JobS75

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Sony Xperia Z3 compact

Hallo,

Ik heb ruim 2 weken geleden via de online shop mijn abonnement verlengd met een Experia Z3 Compact.

Volgens jullie webshop is dit toestel direct leverbaar, maar ik zit al ruim 2 weken te wachten en krijg te horen dat het toestel niet leverbaar is in tegenstelling tot jullie site.

Graag hoor ik wanneer het toestel geleverd wordt, of doe mij een leuk nieuw ander aanbod voor een toestel.

Mvg.
JobS75
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@wossie

Vraag eens bij de verkoopafdeling na of er wellicht een NFC-simkaart aan je bestelling is gekoppeld. Deze zijn namelijk op dit moment beperkt op voorraad. Het zou kunnen dat de levering hierdoor langer op zich laat wachten. Als dit het geval is kunnen ze bij de verkoopafdeling een andere simkaart laten koppelen aan je toestel.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @JobS75 ,

Begrijpelijk dat je graag wilt weten wanneer je je toestel alsnog kunt verwachten. Via het Forum kunnen we de status helaas niet nakijken. Neem hiervoor contact op met de afdeling Status Order.
JobS75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar kom ik niet verder, niet meer dan "We weten het niet, er is achterstand", terwijl Sony aangeeft dat de toestellen ruimschootsvoorradig zijn.

Het is dat ik er zelf naar informeer, want vanuit Vodafone is er nul communicatie. Het is ook netjes om klanten, nieuwe of bestaanden, even een bericht te sturen dat er vertraging in de levering is (als dit echt zo is). Ik voel me nu aan het lijntje gehouden.

En als ik zo de berichten op twitter lees ben ik niet de enige die zich niet juist geïnformeerd voelt.

Ik neem ook aan dat jullie deze klanten die zo lang moeten wachten op de één of andere compenseren?

Mvg.
JobS75
wossie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Op 1 februari 2x een z3 compact besteld online bij verlenging van mijn abonnement.
Je hoort niets, de status online blijft onveranderd en als je belt kunnen ze na een half uur wachten alleen vertellen dat er nog geen leverdatum bekend is. Volgend de shop zijn de toestellen gewoon op voorraad. Ik had wel een stuk beter verwacht van vodafone.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@wossie

Vraag eens bij de verkoopafdeling na of er wellicht een NFC-simkaart aan je bestelling is gekoppeld. Deze zijn namelijk op dit moment beperkt op voorraad. Het zou kunnen dat de levering hierdoor langer op zich laat wachten. Als dit het geval is kunnen ze bij de verkoopafdeling een andere simkaart laten koppelen aan je toestel.
JobS75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net gebeld en de bestelling hangt idd op de NFC simkaart. Ik heb de bestelling om laten zetten naar een normale nano sim en dan wordt het toestel meteen verzonden.
wossie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@JobS75

Vandaag een mail gehad dat de toestellen zijn opgestuurd, volgens de bevestigingsmail met een NFC nano simkaart. Ik ben benieuwd of er nu i.d.d. een NFC simkaart bij zit omdat ze afgelopen vrijdag mijn bestelling hadden omgezet naar een gewone nano simkaart dus zonder NFC.
Als alles nu goed gaat zou ik ze morgen in huis moeten hebben. 😄
JobS75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@wossie
Goed nieuws idd.

Ik heb alleen een mail van Vodafone gehad, dat de bestelling verzonden is, ook met NFC Nano sim, dus ik snap het ook niet. Maar ik vraag me af of het toestel dan vandaag komt, had begrepen dat we ook een mail van PostNL zouden krijgen met een T&T zodat we de bestelling konden volgen, en die heb ik nog niet gehad.
wossie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@JobS75
Ik heb van de post of tnt ook nog geen mail gehad.
Bij de orderstatus staat wel vermeld dat de order volledig verwerkt is. We wachten dus nog maar even af.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@JobS75 @wossie

Die track&trace code zou apart verstuurd moeten worden. Die krijg je ook per sms. Hebben jullie deze beiden niet ontvangen?
wossie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje @JobS75
Ik heb geen sms en geen mail gehad met een track&trace code.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@wossie

Ok, ik ga ervoor zorgen dat deze feedback op de juiste plek terecht komt. Dit hoort namelijk wel gewoon verstuurd te worden. Ik hoor graag of dit ook bij @JobS75 het geval is.
JobS75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb gisteravond het toestel en simkaart ontvangen, maar geen sms met track & trace ontvangen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Prima. Ik ga het doorgeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic