets.
Duidelijk. Ik zie dat je hierover zojuist een antwoord hebt ontvangen via Twitter.

Heb je je oorspronkelijke bestelling geannuleerd?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
JaqSwarthoff Ik begrijp je teleurstelling. Dat is bij mij net zo. Gelukkig lees ik op het forum ook een heleboel succesverhalen en positieve berichten over Serkan. Laten we er vanuit gaan dat het deze week bij ons is geregeld.
Wel ben ik het met je eens dat de verschillende kanalen van VF hier wel van zouden moeten leren. Geen toezeggingen doen, want dat wekt frustratie en teleurstelling op. Overigens weet je dat de beperkte aantallen die Apple levert het voornaamste probleem is.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
JaqSwarthoff schreef:
@Serkan Wat ik persoonlijk gewoon slecht is dat alles zolang duurt.
Met de technologie van tegenwoordig moet dit sneller kunnen.
En positief bedoeld voor jou (Best druk zo in je eentje)
Ik heb bijvoorbeeld nooit bericht gehad over dat bkr toetsering niet goed was gegaan. Het allemaal die klein dingtjes die het onacceptabel maken.
Medewerkers Klantenservice die je zeggen: Nee hij staat erop nieuw in maar u behoud u plek op de lijst! NOT
Maar goed nieuwe week nieuwe kansen. En annuleren kan altijd nog toch.
JaqSwarthoff SpanishDudeist
Helaas is/was dit niet alleen op te lossen door het inzetten van technologie oftewel computersystemen. Dit zijn onvoorziene omstandigheden waarbij we eerst dienen te onderzoeken wat er precies is misgegaan, waardoor, welke bestellingen hierdoor wel/niet geraakt zijn en natuurlijk hoe we dit kunnen oplossen. Dit kost inderdaad tijd, maar het is wel noodzakelijk.

Bij dit proces gaat helaas niet alles vlekkeloos, zoals het versturen van de sms of de communicatie door medewerkers (omdat ze wellicht op dat moment niet beter wisten). Maar daar hopen we weer van te leren om het in het vervolg beter te doen. Dus in ieder geval bedankt voor je feedback.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Is er toevallig ook iets waar je kunt zien t/m welk ordernummer er tot nu toe is geleverd? Of moeten we echt uitgaan van de levertijd die word aangegeven. ( Aangezien die eerder al eens is verkort )
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Na het lezen van berichten hier op het forum dat een aantal mensen al de I Phone X hebben ontvangen, maar telefonisch contact opgenomen met Vodafone met de vraag wat mijn status (256 SG) is. Antwoord medewerker "verwachting einde van deze maand". WTF hoe dan?

Ik heb begrepen dat Mods hier een betere schatting kan geven mbt levertijden. Help pls.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ligt er natuurlijk aan wanneer je hebt besteld. Op 27 okt besteld is LVT vanaf 3 november 1-3 weken. Besteld op 28 oktober of later, dan LVT 3-5 weken vanaf 3 november of de datum bestelling. (zie hieronder)Succes
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Mij is verteld bij de order dat mijn toestel binnen 2 weken geleverd zou worden. Hoort het dat er bij mijn orderstatus (wordt verwerkt) staat?
Naamloos1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan Kan jij mij uitleggen waarom als je via Friends & Famlily een bestelling plaats het langer duurt? Een collega van je via de chat stuurde mij een link namelijk en moest via dat link bestellen...

En hoeveel langer duurt het dan “normale” bestelling?
Wawl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn status is zojuist veranderd. Door BKR problematiek is mijn bestelling teruggezet naar 27/10. Mijn bevestiging is van 15.10 uur. Mijn status is nu:

Status
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Ben benieuwd. Zal niet lang meer duren!
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
YES! Hier ook, status op uitleveren, Top vodafone!
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Wawl Welk toestel heb jij besteld?
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Pij3 schreef:
YES! Hier ook, status op uitleveren, Top vodafone!
.... wat super Pij3 .... dat is goed nieuws!!
(mijn ervaring) ... eind van de middag je track and tracé en vanavond laat kan je het pas volgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic