CvdV

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Levering iPhone 13 Pro

Ik begin me nu echt af te vragen wanneer het door mijn zakelijk bestelde toestel geleverd wordt. Ik hoor niets meer, geen update over levering, helemaal niet. Ik heb een berichtje gehad dat hij eind week 5 geleverd zou worden, maar tot op de dag van vandaag niets gehoord. 

Het gaat om de bestelling voor de 

CvdV inkoop en verkoop diverse goederen

Ik ben echt dringend toe aan mijn nieuwe toestel maar blijf het vreemd vinden dat ik niets meer gehoord heb. En hoop inderdaad dat hij deze week geleverd wordt.

Ik heb nog steeds een enorme keel ontsteking kan amper praten en het ergste vind ik dat je ze ook niet kunt mailen.

Hoop dat hier mij iemand verder kan helpen 

Hierbij mijn ordernummer en besteldata 

Ordernummer: ** verwijderd door moderator wegens privacy**
Besteldatum: 26-01-2022

Mvg Charles 

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CvdV 
En dan hier nogmaals welkom op de community van Vodafone 😉

Oei, dat is natuurlijk heel erg vervelend, zeker als je een nieuw toestel nodig hebt. Nog vervelender is dat dit een particulieren community is en voor zakelijk gebruik je toch echt de zakelijke klantenservice moet bellen, of een chat starten. Normaal zou ik je een pagina kunnen sturen over voorraad van toestellen, wat er dan gebeurd, maar dat is voor particulieren en daar heb je dan niets aan. Dus maak even een chat aan, of bel ze even, en dan moet je daar wel een antwoord op krijgen. Zorg alleen wel dat de hoofd contractant hierbij aanwezig is, anders mogen ze je geen informatie verstrekken (dus als het contract niet op je eigen naam staat, de persoon waar deze wel op staat er bij roepen).

Je kan al vanaf 8 uur terecht en zie dat de chat ook al open staat. Succes en ik hoop dat je daar een beter antwoord krijgt en alvast veel plezier met je nieuwe toestel. 

Update:
(toch nog even ter aanvulling van de particulieren wachttijden, deze info staat daar: Deze telefoon is tijdelijk niet verkrijgbaar. Maar maak je geen zorgen. Zodra wij je betalingsbevestiging hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk je nieuwe telefoon krijgt.) dan verwacht ik ook dat zie zakelijk niet te verkrijgen is?!

Bekijk in context

CvdV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het is al opgelost via de chat wordt deze week geleverd . Bedankt voor de reacties .

Mvgcharles

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CvdV 
En dan hier nogmaals welkom op de community van Vodafone 😉

Oei, dat is natuurlijk heel erg vervelend, zeker als je een nieuw toestel nodig hebt. Nog vervelender is dat dit een particulieren community is en voor zakelijk gebruik je toch echt de zakelijke klantenservice moet bellen, of een chat starten. Normaal zou ik je een pagina kunnen sturen over voorraad van toestellen, wat er dan gebeurd, maar dat is voor particulieren en daar heb je dan niets aan. Dus maak even een chat aan, of bel ze even, en dan moet je daar wel een antwoord op krijgen. Zorg alleen wel dat de hoofd contractant hierbij aanwezig is, anders mogen ze je geen informatie verstrekken (dus als het contract niet op je eigen naam staat, de persoon waar deze wel op staat er bij roepen).

Je kan al vanaf 8 uur terecht en zie dat de chat ook al open staat. Succes en ik hoop dat je daar een beter antwoord krijgt en alvast veel plezier met je nieuwe toestel. 

Update:
(toch nog even ter aanvulling van de particulieren wachttijden, deze info staat daar: Deze telefoon is tijdelijk niet verkrijgbaar. Maar maak je geen zorgen. Zodra wij je betalingsbevestiging hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk je nieuwe telefoon krijgt.) dan verwacht ik ook dat zie zakelijk niet te verkrijgen is?!

CvdV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het is al opgelost via de chat wordt deze week geleverd . Bedankt voor de reacties .

Mvgcharles

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn om te lezen, veel plezier alvast 🙂

CvdV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja echt blij supertoestel , gelijk voor 2 personeels leden ook dezelfde aangevraagd. Is zakelijk top voor ons, en ja ze zagen de tel en meteen was het " en wij dan" haha maar snap het wel en dacht als ik ze blij kan maken met een goede zakelijke telefoon dan doen we dat. Top dus. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Aah fijn om te lezen dat je zo blij bent met het nieuwe toestel @CvdV. Ik gebruik hem zelf ook en vind hem ook fantastisch. Jouw twee personeelsleden treffen het maar met zo'n baas! Super lief dat je het toestel ook voor hen hebt besteld 🙂

CvdV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Thanksss maar is ook in mijn voordeel hoor dat er onderling goed gecommuniceerd kan worden😁😁en het is inderdaad een super toestel 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic