Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Serkan schreef:
Serkan schreef:
We hebben inmiddels een oplossing gevonden voor het herstellen van de bestellingen die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets (BKR) gegevens. Hiermee wilen we ervoor zorgen dat je bestelling weer terug op de initiële plek in de 'wachtrij' komt te staan.

Indien dit bij jouw bestelling het geval is, kun je mij een privébericht sturen met onderstaande gegevens. Let wel, dit geldt dus alléén voor bestellingen m.b.t. het inkomens- en lastentoets probleem.

Benodige gegevens:
- Orderdatum
- Klantnummer
- 06-nummer
- Ordernummer

Aan de hand van deze gegevens zullen onze collega's nakijken of jouw bestelling hierdoor is geraakt, waarna er contact met je wordt opgenomen om de bestelling te herstellen.
@Floris44 @ciphone @lievemandie @ddouven @Dabo

Zie bovenstaand bericht.
Immink Rlips66 jeekee84 nickven LadyLiberty BossModra Wouto82 goudbezie Ruud001 Pij3

Zie bovenstaand bericht.
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Naar welk email-adres moet ik mailen?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes


Serkan schreef:
We hebben inmiddels een oplossing gevonden voor het herstellen van de bestellingen die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets (BKR) gegevens. Hiermee wilen we ervoor zorgen dat je bestelling weer terug op de initiële plek in de 'wachtrij' komt te staan.

Indien dit bij jouw bestelling het geval is, kun je mij een privébericht sturen met onderstaande gegevens. Let wel, dit geldt dus alléén voor bestellingen m.b.t. het inkomens- en lastentoets probleem.

Benodige gegevens:
- Orderdatum
- Klantnummer
- 06-nummer
- Ordernummer

Aan de hand van deze gegevens zullen onze collega's nakijken of jouw bestelling hierdoor is geraakt, waarna er contact met je wordt opgenomen om de bestelling te herstellen.
DeemiNicole tabeee84 en alle anderen die ik niet kan taggen wegens een limiet op het aantal tags. Zie bovenstaand bericht.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan ... fijn dat jullie toch tegemoet kunnen en willen komen. Je hebt van mij al een PB .. ????????

We wachten netjes af en hopelijk krijgen we nog een bevestiging dat de order datum aangepast is naar de 27ste.

Succes met alles ????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
disss schreef:
Naar welk email-adres moet ik mailen?
Je kunt dit naar mij sturen door middel van een privébericht -> Klik op mijn profiel -> Aan de rechterkant privébericht sturen.
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Klasse! PB is zojuist verstuurd!
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan top dat jullie iets doen. Zeker voor de mensen waarvoor dit geld

Helaas is er bij mij nog veel meer mis gegaan. Mijn hele verlenging is kwijt geraakt bij de afdeling Next. Men beweert zelfs dat ik niet eens gebeld heb met Vodafone afgelopen vrijdag terwijl ik gewoon bewijs heb doormiddel van mijn bel gegevens. Als het goed is, is hier een case/klacht voor aangemaakt afgelopen vrijdag. Helaas tot opheden nog niets hierover ontvangen.

robert87

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan
top dat je met oplossingen bezig bent. Heb helaas een soortgelijk probleem. Maar dan met het nummerbehoud. Door een fout in het bestelproces is dat niet goed doorgekomen en nu is er gisteren ook een nieuwe bestelling voor mij geplaatst. Nogmaals het is niet door een fout die ik zelf heb gemaakt. Is er ook iets wat je voor mij kan regelen? Thanks!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
ddouven schreef:
@Serkan top dat jullie iets doen. Zeker voor de mensen waarvoor dit geld

Helaas is er bij mij nog veel meer mis gegaan. Mijn hele verlenging is kwijt geraakt bij de afdeling Next. Men beweert zelfs dat ik niet eens gebeld heb met Vodafone afgelopen vrijdag terwijl ik gewoon bewijs heb doormiddel van mijn bel gegevens. Als het goed is, is hier een case/klacht voor aangemaakt afgelopen vrijdag. Helaas tot opheden nog niets hierover ontvangen.

Dat is vreemd ddouven. Dit is wel een uitzonderlijke situatie. Ik ga ervan uit dat onze collega's hun best doen om dit alsnog voor je op te lossen. Succes!
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Top Serkan. Alleen weet ik niet of het bij mij een BKR fout was, werd namelijk niet gebeld of iets dergelijks. Kreeg alleen pas later een bevestiging, val ik er dan nog wel onder?
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan pb gestuurd. Hoop op snel tegenbericht!

Tnx
Tomidimus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan

Goed om te horen dat er een oplossing is voor de mensen met lastentoets-problemen. Is er ook nog een mogelijkheid voor mij met het probleem van de onjuiste nieuwe bestelling ipv verlenging?
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ik heb het ook gewoon gestuurd, ik kijk wel of het mogelijk is! 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Het betreft hier zoals aangegeven specifiek de getroffen bestellingen waarbij de inkomens- en lastentoets gegevens ontbraken. We willen ervoor zorgen dat deze bestellingen weer terug op de initiële plek in de 'wachtrij' komen te staan. Dit gebeurt aan de hand van de 'oude/originele' bestelling. Ik heb zelf geen invloed op dit proces of de wachtrij dus kan jullie helaas niet helpen met andere verzoeken.
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ik heb gegevens gewoon alsnog verstuurd, ik hoor dan vanzelf wel of ik in aamerking kom Serkan? Vraag me dan sws af wat de reden zou zijn waarom ik maandag pas een bevestiging kreeg zonder een belletje ofzo..
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Pij3 schreef:
Ik heb gegevens gewoon alsnog verstuurd, ik hoor dan vanzelf wel of ik in aamerking kom @Serkan? Vraag me dan sws af wat de reden zou zijn waarom ik maandag pas een bevestiging kreeg zonder een belletje ofzo..
Geen idee wat daarvan de reden is geweest, maar zo te zien niet vanwege de inkomens- en lastentoets. Ik heb je ook een privébericht gestuurd.
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Serkan Had ook een probleem. Heb je een PB gestuurd.
robert87

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan
Jammer dat je er niets meer aan kan doen. Is namelijk echt een soortgelijk probleem. Heb dus 27-10 een pre order geplaatst maar gisteren is mijn bestelling dus zonder verdere communicatie geannuleerd en er is meteen een nieuwe bestelling geplaatst maar dan met 6/11 als besteldatum. Achteraf blijkt dat dit waarschijnlijk een fout was in het bestelproces net als bij het BKR probleem.

Vraag alleen of er ook van de oorspronkelijke besteldatum uitgegaan kan worden.

Want ben absoluut niet tevreden over de gang van zaken!
dairewl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan ik heb je een pb gestuurd!
NickC

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Serkan

Ik had mij ruim voor de realease van de iPhone door een collega in de winkel laten informeren over Next.
Hij heeft mij toen verteld dat ik gewoon via de website kon bestellen. Wat achteraf niet mogelijk was, maar helaas werdt ik daar pas op gewesen toen ik een mail kreeg rond 16.10 op 27-10. Tewijl ik mijn eerste bevestigings mail om 09.13 binnen had.

Kunnen jij iets voor mij betekenen zodat ik mijn oude bestel nummer/plek kan terug krijgen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic