Ik zag zojuist dat bij Tele2 de levertijd maar 3 dgn is. Zij hebben dus een mooie voorraad. Waarom cancel je je bestelling niet en ga je niet naar Tele2?
Dennisk1976 schreef:In dat geval hebben we inderdaad een betere voorraad dan Apple 🙂
Op de reactie van AVKLINKEN.
Ik kan niet in jullie voorraden kijken, maar het blijkt dat de peoviders tot nu toe geluk hebben. Bij Apple is alleen de 8plus nog in voorraad. De rest duurt drie weken.
Het lijkt erop dat de 8 niet echt gevraagd wordt en daardoor ontstaat het vermoeden dan er op de X gewacht wordt.
Sinds 2 dagen staat er bij de status van mijn bestelling: je bestelling is klaar voor verzending. Maak een leverafspraak via de ontvangen mail. Ik heb echter geen mail ontvangen. Ook heb ik geen sms van Vodafone ontvangen met de verwachte levertijd van mijn iPhone 8. Ben ik gewoon ongeduldig of is er iets fout gegaan ?Dat is vreemd Rick2606. Ik raad je in dit geval om even hierover contact op te nemen met onze status order afdeling via 0800-0001. Dan kan er even nagekeken worden naar welk e-mailadres de e-mail is verstuurd.
Ik krijg vanmiddag al mijn 8plus goud, 64 gb, binnen. Helemaal super ????! Heb elk jaar de nieuwe versie en dit is de eerste keer dat ik geleverd krijg op de release datum.Leuk om te lezen Kate! Post je even een foto als je het toestel in handen hebt? 😄
*hopen dat dit met de iPhone X ook zo zal zijn*
Kate.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.