Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
huseyinm3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap het nu ff niet meer .
per sms ontvangen

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 256GB Silver bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.


Maar als ik bij mijn status kijk zie ik weer dit ;


Status
Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
bbouws

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het is echt heel erg jammer dat er niet wordt uitgeleverd naar moment van bestellen. En dan druk ik me nog heel zacht uit..

Heb nog een klein beetje hoop dat er morgen toch wat gaat gebeuren maar dat zal wel niet..

Laatste keer dat ik bij vodafone bestel, ze pakken het gewoon echt niet handig aan. Dit is de 2e keer bij een iPhone release dat ik (ondanks heel snel bestellen) buiten de boot val. En de communicatie naar de klant is gewoon onvoldoende wat misschien nog wel het ergste is..
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hoe kan er wen ordernummer worden achterhaald? Mijn vriendin en ik hebben op hetzelfde moment besteld. Hebben beide een mail gehad met bedankt voor uw bestelling. Hier stond geen ordernummer in. Ik heb die van mij weten te krijgen via de telefoon want er is helaas wat fouts gegaan bij mij.. dit zou opgelost worden maar helaas nog niks van te zien.
Oualid1997

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je moet even bellen naar Vodafone en om je ordernummer vragen
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Dat kan helaas nu niet meer moet ik morgen bellen :).

Zijn maar bereikbaar tot 20:00
batu

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Probeer het via Twitter, daar werd ik laatst 's avonds laat nog prima geholpen.
brianparmentier

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook leuk dat iedereen zijn sms al gekregen heeft terwijl ik nog niks heb gehad. besteld om 9:48 op de 27e, ordernummer in de 269793xxx
micbou

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
knoesss, hier gaat het ook om een verlenging, maar de bestel status staat gewoon nog op 'bestelling ontvangen'.
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
micbou Niet iedereen helaas, hoe laat had je besteld?
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Heel vreemd. Ik heb vrijdag via Vodafone Next de iPhone X besteld maar tot opheden niet eens een bevestiging ontvangen. Morgen maar eens bellen.
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ook ik heb vrijdag om 9:30 mijn abonnement verlengd met de iphone X. Gisteren een sms ontvangen dat er nog een aantal vragen waren en gelijk ook gebeld. Vandaag kreeg ik een email met de bevestiging en ordernummer en een email met het contract. Nu staat er bij besteldatum dus 01-11. Heb verder nog geen sms ontvangen maar ga er helaas vanuit dat hij ook later komt..
TransSoviet1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb vrijdagochtend rond 9:50 2 iPhone X 64GB SG besteld via Vodafone Next en gekozen voor pick up in shop, hoop dat ik ze vrijdag mag halen. Order word nu nog verwerkt, kan je zien in My Vodafone bij vragen & verzoeken. Ordernummer is 26974XXXX btw..
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
OK die van mij blijft maar laden.
TransSoviet1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heeel vervelend...
Floris44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dan klopt het inderdaad met de ordernummers niet. Ik heb vrijdag 27-10 om 9.14 uur(na veel vastlopers, trage site etc) besteld en maandag na het belletje over BKR het ordernummer 2699766xx gekregen. Een hoger nummer dus dan jij hebt terwijl eerder besteld.... vreemd....
MartijnJ95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat een gedoe zeg. Denk je eindelijk van T-Mobile af te zijn neemt Vodafone gewoon de slechte service over. Mijn bestelling is bevestigd per mail. Vandaag nog telefonisch contact gehad dat alles in orde is. Kijk ik nu bij mijn status en daar staat dat de bestelling geannuleerd is. Ik snap er niets meer van, misschien toch maar bij een andere provider bestellen...
micbou

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
knoesss om 09:06 al (space grey, 256, Geen credit check nodig)
Oualid1997

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Exact hetzelfde probleem. Voel me echt genaaid.
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Update van mijn te vroege Vodafone nummerportering.
Er lopen wat systemen achter op elkaar blijkbaar.

Vannacht om 02:00 een mail gehad dat er toch wel een toestel voor mij gereserveerd is.

Nummerbehoud aanvraag is dus niet te vroeg gedaan.
Ik verwacht dus vandaag een mail om een bezorgafspraak te maken.

In mijn geval klopt mijn theorie dus wel!
Ik kreeg de uitstel sms omdat mijn portering nog geregeld moest worden.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Wat een slechte service geeft Vodafone zeg niet te geloven... gisteren na 4/5x gebeld te hebben en van het kastje naar de muur gestuurd te worden plus dat er een medewerker aangeeft ik ga het even navragen en kom dna zo bij u terug ik zonder pardon word doorverbonden en ineens in een wachtrij ben komen te staan... Hier moest ik voor de 5e keer mijn verhaal
uitleggen. Nou uit eindelijk zou er dus extra I formatie nodig zijn die ze blijkbaar al hadden (document nummer van ID). Zelf gaf ze ook al aan dat dit erg raar is dat die hierop blijft hangen. Tijdens het telefoon gesprek kreeg ik een mail dat mijn bestelling is afgewezen.... sorry maar ik heb geen enkele mail gehad van informatie of iets... dus dit gaf ik aan tijdens het telefoon gesprek. De mevrouw aan het telefoon gesprek gaf mij aan dat er voor mij een uitzondering gemaakt zou worden en dat de afdeling creditassessment een mail zou sturen anar friends and family dat de bestelling alsnog door zou moete gaan. Nou tot op heden staat aler nog steeds dat er blijkbaar een mail is gestuurd voor meer informatie.. heb die mail nooit gehad maar moet vandaag dus weer opnieuw gaan bellen pfffff. Ben best wel
klaar met deze waardeloze service zeg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic