Number 65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering iPhone 12 pro

Wie heeft er met de pre-order een iPhone 12 pro besteld en nog steeds geen enkel idee van Vodafone omtrent de levertijd? (of beter wie wel…?)
Los van het feit dat er een wachttijd, mits goed aangegeven (en redelijk) best te accepeteren is, vind  het best onbehoorlijk van een partij als Vodafone dat men geen enkele informatie weet of zelfs weigert te verschaffen. Telefonisch noch via chat (als men al bereikbaar is..) heeft men geen idee...uiteindelijk roept men maar wat. Ik heb van alles al gehoord, “op voorraad alleen wat vertraging met uitleveren”, “komt deze week”, “u hoort deze week iets”, De laatste versie, “ergens tussen 17 en 30 november". Ofterwijl, zoek het maar uit klant….Hele pre-order ljkt dus een farce.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Number 65 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste is om deze topic te volgen en als je dan nog vragen hebt, deze daar te stellen. Wie weet het jij dezelfde vraag en dan lezen andere mensen deze daar ook. En het kan zijn dat daar inmiddels al antwoord is gegeven door iemand van Vodafone. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Number 65 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste is om deze topic te volgen en als je dan nog vragen hebt, deze daar te stellen. Wie weet het jij dezelfde vraag en dan lezen andere mensen deze daar ook. En het kan zijn dat daar inmiddels al antwoord is gegeven door iemand van Vodafone. 

HK15

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja. Herkenbaar. Zelfs een sms gekregen dat de iPhone in week 44 geleverd zou worden. Dat is dus al voorbij. Geen mail, geen contact en iedereen bij Vodafone houd zich van de domme. Onvoorstelbaar frustrerend! Druk zeer binnenkort op de knop ‘bestelling annuleren’.  Dan na heel veel jaar Vodafone maar eens t mobile uitproberen. Wellicht dat ze daar wel begrijpen dat klanten voor de inkomsten zorgen..

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @HK15 
Het gras is bij de buren altijd groener ?
Het ligt niet-aan Vodafone. Die doet een bestelling en als toestellen op zijn dan moeten deze weer vanuit Apple worden geleverd en als je al ziet dat je bij Apple deze ook niet kan bestellen door een aantal weken te wachten, dan snap je wel waarom Vodafone dit probleem ook heeft. Waarschijnlijk hebben zoveel mensen geld over gehouden en willen ze nu allemaal een iPhone?! 

Elk jaar is dit het zelfde liedje en elk jaar is er altijd wel weer een provider, webshop of iets te vinden die er nog wel eentje heeft liggen omdat niemand die daar koopt. En bij populaire bedrijven zijn ze nu eenmaal sneller uitverkocht, ook al had je een pre-order en ook al was de belofte in een week. Mee eens, die belofte zou Vodafone niet moeten geven en net zoals bij Apple op de site moeten zetten: wel kopen maar een lange levertijd. 

Wens je veel succes en als je nog even wacht dan komt die heus wel ?

Ellen Spaans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is idd vervelend als je denkt dat je eind week 44 je tel krijgt.

maar wat nog vervelender is dat je elke x een ander antwoord krijgt of ze komen dinsdag of vrijdag. Dan weet je als klant niet meer waar je aan toe bent.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ellen Spaans wrote:

Het is idd vervelend als je denkt dat je eind week 44 je tel krijgt.

maar wat nog vervelender is dat je elke x een ander antwoord krijgt of ze komen dinsdag of vrijdag. Dan weet je als klant niet meer waar je aan toe bent.

Klopt helemaal. Net zo vervelend als een winkel me zegt dat mijn bestelling de volgende dag binnen komt en dat ik dan een dag later bericht krijg dat PostNL het te druk heeft en daardoor het nog niet heeft kunnen ophalen en niet kan bezorgen. Dan nog eens 1 week zit te wachten tot je het hebt en ik eigenlijk gewoon naar de winkel had kunnen lopen om het daar direct te kopen. 

Ook daar heeft Vodafone nu naar van. Die moeten ook maar wachten op hun bestelling bij Apple. En dan moet het nog verwerkt worden en dan krijgen we het probleem met bezorgen. Tijdens de Corona is dat echt het grootste probleem! PostNL zegt nu al, als je Sinterklaas of kerst spullen wil bestellen, doe dat nu dan alvast, dan heb je het op tijd. 

Dus ook Vodafone kan op het moment geen duidelijk antwoord geven. Hoe vervelend het ook is. Denk er bij, als je hem eenmaal hebt dan heb je veel plezier ??

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb hetzelfde gezeik 2 telefoons besteld voor de zaak , 17 okt , je wordt niet op de hoogte gehouden niks , en wat helemaal irritant is  adverteer er dan ook niet mee scheelt een hoop geld kunnen ze mischien de volgende keer korting geven op je abonnement 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic