Ik begin me nu echt af te vragen wanneer het door mijn zakelijk bestelde toestel geleverd wordt. Ik hoor niets meer, geen update over levering, helemaal niet. Ik heb een berichtje gehad dat hij eind week 5 geleverd zou worden, maar tot op de dag van vandaag niets gehoord.
Het gaat om de bestelling voor de
CvdV inkoop en verkoop diverse goederen
Ik ben echt dringend toe aan mijn nieuwe toestel maar blijf het vreemd vinden dat ik niets meer gehoord heb. En hoop inderdaad dat hij deze week geleverd wordt.
Ik heb nog steeds een enorme keel ontsteking kan amper praten en het ergste vind ik dat je ze ook niet kunt mailen.
Hoop dat hier mij iemand verder kan helpen
Hierbij mijn ordernummer en besteldata
Ordernummer: ** verwijderd door moderator wegens privacy**
Besteldatum: 26-01-2022
Mvg Charles
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @CvdV
En dan hier nogmaals welkom op de community van Vodafone 😉
Oei, dat is natuurlijk heel erg vervelend, zeker als je een nieuw toestel nodig hebt. Nog vervelender is dat dit een particulieren community is en voor zakelijk gebruik je toch echt de zakelijke klantenservice moet bellen, of een chat starten. Normaal zou ik je een pagina kunnen sturen over voorraad van toestellen, wat er dan gebeurd, maar dat is voor particulieren en daar heb je dan niets aan. Dus maak even een chat aan, of bel ze even, en dan moet je daar wel een antwoord op krijgen. Zorg alleen wel dat de hoofd contractant hierbij aanwezig is, anders mogen ze je geen informatie verstrekken (dus als het contract niet op je eigen naam staat, de persoon waar deze wel op staat er bij roepen).
Je kan al vanaf 8 uur terecht en zie dat de chat ook al open staat. Succes en ik hoop dat je daar een beter antwoord krijgt en alvast veel plezier met je nieuwe toestel.
Update:
(toch nog even ter aanvulling van de particulieren wachttijden, deze info staat daar: Deze telefoon is tijdelijk niet verkrijgbaar. Maar maak je geen zorgen. Zodra wij je betalingsbevestiging hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk je nieuwe telefoon krijgt.) dan verwacht ik ook dat zie zakelijk niet te verkrijgen is?!
Het is al opgelost via de chat wordt deze week geleverd . Bedankt voor de reacties .
Mvgcharles
Hoi @CvdV
En dan hier nogmaals welkom op de community van Vodafone 😉
Oei, dat is natuurlijk heel erg vervelend, zeker als je een nieuw toestel nodig hebt. Nog vervelender is dat dit een particulieren community is en voor zakelijk gebruik je toch echt de zakelijke klantenservice moet bellen, of een chat starten. Normaal zou ik je een pagina kunnen sturen over voorraad van toestellen, wat er dan gebeurd, maar dat is voor particulieren en daar heb je dan niets aan. Dus maak even een chat aan, of bel ze even, en dan moet je daar wel een antwoord op krijgen. Zorg alleen wel dat de hoofd contractant hierbij aanwezig is, anders mogen ze je geen informatie verstrekken (dus als het contract niet op je eigen naam staat, de persoon waar deze wel op staat er bij roepen).
Je kan al vanaf 8 uur terecht en zie dat de chat ook al open staat. Succes en ik hoop dat je daar een beter antwoord krijgt en alvast veel plezier met je nieuwe toestel.
Update:
(toch nog even ter aanvulling van de particulieren wachttijden, deze info staat daar: Deze telefoon is tijdelijk niet verkrijgbaar. Maar maak je geen zorgen. Zodra wij je betalingsbevestiging hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk je nieuwe telefoon krijgt.) dan verwacht ik ook dat zie zakelijk niet te verkrijgen is?!
Het is al opgelost via de chat wordt deze week geleverd . Bedankt voor de reacties .
Mvgcharles
Fijn om te lezen, veel plezier alvast 🙂
Ja echt blij supertoestel , gelijk voor 2 personeels leden ook dezelfde aangevraagd. Is zakelijk top voor ons, en ja ze zagen de tel en meteen was het " en wij dan" haha maar snap het wel en dacht als ik ze blij kan maken met een goede zakelijke telefoon dan doen we dat. Top dus.
Aah fijn om te lezen dat je zo blij bent met het nieuwe toestel @CvdV. Ik gebruik hem zelf ook en vind hem ook fantastisch. Jouw twee personeelsleden treffen het maar met zo'n baas! Super lief dat je het toestel ook voor hen hebt besteld 🙂
Thanksss maar is ook in mijn voordeel hoor dat er onderling goed gecommuniceerd kan worden😁😁en het is inderdaad een super toestel
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.