Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
2be

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Serkan vanaf 03-11 uitleveren betekent dat dat de eerte batch iPhones op donderdag wordt verstuurd of komen deze pas op vrijdag bij jullie binnen en weten jullie dan pas wat jullie geleverd krijgen?
huseyinm3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan, Ik heb afgelopen Vrijdag om 09:15 een bestelling geplaatst voor een x256 en een bevestigende mail ontangen om 09:20, hebben jullie gelijke voorraaden wat betreft de 64 en 256 of moeten de mensen die 256 hebben besteld langer wachten?
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Serkan is er al informatie, KPN is bezorgafspraken aan het maken 😛
huseyinm3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als het meer dan 1 week gaat duren annuleer ik m per direct en koop ik er een bij de apple store of ergens anders. Wat een slechte service zeg
batu

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb afgelopen vrijdag om 9:16 mijn bestelling kunnen plaatsen. Gisteren ontving ik ineens een sms met de vraag of ik contact wilde opnemen met Vodafone, omdat er nog wat vragen over de bestelling waren. Toen ik belde werd mij verteld dat er een controle plaats had moeten vinden voor de toestellening tijdens mijn bestelling, dit was inderdaad niet gebeurd. Na dit alsnog gedaan te hebben, heb ik vanochtend een bevestiging ontvangen met een nieuw ordernummer. Mooi, van 2697777XX naar 2700442XX.

Ik heb niet voor niets zo vroeg mogelijk besteld. Ik mag aannemen dat er wordt verzonden op de oorspronkelijke volgorde van bestellen, dit is immers een fout van Vodafone.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@Serkan vanaf 03-11 uitleveren betekent dat dat de eerte batch iPhones op donderdag wordt verstuurd of komen deze pas op vrijdag bij jullie binnen en weten jullie dan pas wat jullie geleverd krijgen?

knoesss 2be
Dit zal al voor vrijdag zijn aangezien de eerste leveringen op vrijdag plaatsvinden. Echter weet ik nog niet wanneer de communicatie over de levertijden zal beginnen. Ik houd jullie op de hoogte.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@Serkan, Ik heb afgelopen Vrijdag om 09:15 een bestelling geplaatst voor een x256 en een bevestigende mail ontangen om 09:20, hebben jullie gelijke voorraaden wat betreft de 64 en 256 of moeten de mensen die 256 hebben besteld langer wachten?
De voorraden verschillen per kleur en opslaggeheugen. Dit houdt overigens niet per definitie in dat je hierdoor langer dient te wachten. Dat is namelijk afhankelijk van het aantal geleverde toestellen + het aantal bestellingen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
als het meer dan 1 week gaat duren annuleer ik m per direct en koop ik er een bij de apple store of ergens anders. Wat een slechte service zeg
huseyinm3, ik snap heel goed dat je het toestel snel wilt ontvangen, maar de leveringen starten pas op 03-11 en op dit moment is de iPhone X nog nergens ter wereld te krijgen. Dus ik volg even niet goed wat er slecht is aan onze service...

Zoals aangegeven zullen we proberen iedereen z.s.m. van de nieuwe iPhone X te voorzien en transparant te communiceren over de verwachte levertijden zodra deze info beschikbaar is.
Marc73

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ook afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst die daarna werd bevestigd om 09.49 uur via SMS. Vandaag werd ik via SMS benaderd om ook gegevens aan te vullen zoals een paar posts hierboven beschreven. Ook mijn order werd vervolgens na dit gesprek en een nieuwe werd geplaatst. Direct gevolg is geen levering op 3 nov a.s. maar achteraan in de rij... van bestelnr 2698103xx naar 2700888xx

De eerste order kan ik nog steeds bevragen maar men kan dat niet ongedaan maken zo lijkt het nu. Hoop dat de klantenservice dit recht kan zetten. Het zou een uitermate slechte zaak zijn als een dergelijk fout niet kan worden hersteld door een relatief eenvoudige actie nl het heractiveren van de eerste order....
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde gehad. Speciaal om 9:00 mijn abonnement verlengd door middel van Vodafone Friends & Family. Belde later op de dag of mijn bestelling was doorgekomen en moest dus toen ook de BKR-krediet test doornemen. Hierdoor weer een nieuw ordernummer en achter in de rij gezet, terwijl het de fout van Vodafone is dat tijdens het online bestellen er geen BKR vragen zijn gesteld. Ik neem aan dat Vodafone dit nog wel gaat oplossen?
Vem

Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gister Iphone X telefonisch besteld, meerdere malen te horen gekregen dat deze vrijdag 3 nov in huis zou zijn. Gevraagd of deze niet afgelopen vrijdag al was uitverkocht, maar nee dat was niet zo, volgens de medewerker.

Alles afgehandeld, salaris, hoogte hyp.
Vandaag maar gebeld, omdat ik geen bevestigingsmail binnen had gehad. Bleek dat er gedeelte miste, salaris en hoogte hypotheek. Meteen maar weer in orde gemaakt. Toen kreeg ik te horen dat de X helemaal uitverkocht was, en nog niet bekend is wanneer deze binnen komt.

Weer geen bevestigingsmail binnen gehad. Nu maar online besteld, en meteen bevestinging gehad. Nu nog weten wanneer de X binnen komt.

Zwaar teleurgesteld. Ondertussen, maar ook bij een andere provider besteld. Want Vodafone? Ben er op dit moment klaar mee. Bedankt!

knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
SMS SMS SMS SMS SMS 🙂
Waar blijft ie nou, zo krijgt toch nooit iemand z'n telefoon op vrijdag.

Koeriers al volgeboekt waarschijnlijk(bij nieuwe abbo's dan).
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Andere providers die hebben al bezorgafspraken gemaakt of laten in ieder geval iets van zich horen.. Wanneer gaat Vodafone iets doen?
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nou de SMS is binnen, op tweakers ook allerlei mensen met hetzelfde bericht.
Hoeweinig voorraad hebben jullie gehad? ik heb om 09:09 besteld.

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 64GB Silver bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi, het wachten is weer begonnen. Na een hektische vrijdagochtend 27 oktober pre-orderen, na een uur(!!) pas gelukt en nu zojuist een sms gekregen, dat de iPhone X vrijdag niet komt. Hou deze pagina "vodafone.nl/levertijden" in de gaten. Nou, daar staat ook niets. En hoe nu verder?
Groeten, Ruud.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Na 4x gebeld te hebben voor een bestelling wat blijkbaar op wacht stond van zaterdag. Is mijn bestelling uit eindelijk doorgezet... kreeg net een sms dat de telefoon niet geleverd kan worden, althans nog niet.

mij werd verwezen naar de website van Vodafone met levertijden. Hier zie ik alleen levertijden van de iPhone 8 niet van de iPhone X..... schiet dus niet echt op bij Vodafone.
jo0st

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mij hetzelfde. ben idd benieuwd naar het aantal toestellen dat ze binnen hebben gehad. Hopelijk komt er vrijdag een beter zicht op hoe lang het gaat duren
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ik heb vrijdag om 09.05 mijn bestelling kunnen doen en een bevestiging (zonder nummer) gekregen. Later die ochtend bericht dat de BKR-toets onvolledig was (ikzelf heb niets KUNNEN invullen online). Vrijdagmiddag pas contact kunnen leggen en begrepen dat mijn order opnieuw ingeschoten werd en de eerdere order (09.05uur) komt te vervallen omdat deze onvolledig was (staat in systeem zelf dat het een interne fout betreft). Betekent het nu dat ik door de interne fout en later opnieuw inschieten order langer moet wachten? 'Straf' krijgen zonder er debet aan te zijn zou toch wel vreemd zijn...
bbouws

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dat zal je natuurlijk aan Vodafone zelf moeten vragen.. maar ben bang dat je weer achterin de rij komt.

Niet dat dat veel uitmaakt want ik had om 9:15 besteld en heb SMS gehad dat ik hem later krijg (Space Grey 64gb).
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Wil toch op z'n minst hier meer informatie over levertijden of op de site die in de SMS wordt genoemd.

Nou weet ik nog niks.

https://www.vodafone.nl/levertijd/


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic