Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
akwa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik had bestelling geplaatst 27ste voor 09.15, maar hier ook het bkr probleem en hop achteraan in de rij.
Nog even afgewacht maar door de non-communicatie in het begin van Vodafone toch maar eens verder gaan kijken. Belsimpel maakt tenminste zijn naam waar gisteren aangevraagd en vandaag bevestiging ontvangen dat ik morgen het toestel ontvang.

Vind het ook raar dat het nu opeens bij nader inzien wel mogelijk is om orders aan te passen, zo blijkt maar weer onder druk wordt schijnbaar alles vloeibaar 😉


lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Hallo,

Ook ik heb op 27 oktober besteld (09:16 uur de 1e bevestiging ontvangen) Zat nog te twijfelen tussen zwart en zilver, maar toch voor zilver gegaan :). Op de 30e een sms ontvangen dat er nog aanvullende vragen waren nav mijn bestelling en of ik even wilde bellen. Dat vond ik al vreemd. Waren belde zij mij niet? Mijn belbundel was al op, maar goed.....toch maar gebeld. Bleek dat ik BKR vragen moest beantwoorden. In het bestelproces waren die vragen niet 'langsgekomen'. Nu lees ik dat er nu gekeken wordt of er alsnog een herstelactie gedaan kan worden zodat de besteldatum 27 oktober wordt ipv (in mijn geval) 30 oktober zoals het nu op papier staat. Geldt dit voor iedereen? Of alleen voor diegene die dit op dit forum aangeeft?

TimRo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Iemand al bericht gehad van vf mbt levering iphone deze week ?
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
TimRo schreef:
Iemand al bericht gehad van vf mbt levering iphone deze week ?
Nope. Ook nog geen bericht van Serkan met ontvangstbevestiging PB
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nee ook nog niks ontvangen
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Is er al iets bekend bij Vodafone, wanneer de volgende batch iPhone X naar de klanten worden gestuurd? Of bij jullie binnenkomt? Is dat bijvoorbeeld deze week al? Zou zo moeten zijn omdat in jullie LVT lijstje staat, 1-3 weken...
Je begrijpt natuurlijk best dat er wat ongduldige forum leden zijn, die met smart op dit soort berichtjes wachten.;)
Alvast bedankt voor je antwoord.
Groeten, Ruud.
twcoolen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteren nog gesproken met VF. Het verhaal was vergelijkbaar met eerdere verhalen. Er zou Dinsdag en Vrijdag nieuwe voorraad binnenkomen. Dus ik kon gisteravond al eventueel op een T&T rekenen en anders Vrijdag. Maar de verwachting was dat de iPhone X toch echt deze week uitgeleverd zou gaan worden.

Gezien het feit dat dit verhaal in principe nergens op gebaseerd is, buiten het feit dat de standaard aanleverdagen op Dinsdag en Vrijdag zijn, heb ik er niet echt veel vertrouwen in.

Maar zoals verwacht, geen T&T gisteren. Vrijdag een nieuwe "kans".
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Een vriend van me heeft hem afgelopen maandag op Belsimpel besteld en krijgt hem waarschijnlijk morgen of vrijdag al binnen.

Ben bang dat mijne er volgende week vrijdag er nog niet is ik ook maar ga annuleren en overstappen via Belsimpel.
JesperS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Status van mijn bestelling staat nu op uitleveren

TimRo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij ook, hopelijk morgen in huis
nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Wanneer je de frontpage blijft refreshen veranderd de status van op voorraad naar langere levertijd afwisselend van elkaar.
Ik stel bij deze een ultimatum aan Vodafone. Wanneer ik voor einde van de middag geen bericht heb over dat ik mijn toestel op zeer kort termijn mag verwachten., ben ik voornemens mijn order te annuleren en ga ik mijn geluk elders beproeven. Succes VF!
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Bij mij niet... Zucht..
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bij mij ook niet.. ????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb de eerste groep al doorgezet naar onze orderafdeling. Jullie krijgen een reactie van me op je privébericht zodra dit bij jou het geval is. Daarnaast krijg je een sms over het herstellen van je bestelling.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
akwa schreef:
Ook ik had bestelling geplaatst 27ste voor 09.15, maar hier ook het bkr probleem en hop achteraan in de rij.
Nog even afgewacht maar door de non-communicatie in het begin van Vodafone toch maar eens verder gaan kijken. Belsimpel maakt tenminste zijn naam waar gisteren aangevraagd en vandaag bevestiging ontvangen dat ik morgen het toestel ontvang.

Vind het ook raar dat het nu opeens bij nader inzien wel mogelijk is om orders aan te passen, zo blijkt maar weer onder druk wordt schijnbaar alles vloeibaar 😉


akwa Dat staat daar verder los van. Het was/is meer een technische uitdaging. Daarnaast hebben we eerst moeten onderzoeken wat het probleem precies was alvorens we konden werken aan een oplossing en konden communiceren.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Bedankt weer voor je update Serkan. ..... en ook op je feedback op mijn PB.
We wachten weer af! ????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
nickven schreef:
Wanneer je de frontpage blijft refreshen veranderd de status van op voorraad naar langere levertijd afwisselend van elkaar.
Ik stel bij deze een ultimatum aan Vodafone. Wanneer ik voor einde van de middag geen bericht heb over dat ik mijn toestel op zeer kort termijn mag verwachten., ben ik voornemens mijn order te annuleren en ga ik mijn geluk elders beproeven. Succes VF!
nickven dat eerste lijkt meer op een cookies issue.
Wat betreft je ultimatum; vreemde opmerking. Ik heb je nota bene zojuist nog in een privébericht aangegeven dat ik je gegevens heb doorgestuurd om je bestelling te herstellen. Meer kan ik er helaas niet van maken.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Bij mij ook niet. Grote zucht. Laat ik eens bellen naar VF.
Krijg een zeer vriendelijke meneer aan de lijn die mij helaas geen hoop kan geven. Tussen de 1 en 3 weken zal het toestel worden geleverd. (Dat wisten we al) Wel bood de meneer mij een doos chocola of een bosje bloemen aan om het wachten te verzachten. Dat heb ik netjes afgeslagen want er is maar 1 ding wat ik wil weten en dat is, wanneer kan ik mij iPhone X SB 256GB verwachten.
SerkanIs er dan helemaal geen indicatie te geven hoe dit verder gaat verlopen?
Bestellingen 9-10.00 uur, 1 week, bestellingen 10-18.00 uur twee weken, en later 3 weken? Of zoiets. Graag toch wat meer duidelijkheid.
Raar dat bijvoorbeeld Belsimpel zoveel toestellen op korte termijn kan leveren en Vodafone maar weinig.
Groeten,
Ruud.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
Bij mij ook niet. Grote zucht. Laat ik eens bellen naar VF.
Krijg een zeer vriendelijke meneer aan de lijn die mij helaas geen hoop kan geven. Tussen de 1 en 3 weken zal het toestel worden geleverd. (Dat wisten we al) Wel bood de meneer mij een doos chocola of een bosje bloemen aan om het wachten te verzachten. Dat heb ik netjes afgeslagen want er is maar 1 ding wat ik wil weten en dat is, wanneer kan ik mij iPhone X SB 256GB verwachten.
@SerkanIs er dan helemaal geen indicatie te geven hoe dit verder gaat verlopen?
Bestellingen 9-10.00 uur, 1 week, bestellingen 10-18.00 uur twee weken, en later 3 weken? Of zoiets. Graag toch wat meer duidelijkheid.
Raar dat bijvoorbeeld Belsimpel zoveel toestellen op korte termijn kan leveren en Vodafone maar weinig.
Groeten,
Ruud.
Hoi Ruud001,

Ik begrijp heel goed dat je meer duidelijkheid wil. Zoals eerder aangegeven in dit topic zal ik dit zo goed mogelijk proberen te doen via dit topic. Maar ik werk (gelukkig) geen 24/7 😄

Ik hoop vandaag weer een nieuwe update te hebben m.b.t. de verwachte levertijden en leveringen. Zodra ik meer weet laat ik iets weten.

P.S. Het heeft geen meerwaarde om contact met verschillende andere afdelingen op te nemen hierover. Onze collega's weten helaas ook niet meer dan de huidige levertijden.
nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
SerkanBedankt voor je inzet, laat ik daar mee beginnen. Ik neem jou ook niks kwalijk en ik merk dat je je best doet. Heb ook je PB pas gelezen toen ik mijn bericht plaatste. Alleen zul je je ook moeten kunnen voorstellen dat we alleen maar aan de zijlijn staan te wachten. Tal mensen die het toestel al hebben, terwijl wij met lege handen staan. Ik had de keus al lang kunnen maken om het toestel via andere wegen te bemachtigen maar heb mij koest gehouden. Maar mijn geduld raakt op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic