Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Svenix

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, had vrijdag meteen alles afgehandeld via de telefoon. Heb niks gehoord tot vandaag.. Komt toch ruw op m’n dak
JPanizo36

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Status inmiddels aangepast naar “Uitleveren”. Vrijdag 9.49 besteld incl BKR vragen beantwoord.. iPhone X 64 Gb space grey

Vanmiddag wel de bekende “dit is jammer” sms gehad
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan, Er is nog totaal geen Levertijd info afgegeven. Alleen dat hij vrijdag niet komt.
Nee lekker positief allemaal. Ik heb liever dat ik weet waar ik aan toe ben. En VF moet Apple een beetje meer onder druk zetten.
Succes allen.
jo0st

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kreeg vanmiddag een sms dat ik helaas nog even moet wachten. Kijk net bij mijn status en nu staat er dat hij op PostNl ligt te wachten. Gaat de goede kant op
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Heb jij ff mazzel. Een heleboel jaloerse forum leden. Haha. Veel plezier ermee.
Oualid1997

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had ook alle vragen beantwoord. Maar tot mijn verbazing werd mijn bestelling geannuleerd ( daarna werd er zonder toestemming een nieuwe order geplaatst)
Issabous

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jo0st schreef:
Kreeg vanmiddag een sms dat ik helaas nog even moet wachten. Kijk net bij mijn status en nu staat er dat hij op PostNl ligt te wachten. Gaat de goede kant op
Waar kun je dat dan zien?
jo0st

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je hebt als het goed is een mail gehad met "bedankt voor je bestelling" daar zit een link in naar de status van je bestelling
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Waar zien jullie uberhaupt statussen? Ik heb namelijk alleen een mail gehad met bevestiging van mijn bestelling (Nieuw abonnement). Hierbij werd al geen bestelnummer meegegeven. Mijn bestel nummer is na bellen met de klantenservice wel bekend. Ik heb een 2699xxxx nummer. Helaas dus een late als ik het zo zie... Hier is al het eea fout gegaan maar zou uit eindelijk wel in orde moeten zijn maar nergens kan ik een status inzien van mijn bestelling??

Het gaat hiet om een bestelling via de webshop met Friends and Family.
Issabous

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jo0st schreef:
Je hebt als het goed is een mail gehad met "bedankt voor je bestelling" daar zit een link in naar de status van je bestelling
Daar staat bij mij:

Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.

Lijkt erop dat ik nog heel lang moet wachten ????
Oualid1997

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Via de website van Vodafone kun je bij Support -------> Bestelling en Numberbehoud --------------> Bestelstatus opvragen en dan je mail en ordernummer invulen
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Afijn ik heb vanmiddag hier dus echt 5x over gebeld en als ik mijn status bekijk zie ik dit staan:

Meer gegevens nodig:Je hebt een e-mail ontvangen waar we vragen om meer gegevens.
Mij is dus verteld dat alles geregeld zou worden en ze een uitzondering voor mij zouden maken waardoor dit dus allemaal in orde gemaakt zou worden!!!!! Mooi nog niet dus.... Erg jammer dit weer van Vodafone. Er zou zelfs een maul van creditassessment gestuurd moeten zijn naa Friends and Fanmily voor de uitzondingering hiervan. Ik hoop dat dit morgen dus geregeld is want anders ga ik opnieuw een klacht indienen (de 3e of 4e al dit jaar). Hele slechte ervaring met Vodafone zo in 1 jaar zeg....
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ter aanvulling op mijn reactie hierboven... Ik heb wel een SMS ontvangen dat ik moet wachten op mijn bestelling dus er lijkt wel wat door te zijn gekomen. Erg vreemd dit allemaal.
Dabo

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb ordernummer 26975xxxx...,iemand enig idee hoe lang ik moet wachten.

Elizakroek

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier ook zo,
vanmiddag sms gehad met helaas,
en bij mijn bestel status ligt hij klaar om uitgeleverd te worden, krijg zo snel mogelijk de track & tracé code,,

vreemd
micbou

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
09.06 bestelling gedaan (Grey 256, in 1x betalen en dus geen krediet checks nodig), maar ook helaas.
Had een andere verwachting, maar ben vooral verrast over het gebrek aan duidelijkheid en ondoordachte communicatie flow (wel sms met een link naar een site waar dan weer helemaal niets staat).


KeaveXL

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Godver, lekker bezig Vodafone! Ook de sms gehad dat de telefoon later komt, maar dat vind ik niet eens zo erg. Wat ik wel erg vind, is dat mijn nummer al is overgezet en nu dus op mijn bestaande KPN abonnement niet meer bereikbaar ben. Goede eerste indruk zo...
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
KeaveXL heb ik ook, stiekem denk ik dat er wel telefoons voor ons zijn en dat we morgen linkjes van de bezorger krijgen om iets in te plannen.

Mensen met verlengingen kregen namelijk ook eerst de sms van dat is jammer en die hebben nu status dat ze door PostNL zullen worden bezorgd.
Polken65

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ook bij mij hetzelfde verhaal sms gehad naar een site waar niets staat en ook ik betaal hem in een keer:@
mistervis007

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
bbouws schreef:
@tabeee84 Ja I know, Week 44, deze week dus. Maar ik heb SMS gehad dat ik hem later krijg terwijl ik dus eerder heb besteld, zelfde model.. Dat is wel erg vreemd..
Hier idem dito....
Om 09:04 uur de bestelling succesvol afgerond en een bevestigingsmail ontvangen.
Vandaag een SMS dat ook ik dus pech heb.
Verhaal gehaald via Facebook webcare, maar helaas ik heb gewoon pech.
Significant detail: ook de nummerportering wordt pas opgestart zodra ze een iPhone X voor mij gereserveerd hebben.
Hetgeen dus inhoudt dat mijn huidige abonnement, dat nog een oud abonnement is zonder toestel specifieke kosten, bij mijn huidige provider gewoon nog doorloopt, terwijl dit al 8 dagen geleden afgelopen is.
Op de vraag wie dan opdraait voor de extra kosten die ik nog betaal bij mijn huidige provider kreeg ik geen antwoord, want die ene maand extra kosten had ik ingecalculeerd, meer niet.
Blijkbaar is het bij Vodafone niet mogelijk om alvast de nummerportering op te starten, het abonnement te laten ingaan, mij de simkaart toe sturen en dan naderhand het toestel te leveren.........

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic