daphoenix2k11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Samsung Galaxy S Plus (Black)

Hallo, 
weet iemand van Vodafone wanneer de Samsung Galaxy S Plus Black geleverd gaat worden?
Ik heb hem gekozen bij mijn verlenging en toen stond er nog niks bij van langere leveringstijd.
Sinds een paar dagen staat dat er wel maar ik wacht nog steeds op de telefoon.
 
De White is wel gewoon beschikbaar.
 
Ik kan nauwelijks wachten want mijn oude telefoon doet het niet goed meer,
Gaat spontaan mensen bellen etc, en mijn Samsung Galaxy Tab is niet echt geschikt als eerste telefoon.
Leuk als ik op het werk ben of in de auto, maar in de stad is dat ding ronduit onhandig.
 
Graag zou ik zo spoedig mogelijk antwoord hebben op mijn vraag.
7 Reacties 7
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi daphoenix2k11,

Als eerste natuurlijk welkom op het Vodafone Forum!
Dat zal gegarandeerd iemand van Vodafone weten, maar niemand van op het Forum.

Wij zijn helaas niet op de hoogte van orderstatussen, het lijkt me het gemakkelijkste contact op te nemen met de verkoopafdeling via 0800-0560.
daphoenix2k11
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Chris,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Kan ik dit nummer ook op zaterdag bellen of alleen op werkdagen?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
daphoenix2k11 schreef:
Hoi Chris,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Kan ik dit nummer ook op zaterdag bellen of alleen op werkdagen?


Ja hoor, dit nummer moet ook op zaterdag te bereiken zijn.

mennobouw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik zit met het zelfde probleem.
Heb je al gebeld?
En zo ja, wat zeiden ze?

Groet,
 
Menno Bouw
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
mennobouw schreef:
Hallo,

Ik zit met het zelfde probleem.
Heb je al gebeld?
En zo ja, wat zeiden ze?

Groet,

Menno Bouw

Erm Menno,

Als eerste natuurlijk welkom op het Vodafone Forum!

Ik denk niet dat het enige meerwaarde heeft voor daphoenix2k11, om wat er tegen haar is gezegd hier te delen met ons.
Waarom? Omdat het hele specifieke vragen zijn.





Elleke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 27 november mijn abonnement verlengd en toen was de S2 op voorraad, maar tot nu toe geen telefoon gekregen.
 
Ik heb met de klantenservice gebeld en ze vertelde dat de samsung niet op voorraad is en ik mag eind van deze week terugbellen!!!
 
Wat een service zeg!, geen excuus geen mail helemaal niets.
 
Mijn abonnement is natuurlijk wel gewijzigd maar heb geen telefoon om om mijn nieuwe abonnement te gebruiken.
 
Echt slecht dit.
 
Groetjes
Elly
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Modbreak:

Dames en heren, Chris heeft al aangegeven (2x toe) dat je Klantenservice kan bellen over de status van je toestel. Jammer dat je het tot nu toe zo heb beleefd Elleke, maar dit is geen klachten forum. Het antwoord is gegeven en hierdoor zal ik de topic sluiten.

Als je een vraag heb, verwijs ik je voor de zekerheid naar de Huisregels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic