Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Annelotteb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
twcoolen https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#status Als je bij deze link je mailadres plus ordernummer invult, kun je de status van je bestelling zien.
goudbezie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik ook SG 64gb besteld, maar al om 09:52 uur, helaas staat hij bij mij nog niet op uitleveren 😞

Dabo

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Iris75 Ik heb mijn abonnement verlengt , ben dus bestaande klant...
Ik heb ook geen BKR registratie staan.
Mocht iemand die wel hebben, dan doen ze eerst een check om wat voor soort registratie dit gaat..., vandaar de langere wachttijd bij mensen met een BKR registratie...
dat is mijn gedachte er over.
natuurlijk moeten mensen hun orderplaats behouden indien blijkt dat er niks aan de hand is.
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bij mij staat er ook nog ontvangen. Ik had om 9:44 mijn abbo verlengd met de iphone x silver 64 gb. Ook miste er bij mij het bkr gebeuren. Ik hoop ook vandaag nog bericht te krijgen????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Nee het gaat helemaal niet om BKR registratie maar om de wettelijke BKR CHECK die bij iedereen nu gedaan moet worden. Dabo ....

Maar uit jouw reactie haal ik uit dat de pre-order direct goed is gegaan .. daar zal het verschil al in zitten.

JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Serkan Wanneer kan ik een reactie verwachten van je op het prive bericht ivm Lasten toets BKR
twcoolen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor de tip, maar zoals in mijn bericht aangeven komt daar bij mijn order geen resultaat.
Ik hoor (na contact met VF) van mijn vriendin dat de bestelling idd van status veranderd is naar Uitlevering.

Ben benieuwd.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist vernomen dat we gisteren weer een nieuwe voorraad hebben ontvangen en deze morgen wordt uitgeleverd. Het kan dus zijn dat een aantal van jullie een mail (met Track and Trace) zal ontvangen.

Daarnaast verwachten we op korte termijn weer een nieuwe levering. Ik houd jullie op de hoogte.

Ondertussen ben ik bezig met jullie privéberichten, jullie krijgen een reactie zodra je privébericht is verwerkt.
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Serkan Weet niet hoeveel berichten je gemiddeld je krijgt, maar ik had je er 2 gestuurd. Dan weet je dat. In de 1e staat gewoon wat informatie en de gegevens die je nodig had. In de 2e mail staat wat aanvullende informatie.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Shaq, ja ik heb ze gezien. Je krijgt z.s.m. een reactie.
Annelotteb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nu ook een Track & Trace code ontvangen van VF/PostNL (nog niet beschikbaar) + de rekening via de mail.

Oh, dit bericht was bedoelt als antwoord op mijn vorige bericht. Die staat bovenaan deze pagina.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Annelotteb. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!!! Wij bewaren ons geduld en houden hoop op een snelle levering.;)
Issabous

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook mijn status is gewijzigd naar uitleveren. 27 okt om half 12 besteld icm vf next. Ben benieuwd.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Wachten duurt lang he Ruud001 ???? ......
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Annelotteb schreef:
Ik heb nu ook een Track & Trace code ontvangen van VF/PostNL (nog niet beschikbaar) + de rekening via de mail.

Oh, dit bericht was bedoelt als antwoord op mijn vorige bericht. Die staat bovenaan deze pagina.
Goed om te lezen! Houd ons op de hoogte 😄
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hebben de mensen die bericht zouden krijgen over het herstellen van hun order al bericht gekregen?
Polken65

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Email gehad vanmiddag met track en trace maar link werkt nog niet
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
disss .... NO ... ik heb nog steeds niets gehoord.

Wel vanmorgen een pb terug gehad van Serkan dat hij mijn bericht door heeft gestuurd maar daar is het nog bij gebleven.

Wel frustie als je reacties van mensen leest die wel al een track en tracé hebben gekregen en die later gepre-orderd hebben ????. .... geduld word op de proef gesteld.
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Juist! Zo zit ik er ook bij..
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
disss nou ik zit ook dus ook met smart te wachten op meer info na de pb aan Serkan .

En dat komt ook omdat dus de volgende batch telefoons gaat worden uitgeleverd en door BKR verhaal zit ik daar dus nog niet bij terwijl er wel meteen de 27ste ook bij was!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic