gerritsiegersma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Iphone SE

Hallo,

Ik was even benieuwd wanneer jullie weer leveringen van de Iphone SE Zilver 64gb verwachten. Jullie gaven bij mijn bestelling een levertijd van 5 werkdagen aan, waar inmiddels 15 werkdagen zijn verstreken. Nu wordt op de site aangegeven dat de levertijd 1 tot 2 weken bedraagt.

Ik hoor graag.

Mvg,
18 Reacties 18
Anonymous
Niet van toepassing
Er is inderdaad een vertraging in de levering van de IPhone SE. Dit is omdat weinig toestellen geleverd zijn door Apple. Echter kunnen wij niet controleren voor je betreft jouw levering hiervan. Dit heeft te maken omdat wij niet in de systemen vanuit hier kunnen. Het beste kun je hiervoor bellen met Status order. 0800-0560


Vinlos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb 1 maand gelden telefonisch mijn abonnement verlengt en een nieuw toestel besteld, de Iphone Zilver 64 GB SE. Twee maal mail gehad dat de levering vertraagd is, Vervolgens na 2 weken zelf gebeld en te horen dat het nog minimaal 3 weken duurt. De service vind ik slecht voor een provider die een van de duurdere is. Zeker daar ik al jarenlang een trouwe klant ben.

Geen klantenservice hoe ik telefonisch te woord ben gestaan: ' we hebben vanochtend te horen gekregen dat....'.
Ik overweeg om te wisselen van provider en de bestelling te annuleren.

Ben benieuwd naar jullie reactie.
Groet Vincent Los

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Dit is iets wat bij elke provider gebeurt kan ik u vertellen.

Mijn S5 was bij Vodafone gepre-ordered en had verlate levering en veel onduidelijkheid.
Mijn S6 was bij T-Mobile gepre-ordered en had verlate levering en veel onduidelijkheid.
Mijn S7 Edge was bij tele 2 epre-ordered en had verlate levering en veel onduidelijkheid.

Zodra ik een provider heb gevonden die het wel lukt, laat ik het u weten 😄

Het is heel frusterend, maar ben er inmiddels achter dat gewoon afwachten het beste is.
Janine66

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier hetzelfde probleem. Op 8 mei de bestelling geplaatst en in de tussentijd 2x een bericht ontvangen dat de levering vertraagd is en ik binnen 5 dagen een update ontvang. Alleen nog steeds geen concrete info ontvangen. Daarom vanmorgen contact gehad met de klantenservice. Ik heb vernomen dat de toestellen pas op 6 juni (!!) geleverd zullen worden. In de tussentijd staat op de website wel nog steeds dat de verwachte levertijd 1 week bedraagt! Ik vind het niet netjes van Vodafone dat er een andere verwachting gecreëerd wordt. Het voelt alsof je aan het lijntje gehouden wordt. Deze slechte service ben ik absoluut niet gewend van Vodafone ???? ????
Janine66

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem vind ik nog niet eens zo zeer de vertaging zelf, maar de onduidelijke communicatie daarover. Voor een bedrijf waar klanttevredenheid zo hoog in het vaandel staat, vind ik dit teleurstellend . Als bij het plaatsen van de bestelling staat dat de levertijd 1 maand bedraagt, dan kun je op dat moment bepalen of je wel of niet daarmee akkoord gaat. Maar aan het lijntje gehouden worden voelt niet fijn...
Anonymous
Niet van toepassing
Kan ik me heel goed voorstellen en
Ik zal dit intern aankaarten en zal hierin ook de andere topics in mee nemen over vertraagde levering.

MarkieMeed

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb de iPhone SE ook besteld. Na drie keer een automatisch gegenereerd bericht te hebben gekregen toch zelf maar gebeld met de klantenservice. Blijkt dat het toestel nog sowieso een week op zich laat wachten. Tegen die tijd zijn we een maand verder. Jammer dat het zo lang moet duren en dat er niet eerlijk over gecommuniceerd is.


P.S. kijk ook nog even naar de tekst die jullie versturen.
Zodra het bestelde artikel op voorraad is, nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak. We verwachten dat we je binnen 5 dagen kunnen meer kunnen vertellen over de levering.
Carel1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zelfde verhaal hier

Ik heb al op 20 April een Iphone Se 64Gb Space grey besteld met abo.

Ondertussen meer dan 6x de service line gesproken.
Soms wat vriendelijker mensen, soms gewoon bot.
Al een paar gehad "we verwachten ze komende week binnen te hebben en dan rijgt U bericht" en "ik zal het doorzetten naar de backoffice".
Het minste wat je mag verwachten is juiste informatie en wat Vodafone er aan gaat doen. Niet alleen maar "Apple heeft niet geleverd" Als je zo'n grote belangrijke klant bent van Apple heb je meer mogelijkheden, maak dan duidelijk hoe je die gebruikt.

Biedt alternatieven aan (Kleur, geheugen,...) dan heeft de klant een andere keuze dan afwachten of annuleren

Ik wordt er erg moedeloos van.

SPrins

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde als de mensen hierboven.
Wacht al enkele weken op het toestel en heb reeds mijn auto erop aangepast in de hoop dat het toestel na enkele weken wachttijd er inmiddels wel zou zijn.
Het vreemde is dat er in week 26/27 weer geleverd zou worden en ik nog niets heb gehoord.
Bij Apple en Amac winkels zijn er geen problemen met levering behalve bij Vodafone.....vreemd....
Het betreft trouwens de SE 64GB Space Grey.
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige wat ik hierin kan adviseren is contact opnemen met de klantenservice via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500(zakelijk) vanuit hier kan ik helaas hierin niet veel betekenen.
Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag gebeld met klantenservice, blijkt mijn Iphone al 4 dagen klaar te liggen geregistreerd als verzonden(wat dus niet gebeurd is)? Maar daadwerkelijk ligt te wachten tot er plek is bij de pakketdienst. Doordat Vodafone een contract met pakketdienst heeft om beperkt aantal pakketten te verzenden moeten klanten maar wachten. Service? Nu maar wachten tot er plek is voor de verzending. niemand kan mij informeren hoe lang het nog gaat duren.


Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weer eens gebeld, kreeg nu weer iets anders te horen, iphones SE waren op. Maar vrijdag 92 stuks gekregen????? Mischien verzenden ze er een naar mij? Dit terwijl maandag al aangegeven werd dat hij verzonden was? Als klant wordt je aardig pissig, zeker als klantenservice kwaad wordt en geen correcte info geeft. Verder valt mij op dat als je een vriendelijk eind aan het gesprek met klanten service hebt, je een uitnodiging voor een enqete over de service krijgt. Als het gesprek ontevreden eindigd krijg je niks?????? Voor de duidelijkheid is dit herhaaldelijk gebeurt. Laatste contract bij vodafone denk ik.
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dit is niet zo goed zeker niet omdat er verschillende dingen gecommuniceerd worden!
Ik zou jullie heel graag hiermee verder willen helpen maar zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt kan ik vanuit hier alleen maar advies geven. Ik heb intern dit dan ook door gegeven dat de communicatie over leveringen van toestellen beter kan richting de klant. Hier heb jij natuurlijk niks aan op dit moment, dat snap ik ook. Echter durf ik niet te zeggen welke toestellen op voorraad zijn en welke niet en wat wel verstuurd is en niet. Dit is omdat wij medewerkers dit niet kunnen controleren.

De enquete wordt zowel bij goede als slechte gesprekken uitgestuurd. Echter krijgt de klant hem maar 1* binnen een bepaalde tijd.


AlexBoos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag,
Hier hetzelfde verhaal online zwarte iphone SE besteld 35 dagen terug. Zie dat ze leverproblemen hadden.
Hebben express een roze opgestuurd. Na 35 dagen had ik nog geen telefoon. Ik had aangegeven dat mijn oude telefoon stuk was.
Als ze mij hadden verteld dat deze niet geleverd kon worden dan was ik bij een andere provider en had ik geen problemen gehad.
Dit grapje heeft mij uiteindelijk veel tijd, geld, energie en mijn telefoonnummer gekost.
Ik heb 35 dagen gebeld en geemaild. Zal de details besparen maar dit was 1 en al ellende en ze hebben mij uren express aan het lijntje gehouden.
Toen de 2e maand inging werd mijn bestelling geannuleerd ik moest wel 2 maanden abonnement betalen 60€ ik had geen telefoon gehad!
Ik heb mijn oude telefoon uiteindelijk weer laten maken wat mij geld heeft gekost en heb het abonnement alleen gebruikt om vodafone te bellen.
UIteindelijk wilde ik er zo graag vanaf dat ik mijn hele telefoonnummer met alles heb beeindigd.
Dit hele verhaal kost mij:
* 35 dagen tijd energie stress
* 16€ uiteindelijk ipv 60€ abonnement kosten( Wat vriendelijk kuch)
* Mijn telefoonnummer ( fijn om overal nieuw nummer door te geven)
* Kosten reparatie oude tel
Walgelijk dat zoon groot bedrijf dit kan doen!
Groeten,
Alex
Carel1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou Steven

Ik heb dezelfde ervaring als Robj. Geen enquete als het een negatief gesprek was voor de callcenter agent . Ik zou de interne procedures maar eens checken. Misschien zit er ergens een 'lek'. #lowqualityservice'
Carel1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Trouwens ook nog niks gekregen. Wacht sinds 19 April
Carel1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dramatisch. Vandaag weer contact gehad met het callcenter 'u order is gesloten, ik kan niet zien waarom en kan het ook niet veranderen'
Vodafone wil mij kennelijk niet als klant. En ik ook niet meer vodafone als leverancier.
Ik ga iedereen aanraden NOOIT met vodafone in zee te gaan
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic