Serkan schreef:Immink Rlips66 jeekee84 nickven LadyLiberty BossModra Wouto82 goudbezie Ruud001 Pij3Serkan schreef:@Floris44 @ciphone @lievemandie @ddouven @Dabo
We hebben inmiddels een oplossing gevonden voor het herstellen van de bestellingen die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets (BKR) gegevens. Hiermee wilen we ervoor zorgen dat je bestelling weer terug op de initiële plek in de 'wachtrij' komt te staan.
Indien dit bij jouw bestelling het geval is, kun je mij een privébericht sturen met onderstaande gegevens. Let wel, dit geldt dus alléén voor bestellingen m.b.t. het inkomens- en lastentoets probleem.
Benodige gegevens:
- Orderdatum
- Klantnummer
- 06-nummer
- Ordernummer
Aan de hand van deze gegevens zullen onze collega's nakijken of jouw bestelling hierdoor is geraakt, waarna er contact met je wordt opgenomen om de bestelling te herstellen.
Zie bovenstaand bericht.
DeemiNicole tabeee84 en alle anderen die ik niet kan taggen wegens een limiet op het aantal tags. Zie bovenstaand bericht.Serkan schreef:
We hebben inmiddels een oplossing gevonden voor het herstellen van de bestellingen die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets (BKR) gegevens. Hiermee wilen we ervoor zorgen dat je bestelling weer terug op de initiële plek in de 'wachtrij' komt te staan.
Indien dit bij jouw bestelling het geval is, kun je mij een privébericht sturen met onderstaande gegevens. Let wel, dit geldt dus alléén voor bestellingen m.b.t. het inkomens- en lastentoets probleem.
Benodige gegevens:
- Orderdatum
- Klantnummer
- 06-nummer
- Ordernummer
Aan de hand van deze gegevens zullen onze collega's nakijken of jouw bestelling hierdoor is geraakt, waarna er contact met je wordt opgenomen om de bestelling te herstellen.
disss schreef:Je kunt dit naar mij sturen door middel van een privébericht -> Klik op mijn profiel -> Aan de rechterkant privébericht sturen.
Naar welk email-adres moet ik mailen?
ddouven schreef:Dat is vreemd ddouven. Dit is wel een uitzonderlijke situatie. Ik ga ervan uit dat onze collega's hun best doen om dit alsnog voor je op te lossen. Succes!
@Serkan top dat jullie iets doen. Zeker voor de mensen waarvoor dit geld
Helaas is er bij mij nog veel meer mis gegaan. Mijn hele verlenging is kwijt geraakt bij de afdeling Next. Men beweert zelfs dat ik niet eens gebeld heb met Vodafone afgelopen vrijdag terwijl ik gewoon bewijs heb doormiddel van mijn bel gegevens. Als het goed is, is hier een case/klacht voor aangemaakt afgelopen vrijdag. Helaas tot opheden nog niets hierover ontvangen.
Pij3 schreef:Geen idee wat daarvan de reden is geweest, maar zo te zien niet vanwege de inkomens- en lastentoets. Ik heb je ook een privébericht gestuurd.
Ik heb gegevens gewoon alsnog verstuurd, ik hoor dan vanzelf wel of ik in aamerking kom @Serkan? Vraag me dan sws af wat de reden zou zijn waarom ik maandag pas een bevestiging kreeg zonder een belletje ofzo..
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.