Ik hoop van harte dat ik niet hetzelfde probleem krijg als jullie.
Ik heb gisteren mijn nieuwe HTC Sensation besteld, en netjes dezelde dag een orderbevestiging en een bevestiging
dat het contract verlengd was.
Allemaal leuk en aardig, maar dat zijn automatische berichten. Daarvoor had ik ook een vraag over de verlenging per mail gesteld
en ik kreeg nu na 4 werkdagen pas antwoord. Dat hoeft niet zo lang te duren lijkt mij. Maar het meest irritante was dat er in die mail stond dat ik telefonisch al antwoord gehad heb, en ik heb de klantenservice helemaal niet gebeld!!
Erg matig, vind ik dat. Als je voor honderden euro's per jaar aan abonnementen betaald verwacht ik een eersteklas service..
Ik ben zeer benieuwd wat de levertijd van mijn HTC wordt, bij orderstatus staat wel dat deze in behandeling genomen is. Bij verlenging zou de levertijd 2 werkdagen moeten zijn, als ik het toestel woensdag niet binnenheb gaat er een belletje naar Vodafone.
Wat mij ook frustreert is dat dit twee jaar geleden bij mijn vorige toestel ook al het probleem was. Ook toen was het 'heel druk' en kon de levering dagenlanger op zich laten wachten. Ik stap niet van Vodafone af want ze hebben simpelweg de beste aanbiedingen in combinatie met leuke toestellen, maar de service laat soms echt te wensen over.
Waar mijn vraag eigenlijk over ging, was over het verlengde contract. Via My Vodafone kan ik al zien dat ik op de nieuwe abonnementsvorm zit, en de einddatum is inderdaad 2 jaar verlengd. Ik snap dit niet helemaal, want ik dacht dat mijn nieuwe abbo pas inging als de oude is afgelopen?? Dat vind ik een minpuntje, want bij mijn oude abbo zat nog een Fair use policy voor het internet, en die hou ik liever tot het laatste moment 😉
Alvast bedankt!