Lu'lu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Telefoon niet tijdig

Hoi,

 

Vanwege een kortere levertijd van de iphone 14 heb ik voor verlening gekozen bij Vodafone. Op 4 oktober een bestelling geplaatst en er was mij verteld dat de levering binnen 2 weken zou plaatsvinden. Het is nu al langer dan 2 weken geleden en de telefoon is nog steeds niet geleverd. Ik wens hiervoor een tegemoetkoming. Jullie moeten klanten eerlijk informeren over de levertijd en dit niet achteraf bij apple afschuiven. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lu'lu 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat de afgesproken tijd niet gehaald is om uit te leveren. Dit is niet uit onwil vanuit Vodafone maar dit heeft echt te maken met de uitlever tijden die Apple op het moment heeft. Daar kan Vodafone eigenlijk zeer weinig aan doen en zijn dus ook sterk afhankelijk van de leverancier. Meer informatie hierover kan je terug vinden op deze pagina. Incl. de uitleg over de levertijden. Wil je toch een klacht indienen dan is de community niet de plek waar je moet zijn maar het klachtenformulier op de website van Vodafone. Vul deze volledig in en dan ontvang je van Vodafone, binnen 15 werkdagen, een bericht terug met daarin antwoord op je vraag. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lu'lu 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat de afgesproken tijd niet gehaald is om uit te leveren. Dit is niet uit onwil vanuit Vodafone maar dit heeft echt te maken met de uitlever tijden die Apple op het moment heeft. Daar kan Vodafone eigenlijk zeer weinig aan doen en zijn dus ook sterk afhankelijk van de leverancier. Meer informatie hierover kan je terug vinden op deze pagina. Incl. de uitleg over de levertijden. Wil je toch een klacht indienen dan is de community niet de plek waar je moet zijn maar het klachtenformulier op de website van Vodafone. Vul deze volledig in en dan ontvang je van Vodafone, binnen 15 werkdagen, een bericht terug met daarin antwoord op je vraag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic