glennvdp schreef:glennvdp vreemd om te lezen. Je hebt woensdag van mij al een reactie ontvangen op je privebericht m.b.t. het herstellen van je bestelling. Dit is inmiddels ook gedaan en als het goed is heb je hierover ook een sms ontvangen.
Weet iemand of er ergens in-store of online nog voorraad is, los toestel of abbonement maakt niet zoveel uit. Geen zin meer in de slechte communicatie van Vodafone.
MagnificentDPE schreef:We gebruiken hetzelfde bestelsysteem voor al onze verkoopkanalen (m.u.v. Friends and Family) en alle bestellingen worden op volgorde van bestelling geleverd. De levertijden gelden dus ook voor bestellingen die via onze winkels zijn gedaan.
Enig idee hoe het zit met levertijden voor een bestelling via Next in een vodafone winkel.
1 november iphone X 64gb SG besteld en dan optie afhalen in de winkel zelf.
Ordernr 27017xxxx
Krijgen winkels uberhaupt ook toestellen geleverd?
Ik lees voor online bestellingen verwacht 3-5wkn is dat voor winkelbestellingen dan gelijk?
Dat zou voor mij dan betekenen verwachte levering 22nov-6dec dan toch? Of zie ik dat verkeerd?
JaqSwarthoff schreef:Ik begrijp je teleurstelling JaqSwarthoff, maar is het vreemd dat de status van je bestelling van vrijdag op maandag niet is gewijzigd? Of dat je nog geen nieuwe update over je bestelling hebt ontvangen?
@Serkan ik zou denken dat er hoop mensen werken bij VF maar daar lijkt het niet op!
Ben nou al 14 dagen veder door dat gedoe met BKR toets! Vorige week dinsdag jou PB gedaan. Vrijdag bericht terug dat hey door is gestuurd. Maar nogsteeds niks bekend!
Sorry maar als wij met ons bedrijf zo met onze klanten omgingen waren we snel dicht!
Hoe moeilijk is het om mensen duidelijkheid te verschaven!
Wachten is geen probleem maar onduidelijkheid is niet ok
glennvdp schreef:Correctie, ik zie net dat dit een andere Glenn betreft 😄
@Serkan, hey! Ik heb woensdag geen bericht van je ontvangen, mijn Postvak in is leeg, en heb geen sms bericht over me bestelling mogen ontvangen. Momenteen ben ik al het hele weekend bezig met een DSS wachtwoord van mijn nummer te verwijderen, anders kan Belsimpel ook niet verder met mijn verlenging.
glennvdp schreef:Duidelijk. Ik zie dat je hierover zojuist een antwoord hebt ontvangen via Twitter.
@Serkan dit wachtwoord is nodig omdat ik mijn abbonement via Belsimpel wil verlengen. Ik had in eerste instantie ook last van de BKR toets.
JaqSwarthoff schreef:JaqSwarthoff SpanishDudeist
@Serkan Wat ik persoonlijk gewoon slecht is dat alles zolang duurt.
Met de technologie van tegenwoordig moet dit sneller kunnen.
En positief bedoeld voor jou (Best druk zo in je eentje)
Ik heb bijvoorbeeld nooit bericht gehad over dat bkr toetsering niet goed was gegaan. Het allemaal die klein dingtjes die het onacceptabel maken.
Medewerkers Klantenservice die je zeggen: Nee hij staat erop nieuw in maar u behoud u plek op de lijst! NOT
Maar goed nieuwe week nieuwe kansen. En annuleren kan altijd nog toch.
Pij3 schreef:.... wat super Pij3 .... dat is goed nieuws!!
YES! Hier ook, status op uitleveren, Top vodafone!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.