FemkeC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering vertraging iPhone 14

Afgelopen zaterdag heb ik in een Vodafone-winkel een nieuwe iPhone 14 besteld. Mij werd verteld dat deze binnen 1/2 dagen bij mij thuis geleverd zal worden. De witte iPhone 14 is gewoon op voorraad. Toch heb ik nog steeds geen melding gehad over een verzending en heb ik de telefoon nog steeds niet binnen. De bestelling is wel doorgekomen. Via de telefoon een medewerker gesproken die me ook niet kon helpen. Ik weet dus nog steeds niet of deze bestelling überhaupt ooit geleverd gaat worden. Ik wil graag weten wanneer hij bezorgd gaat worden, maar niemand schijnt dit te weten. De informatie dat deze binnen een dag bezorgd wordt, klopt dus niet. Dat moeten ze dus ook niet vertellen in de winkel. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @FemkeC 
Ik zie dat er inmiddels meer duidelijkheid is gekomen 🙂 Ook heb je een bezorgafspraak ingepland voor donderdag 16 november. Alvast veel plezier met je nieuwe toestel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @FemkeC 

Logisch dat je wilt weten waar je nu aan toe bent! Je hebt niet voor niets een nieuw toestel besteld. Helaas kan ik de specifieke status van je bestelling niet inzien. Je kunt hiervoor het beste contact zoeken met onze afdeling Status order. Gaat het om een particuliere aanvragen, bel dan 0800-0560, betreft het zakelijk, dan kun je bellen met 0800-0500.

FemkeC
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi! Dit heb ik gedaan! Zij kunnen alleen zien dat de bestelling is geplaatst en weten niet wanneer deze verzonden wordt. Ik vind dit gewoon echt vervelend, aangezien de iPhone op voorraad is en niemand mij kan vertellen wanneer deze bezorgd gaat worden en of dat nog gaat gebeuren. Ik snap gewoon niet dat het zo lang duurt en wil daar graag duidelijkheid over. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @FemkeC 
Ik zie dat er inmiddels meer duidelijkheid is gekomen 🙂 Ook heb je een bezorgafspraak ingepland voor donderdag 16 november. Alvast veel plezier met je nieuwe toestel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic