Max11235

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Levering iphone 15

Hi,

Vorige week vrijdag (15 sept) heb ik een pre order geplaatst voor een iphone 15. Op dat moment lag jullie website eruit/hadden jullie problemen met de website. Ik heb niks meer gehoord op uitzondering van een sms dat de iphone niet meteen geleverd kan worden. Ik zou graag willen weten of mijn bestelling goed is doorgekomen.

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Max11235 

Begrijpelijk dat je graag even een dubbelcheck wilt of de bestelling goed is doorgekomen. Ik heb direct het systeem erbij gepakt en de bestelling i.c.m een iPhone 15 Black (128GB) met nummerbehoud is goed verwerkt. Via SMS houden we je op de hoogte van de status van nummerbehoud en de levering van jouw toestel. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Max11235 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er zijn meer mensen die hier vragen over hebben. Op sommige topics is door Vodafone op gereageerd dat het erg druk is geweest met de bestelling van de nieuwe iphone. Als je een sms hebt ontvangen met daarin de melding dat je iPhone niet direct geleverd kan worden, kan je er wel vanuit gaan dat je bestelling rond is maar dat je nog moet wachten. 

Wil je helemaal zeker zijn, neem contact op met de klantenservice van Vodafone (0800-0560) of via de chat. Let op, het kan druk zijn want er zijn meer mensen zoals jij die vragen heeft over de bestelling van hun iPhone 😉

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Als je overigens kan wachten tot maandag, dan kan een Vodafone moderator met je mee kijken en je helpen met informatie. Bel, of chat, dan niet met de klantenservice, maandag helpt iemand van Vodafone je hier verder. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Max11235
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Top, thanks!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Max11235 

Begrijpelijk dat je graag even een dubbelcheck wilt of de bestelling goed is doorgekomen. Ik heb direct het systeem erbij gepakt en de bestelling i.c.m een iPhone 15 Black (128GB) met nummerbehoud is goed verwerkt. Via SMS houden we je op de hoogte van de status van nummerbehoud en de levering van jouw toestel. 

Max11235
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Okee fijn, bedankt voor de toelichting!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Waarschijnlijk krijg je woensdag van Vodafone een SMS bericht. Hopelijk goed nieuws, maar dat weet je nooit zeker op dit moment...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Volgens mij zit je ook op een nieuwe iPhone 15 te wachten @Ruud001 😉😁

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Klopt. Na de berichtgeving over mogelijk Apple Watch ondersteuning…

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ik wacht nog even geduldig af, niet te lang 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic