Hoi
Daniel_F1981 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend. Eigenlijk door een fout van Post.NL zit jij nu zonder toestel en niemand die iets voor je kan doen. Tenminste, dat Post.NL zegt niets te kunnen doen klopt wel want Vodafone is de opdrachtgever en die moet een klacht indienen bij Post.NL. Het lijkt mij ook niet zo moeilijk om dit voor Post.NL dit op te pakken maar je hebt ze wel vaker bij Kassa gezien en dat is me een groot lomp bedrijf dat je er als klant zelf bijna niet doorheen komt.
Maar goed, ik wil verder Post.NL niet afvallen want bij mij worden de pakjes altijd netjes afgeleverd voor eenzelfde postbode en daar gaat het altijd goed mee. Hier heb jij nu natuurlijk niets aan, dat snap ik ook maar wilde toch melden dat het ook wel goed kan gaan.
Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of via een
chat te starten. Je kan Vodafone ook een
klacht sturen via internet maar dat duurt denk ik een beetje te lang. Eventueel kan je een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen ook voor je kijken wat er aan de hand is en eventueel helpen.
Uit ervaring van mijn online zijn hier op de Community is Vodafone niet zo happig om een nieuwe toe te sturen voor ze weten wat er met de oude aan de hand is. Dat wil niet zeggen dat ze dit misschien bij jou nu ook niet willen doen, dat zal je ze echt moeten vragen. Daar ga ik niet over, ben ook maar een klant. Het blijft lastig maar via de klantenservice is de manier en dan moeten ze er mee aan de slag.
Succes in ieder geval en hoop dat je toestel snel binnen komt.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen als je contact hebt gehad met Vodafone.