Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Pij3 ik begrijp je frustratie,
maar er zijn ook nog gewoon mensen die de telefoon nog niet hebben ontvangen en eerder dan jou hebben besteld.! Ik bijvoorbeeld ????

Laten we gewoon hopen dat Serkan vandaag in de gelegenheid is om vragen te beantwoorden.
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Met ‘iedereen’ bedoel ik de mensen die een BKR fout hadden, sorry voor de onduidelijkheid.
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Hoi,

Ik had ook een BKR fout en heb de 27e om 09:16 besteld.
Rlips66

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb afgelopen dinsdag de gevraagde gegevens aangeleverd en die zouden woensdag intern zijn doorgestuurd. Sindsdien is het stil en is het inmiddels twee weken geleden sinds ik de iPhone X heb besteld...Is een van de anderen die in dezelfde situatie zitten al wel verder in het proces gekomen dankzij deze actie?
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Inmiddels is mijn bestelling verstuurd en wordt het toestel vanavond geleverd 🙂

Extra info; Mijn bestelling van 27-10 was zoals bij vele mensen wegens BKR issues geannuleerd. Serkan heeft mijn gegevens naar een afdeling doorgezet om dit te herstellen en het toestel sneller te ontvangen, en met succes. 🙂
Wawl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik had ook te maken met het BKR probleem. Kreeg zojuist deze SMS:

“Beste klant, we hebben je iPhone X bestelling teruggeplaatst naar de originele besteldatum. We houden je op de hoogte over de levering van je bestelling. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Vodafone”.

Ik heb op 27/10 om 15.10 uur besteld. Ben benieuwd. Nog maximaal 2 weken wachten.
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Ik wil ook ook zo een sms krijgen!!

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Wawl Als er deze week geen update komt dan zal dat ongetwijfeld volgende week wel zijn, steeds meer mensen die slachtoffer waren van het BKR issue hebben al goed nieuws gekregen of zelfs het toestel ontvangen (Ik ontvang 'm vandaag). Er wordt achter de schermen gewerkt, dus heb geduld 🙂
Rlips66

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Enkele minuten nadat ik mijn voorgaande bericht had geplaatst kreeg ik opeens (!) een SMS van Vodafone dat mijn bestelling is teruggeplaatst naar de originele besteldatum. Dit stelt mij nog niet helemaal gerust want:
- mijn orderstatus is nog niet veranderd;
- ik heb mijn bestelling weliswaar op 27-10 geplaatst maar op 1-11 is mijn huidige order in het systeem gezet (overigens met orderdatum 2-11(!?)).

Dus: wat betekent dit nu concreet voor mijn situatie? Komt de besteldatum weer op 27-10 te staan en betekent dit dat ik de telefoon op hele korte termijn heb? Of ligt het toch anders?
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Rlips66 Bij mij is de nieuwe besteldatum (31-10 ipv 27-10) gehanteerd waarbij de status op verzending staat, waarschijnlijk passen ze dit intern aan maar wij zien dit niet. Maakt ook verder niet uit zolang je maar op de originele besteldatum staat.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ook ik had BKR isseu .....
27ste om 9:16 pre -order gedaan voor een verlenging met SG 64
30ste is mijn order opnieuw erin gezet door FV ivm goedkeuring

afgelopen dinsdag gelijk na de oproep van Serkan hier een PB gedaan (16:50) met de gegevens die hij nodig had voor de omzetting van 30 naar 27
gisteren middag is mijn bestelling omgezet naar uitleveren en vandaag krijg ik mijn iphone


dus ik denk dat er verschillende dingen mee speelt.
- Hoe laat heb je ge-pre-orderd ?
- Hoe heb je het gedaan want er schijnt verschil te zijn tussen F&F en gewoon.?
- wanneer is je order door de isseu pas echt verwerkt (dus de nieuwe order eringezet) ?
- Welke iphone heb je besteld ?
- en misschien ook hoe laat heb je je Serkan een PB gedaan? en
- wanneer is de omzetting geregeld in het systeem. ?

Ik kreeg net ook een SMS dat mijn order omgezet is naar de oude plek. (Beetje laat sms’je want ik krijg hem vanmiddag)
Gisteren werd ik gebeld voor eventueel verlenging (ik heb hem dus verlengd met de X)
Alles gaat dus ook langs elkaar heen.

Maar ik ben er wel achter dat er hard gewerkt word achter de schermen.
Er zij vele mensen al geholpen en helaas zijn er denk ik ook heeeel veeel mensen die op de X gewacht hebben en waar het helaas ook fout is gegaan.


Ik wens iedereen heel veel sterkte met het geduld hebben... ik hoop echt dat jullie snel een reactie gaan krijgen.

Blijf duimen voor jullie ????????????????????

Serkan bedankt voor al je inzet! Echt Top ????????
En succes met alles want ik heb het vermoeden dat het een gekkenhuis is bij jullie op kantoor nu!
Hopelijk kan je nog meer mensen blij gaan maken.

Groeten Iris
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Wat fijn om te lezen dat er al een heleboel mensen een sms’je of zelfs hun toestel al hebben ontvangen.

Ik wacht het met smart af, want ik heb nog helemaal niets vernomen.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Rlips66 In MyVF zie je ook niets veranderen qua datum (is mijn ervaring)

Hopelijk springt voor jou nu snel de status ontvangen op uitleveren ..
succes / sterkte met wachten ????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lisa1969 sterkte met wachten ... hopelijk krijg je ook snel bericht ????????????
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Serkan heb Dinsdag een PB gestuurd maar nog niks mogen vernemen.

Wil nu zo langzamer hand wel wat meer weten! Over hoe en wat ivm BKR toetserings problemen.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist Succes vandaag met het geduld ... blijf duimen voor je ????????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SerkanIs er nog een kans dat er vandaag/morgen nog toestellen worden uitgeleverd? Of wordt het volgende week?
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Iris75 Heerlijk die positieve instelling van je hahaha! Je moet wel veel duimen zo... 🙂
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
GeorgeHovhan ..... ???? ... goed he! .. . maar ik begrijp wel die frustraties en dan een beetje positieve reacties is toch ook wel fijn toch!

En stuur VF volgende week wel een rekening voor het duimen voor iedereen hahah
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ohh Ruud001 wacht jij ook nog steeds. Balen man!!! Sterkte met wachten! ????????????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic