Allereerst wil ik benadrukken hoe uiterst teleurgesteld ik ben in Vodafone en de afhandeling van mijn bestelling. Ik ben al tien jaar klant en heb meerdere zakelijke abonnementen.
In de eerste week van November heb ik in de winkel in Amsterdam (een van mijn) mijn abonnementen verlengd en hierbij een iPhone 12 Pro Graphite 256GB besteld. In december heb ik tweemaal een sms gekregen, een keer met het bericht dat mijn toestel in week 50 geleverd zou worden en vervolgens een ander bericht dat het iets later wordt in week 52. Vervolgens heb ik NIKS meer vernomen.
10 weken later heb ik zelf enorm veel moeite moeten doen om iemand te kunnen spreken. De winkel en telefoonlijnen sturen mij beide in communicatie doolhoven. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn die zei ‘’dat levering in de winkel worden teruggestuurd, en dat ze mijn bestelling moest omzetten’’. Dit resulteerde dat ik een e-mail kreeg dat mijn initiële bestelling is geannuleerd (ongevraagd) en een nieuwe bestelling met ingang van 15 JANUARI ingaat.
Dit betekent dat ik opnieuw achter in de rij ben gezet voor mijn toestel. Terwijl ik zie dat mensen al na twee/drie weken hun toestel krijgen (zelfde toestel, zelfde abonnement). Ze zegt dat ze hier weinig aan kan doen en het ‘’met haar management gaat bespreken’’. Vervolgens, na niet goed gebruik van de mute knop te gebruiken, kreeg ik te horen dat dit allemaal onzin was (ik zal maar niet herhalen wat ik hoorde, maar ik heb hier een audio memo van).
Ik wil geen verontschuldiging maar een oplossing. Ik probeer begrip te tonen voor de vertraagde supply met Apple, ik snap dat dit een factor is, maar dit is een klantenservice om je voor te schamen.