fokker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering bestelling

Wie heeft er onlangs zijn of haar abbo verlengd?
Ik heb dit afgelopen zaterdag gedaan, maar amper reactie gekregen qua levering toestel.
Wel heb ik vrij snel een email gekregen dat mn abbo verlengd is, en dat het per 2 - 7 is in gegaan, maar verder helemaal geen enige informatie wanneer het toestel ( de samsung galaxy s2) geleverd gaat worden
Heb inmiddels ook al een mailtje naar de klantenservice gedaan ( 3 dagen geleden ) maar ook hier heb ik geen reactie
op gekregen. ( oke er stond reactie binnen 5 werkdagen maar toch )
Ik heb juist via de vodafone site mijn abbo verlengd omdat er stond dat het toestel binnen 2 werkdagen geleverd zou worden! Dit moest dan dinsdag en met een beetje pech woensdag zijn! Het is inmiddels vrijdag. Als ik dit had geweten had ik het bij een andere aanbieder gedaan. Maar goed, het is niet anders, wel frusterend dat ik gewoon helemaal geeen info krijg en kan vinden!
Ow ja, had hiervoor ook al een vodafone abbo dus ben niet nieuw ofzo.
 
Hopelijk hoor ik jullie ervaringen.
 
MVG Erik
7 Reacties 7
leone46

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Erik,
 
Ik heb hetzelfde meegemaakt, ook velengd, en een Samsung galaxy s besteld, wel mail ontvangen dat abo verlengd is, maar daarna, na diverse mails niets meer gehoord, Vodafone stelt ontzettend teleur op het gebied van communicatie naar hun klanten toe, de enige reaktie die ik wel kreeg was op een mail vanaf mijn werk adres bij de Omroep, ik denk er over na om mijn collega's bij de consumenten rubrieken te vragen om aan deze slechte service in he nw seizoen aandacht te besteden. Komt een beetje over als je hebt verlengd, zoek het verder maar uit.
 
groet, Leon
fokker
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Leon,
 
Het stelt inderdaad erg teleur en had dit zeker niet verwacht van Vodafone.
Vanmiddag ga ik dan ook maar een telefoontje plegen, over de stand van zaken.
Heb je uiteindelijk wel het gewenste product gekregen? En na hoeveel dagen / weken kwam het product binnen?
Ik kan begrijpen dat het product uitverkocht is. Maar het zou wel fijn zijn als ik dit dan ook te horen kreeg.
 
In ieder geval bedankt voor je reactie!
 
Groeten Erik
leone46

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
He Erik,
 
Gisteren, na 10 minuten wachten, eindelijk iemand van de consumenten afd gesproken, deze dame vertelde mij dat er leveringsproblemen zijn, verwachting is laatste week juli/ 1e week augustus. Op mijn vraag waarom ik daar dan geen bericht over krijg, was het antwoordt, dat zij "achterstand" hadden in de berichtgeving naar de consumenten toe, 11 dagen achterstand lijkt mij voor zo'n professionele organisatie wel heel veel. Nu maar wachten en kijken hoe lang ik op mijn telefoon moet wachten.
 
gr, Leon
mpc007

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop van harte dat ik niet hetzelfde probleem krijg als jullie.
Ik heb gisteren mijn nieuwe HTC Sensation besteld, en netjes dezelde dag een orderbevestiging en een bevestiging
dat het contract verlengd was.
 
Allemaal leuk en aardig, maar dat zijn automatische berichten. Daarvoor had ik ook een vraag over de verlenging per mail gesteld
en ik kreeg nu na 4 werkdagen pas antwoord. Dat hoeft niet zo lang te duren lijkt mij. Maar het meest irritante was dat er in die mail stond dat ik telefonisch al antwoord gehad heb, en ik heb de klantenservice helemaal niet gebeld!!
 
Erg matig, vind ik dat. Als je voor honderden euro's per jaar aan abonnementen betaald verwacht ik een eersteklas service..
 
Ik ben zeer benieuwd wat de levertijd van mijn HTC wordt, bij orderstatus staat wel dat deze in behandeling genomen is. Bij verlenging zou de levertijd 2 werkdagen moeten zijn, als ik het toestel woensdag niet binnenheb gaat er een belletje naar Vodafone.
 
Wat mij ook frustreert is dat dit twee jaar geleden bij mijn vorige toestel ook al het probleem was. Ook toen was het 'heel druk' en kon de levering dagenlanger op zich laten wachten. Ik stap niet van Vodafone af want ze hebben simpelweg de beste aanbiedingen in combinatie met leuke toestellen, maar de service laat soms echt te wensen over. 
 
Waar mijn vraag eigenlijk over ging, was over het verlengde contract. Via My Vodafone kan ik al zien dat ik op de nieuwe abonnementsvorm zit, en de einddatum is inderdaad 2 jaar verlengd. Ik snap dit niet helemaal, want ik dacht dat mijn nieuwe abbo pas inging als de oude is afgelopen?? Dat vind ik een minpuntje, want bij mijn oude abbo zat nog een Fair use policy voor het internet, en die hou ik liever tot het laatste moment 😉
 
Alvast bedankt!
mpc007

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update:
 
Inmiddels kort berichtje van Vodafone gehad waarin stond dat mijn abonnement gelijk verlengd is,
dat klopt met het getoonde abbo in My Vodafone.
 
Dat betekent, volgens het mailtje, dat ik zodra ik nieuwe telefoon heb ik hem gelijk kan gebruiken,
en niet hoef te wachten tot de einddatum van mijn huidige contract.
 
Op zich wel een beetje apart, want eigenlijk heb ik dus nu geen 2 jarig abbo gehad maar 2 jaar - 1½ maand.
 
Maar goed, als het toestel er is, kan ik er wel gelijk mee gaan knoeien, dus dat is wel leuk!
mpc007

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update:
 
Ik het het toestel inmiddels binnen.
Gisteren een belletje naar Vodafone gedaan en men zei dat mijn bestelling bij de koerier lag en vandaag of maandag zou komen.
Gelukkig is het vandaag geworden, dan kan ik het weekend er fijn mee klooien.
 
Geen twee werkdagen dus, maar vijf. Niet heel fijn, maar beter dan de tien dagen zoals bij een SGS2 dus.
 
BTW een (misschien overbodige) waarschuwing voor verlengende abonnees: als je bijv. op de 15e verlengd gaat je nieuwe abonnement al gelden ook voor de 1e tot de 15e dag van die maand. Dus ook voor de dagen dat je eigenlijk nog het oude abbo had. Ik kwam hierachter nadat een groot deel van mijn databundel verdwenen was door intensief internet in de dagen HIERVOOR. Een beetje apart, maar goed, het komt er dus op neer dat als je halverwege juli verlengd je tel. gebruik ik de dagen van juli hiervoor ook van je bundel afgehaald worden. 
 
Gr,
 
M. Zoutendijk
Ferry

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik sluit mij hierbij aan.
vijf dagen levering, 07-05 verlengd bevestiging van verlenging ontvangen, geen verder contact wat betreft, info naar de klant toe.
Paar keer GLS (koerier) lastig gevallen, niets bekend.
Klantenservice gebeld, problemen met de sim-kaart daar moet een ander productnummer aan gehangen worden.
Levering 3 dagen misschien 4 later. Het is inmiddels 16-05
LAAT het de klant weten!!
Vodafone kent het E-mail adres van hun klanten, informeer ons.
Wij zijn de klant!!!!
Ik was al overgestapt naar HI en voor 17.00 uur besteld de volgende dag in huis.
Dat klopt, alleen was mijn legitimatie één dag verlopen, dus de levering ging weer mee terug.
Maar wel snel!
Hier kan Vodafone iets van leren>
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic