Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Elizakroek

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Yess!

Track en trace code net bijgewerkt voor de mensen waarbij de code nog onduidelijk was

hij wordt morgen bezorgd!
brianparmentier

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pij3 de mensen die zeggen dat ze aan het begin 2675 hebben liegen dan. mijn ordernummer van me iphone 8 plus, besteld op 18 oktober had namelijk 2691629xx
bvdstarre

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij werkt de track & tracé ook! Morgen tussen 4 en 6 🙂
mistervis007

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
*verkeerd gelezen* ????
brianparmentier

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mistervis007 dat wil ik zeker. vooral omdat ik in jou post geschiedenis dit zie staan:

Zeker omdat ik mijn bestelling via friends & family al om 09:04 uur afgerond heb en mijn bestelnumbestelnummer 2697568XX is.

weet niet waar je die 2675 vandaan haalt dan.

ow en hier een screenshot van me order op de 18e van oktober.
https://imgur.com/sqoxI2z


EriMar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zijn er nog anderen die volgens de Track & Trace wel kunnen zien dat er vandaag levering is maar ook de melding hebben "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces" ?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan, Voor alle teleurgestelde klanten van Vodafone, Serkan waar blijven de levertijden die je gisteren beloofde? Kun je je tenminste voorstellen dat die zitten te springen om een berichtje, wanneer hun iPhone X geleverd wordt? Zeker als je het eerste uur hebt besteld.
Gaarne snel duidelijkheid alstublieft.
akirasen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook problemen met postnl,
zending is nog niet gesorteerd
immink94

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb mijn bestelling om 9:12 geplaatst (Iphone X). vanochtend even gebeld omdat mijn 06 morgen verloopt, maar zit al in de backorder en het is onbekend hoelang het gaat duren.
Svenix

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waarschijnlijk 5 tot 6 week toch? Dan komt de volgende lading beschikbaar bij Apple (is nu ook de levertijd op Apple.com)
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
3 tot 4 weken geworden ipv 5-6 weken (Bron: Apple website)
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Als het aan ons had gelegen hadden we jullie vandaag allemaal voorzien van de nieuwe iPhone X. Echter krijgen we - net zoals andere providers etc. - maar een beperkt aantal toestellen van Apple geleverd, waardoor we niet iedereen direct blij kunnen maken. Voor sommige van jullie betekent dit dat het iets langer duurt voordat je de iPhone X in huis hebt. Hopelijk laten de nieuwe leveringen niet al te lang op zich wachten zodat we iedereen alsnog kunnen voorzien. Ik zal jullie via deze weg daarnaast proberen zo goed mogelijk te informeren over de stand van zaken.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
@Serkan, Voor alle teleurgestelde klanten van Vodafone, Serkan waar blijven de levertijden die je gisteren beloofde? Kun je je tenminste voorstellen dat die zitten te springen om een berichtje, wanneer hun iPhone X geleverd wordt? Zeker als je het eerste uur hebt besteld.
Gaarne snel duidelijkheid alstublieft.
Ruud001
Dat kan ik mij inderdaad goed voorstellen Ruud. De levertijden komen vandaag online, dit kan elk moment zijn. Ik heb hier zojuist nog navraag naar gedaan. Houd jullie op de hoogte.
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Serkan dankjewel Serkan, ik begrijp jullie probleem (of eerder het probleem vanuit Apple) dat de leveringen bij launch altijd beperkt zijn. Is altijd zo geweest, zal nooit anders gaan zijn ben ik bang. Echter jullie communicatie kan daar wel op worden aangepast. Je geeft eerder aan dat er een nieuwe sms verzonden zou worden met juiste leverdata (niets ontvangen), dat de BKR-issues intern besproken gaan worden (niets meer over gehoord). Daar horen we geen of nauwelijks terugkoppeling op. Het feit dat we niet allemaal op deze vrijdag blij gemaakt kunnen worden met de nieuwe iPhone X is helaas maar waar, maar werk dan wel aan jullie verwachtingsmanagement...
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan buiten dat Apple niet veel toestellen beschikbaar stelt is er ook een hoop bij Vodafone mis gegaan natuurlijk. Mijn bestelling van 27 oktober is gewoon kwijt geraakt waardoor ik opnieuw moest bestellen en nu weer achteraan de lijst terrecht ben gekomen! En het enige wat dan gezegd word is onze excuses en dat was het! O ja en ze gaan kijken wie de fout heeft gemaakt en de persoon erop aanspreken. Allemaal leuk maar ik koop daar helemaal niets voor natuurlijk want ik ben uiteindelijk gewoon de lul en moet langer wachten!
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Jammer dat jullie dan beloftes maken die toch niet worden na gekomen. en dit allemaal zodat ik toch nog blijf bij vodafone. als ik dit had geweten kon ik net zo goed bij een andere provider gaan wachten op een iphone x !!
erikson76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beste Serkan,
Ik begrijp heel goed dat jullie niet iedereen van een nieuwe Iphone X kunnen voorzien. Dat was ook wel te verwachten. En een paar weken wachten is ook niet het einde van de wereld. Dat heb ik er graag voor over.
Want het is een geweldige telefoon. En ik zal blij zijn als ik deze in mijn handen heb.

Wat ik wel jammer vind is de communicatie hierover. Dat kan echt beter. Je schreef gisteren:
"De levertijden-sms die gisteren (01-11) is verstuurd klopt helaas niet. Er volgt vandaag een nieuwe sms met de juiste leverinformatie. " Ik heb geen SMS ontvangen. En ook de website is niet bijgewerkt met de juiste levertijd. Dat kan beter. En ik hoop dat jullie alsnog iedereen hierover willen informeren. Ook al duurt het dan vier weken. Dan is dat prima. Dat geeft in elk geval duidelijkheid en voorkomt nog 100 berichten hierover.

Veel succes,

Erik

EriMar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waar vanmorgen mijn pakket nog niet was ontvangen door PostNL is deze net onderweg. Spannend.... 😄
rmr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hier het zelfde probleem met BKR:
Vrijdag 27-10 9.15 een bevestiging krijgen, vervolgens wordt er op maandag gevraagd of ik vodafone terug wil bellen voor extra gegevens. Ik vraag gelijk aan de medewerkster of dit betekend dat mijn bestelling achteraan wordt geplaatst, dit was niet het geval volgens haar.

Uiteindelijke besteldatum: 30-10

Ik vind het niet kunnen dat er glashard gelogen wordt door vodafone medewerkers om makkelijk het telefoongesprek uit te kunnen komen. Deze mentaliteit van, ik ben er vanaf, iemand anders lost het maar op vind ik echt niet kunnen bij een bedrijf als vodafone.
Die paar weken extra wachten op de iphone x maakt me niet zoveel uit, maar de manier hoe vodafone met hun (verlengende) klanten omgaat is vreselijk.
Voor mij zeker een reden om de volgende keer niet meer bij vodafone te blijven.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Maragaav ddouven kdd erikson76 rmr en alle anderen..

Ons doel is om zo transparant mogelijk te communiceren. Helaas is er zoals gisteren aangegeven iets mis gegaan met de uitgestuurde smsjes op 01-11 en bij een gedeelte het ontbreken van de inkomens- en lastentoets gegevens. Mede door jullie signalen hebben we dit kunnen onderzoeken en oplossen. Echter zijn dit onvoorziene omstandigheden, waardoor we pas kunnen communiceren nadat een en ander duidelijk is m.b.t. probleem/oorzaak/oplossing.

Diegenen die op 01-11 een incorrecte sms hebben ontvangen hebben gisteren een nieuwe update via sms gekregen (of krijgen dit nog). We blijven in ieder geval via sms communiceren over de verwachte levertijden.

Wat betreft de ''BKR-issues'', ik heb hierover gisteren aangegeven dat er contact wordt opgenomen met diegenen waarbij gegevens ontbreken. We vinden het in ieder geval erg vervelend dat er bij een aantal van jullie het een en ander niet goed is verlopen en daarom ook onze oprechte excuses hiervoor.

Ik heb daarnaast zojuist nogmaals de bevestiging gekregen dat de levertijden pagina spoedig online komt.

Bedankt in ieder geval voor jullie begrip.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic