Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb nu:
Status
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

tnx Serkan...zal niet lang meer duren nu denk ik?
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Top man, blij voor je. Jij had toch bestelnummer 2700XXXXX? Ik heb 2698XXXXX. Oke dat zal wel weer een F&F dingentje zijn... Of kleur, of 64/256GB, of wat anders. Haha.
We blijven geduldig. 😉
Succes ermee!
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Raar ja, ik heb namelijk 2699XXXX en weet ook nog niks.
dairewl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb bestelnr. 2698765XX
64gb zilver
Wacht nog op reactie van Serkan
Status niks veranderd nog.
In ieder geval blij dat er wat aan gedaan wordt door VR.

Geduld........
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Top tabeee84 ,.... ook hier is net mij status veranderd in hetzelfde van jou!

Ruud001 ga hopen dat jij ook snel een andere status gaat krijgen.
En natuurlijk ook voor de andere die geduldig wachten.

Even ter info: .. ik begon met 2697xxxxx en op maandag werd het veranderd naar 2700xxxxxx (ivm BKR check) ... ik verwacht de Space Grey 64GB ...

Serkan alvast bedankt voor AL je inzet. ????????????

Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Tof Iris. Hopelijk ik nu ook....
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Pij3 ... ik duim met je mee! ????????
MartijnJ95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn oude bestelling die geraakt werd door de inkomen en lasten enzo had het nummer: 2699XXXX
Mijn nieuwe bestelling heeft nummer: 2702XXXX.

Door bovenstaande berichten (en het hopelijk herstellen van de oude orders) begin ik toch hoop te krijgen dat er inmiddels wat schot in de zaak begint te komen. Hopelijk binnenkort meer (positief) nieuws!

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Goed om te lezen dat mensen een positief bericht hebben ontvangen vanochtend! Hopelijk ontvangen jullie het toestel snel 🙂
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
GeorgeHovhan Hoop dat jij ook snel wat hoort.
MartijnJ95 voor jou hoop ik het ook!
Geduld word wel op de proef gesteld he ... ???? ...

blijf duimen voor jullie hoor. Maar denk dat het ook fijn is om te zien dat er beweging is
dat vond ik gisteren in ieder geval wel. Op een kleine frustie dingetje na dan ????

succes allemaal ????????????
Naamloos1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Nou als ik dat had geweten, dan had ik nooit via F&F een bestelling geplaatst...
Polken65

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De mijne wordt straks geleverd:D
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Beetje frustrerend nu.. Bijna iedereen krijgt hem en bij mij is nog niks, betekent dat mijn bestelling niet vervroegd kan worden Serkan?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Hoe snel krijg je een reactie op een PB?
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan of iemand anders. Hoelang duurt het ongeveer als je status: Uitlevering is dat je een T&T code gaat ontvangen?
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Ook mijn status is aangepast naar uitleveren! Hier ben ik blij mee 😄
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
tabeee84 een week denk ik ???? ..... hahahah grapje...
maar ik denk max 1dag (daar ga ik eigenlijk wel vanuit ????)

Kijk dat zijn goede berichten GeorgeHovhan ... ????????
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
tabeee84
Mijn ervaring met de 7 Plus afgelopen jaar is dat er een tijdsbestek van 2 dagen max tussen zit. Met een beetje geluk heb je 'm morgen al binnen
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Nog steeds niet... Begin het raar te vinden nu.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Allemaal bofkonten. Ik heb nog helemaal niets vernomen. Ik krijg zojuist via Twitter het volgende antwoord: Dank je. Ik heb je gegevens doorgezet. We gaan uiteraard ons best voor je doen, zodat je toch je telefoon eerder hebt. Je krijgt dan via sms bericht van ons.

Dit is niet echt concreet. Hoe hebben jullie dat aangepakt? Mijn bestelling van 27/10 9:16 is toen namelijk geannuleerd en is opnieuw geplaatst op 30/10.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic