chevchellios

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering HTC One M8

Hallo,

Op 8 April heb ik mijn abonnement wederom verlengd bij Vodafone.
Dit keer i.c.m. de HTC One M8.

Tot op heden heb ik nog geen verzendmail gekregen, met daarin de Track&Trace code van PostNL.
Hiervoor heb ik onlangs met Vodafone gebeld en zij gaven aan dat er geen HTC One M8 op voorraad is.
Op Dinsdag en Vrijdag krijgt Vodafone blijkbaar nieuwe batches met telefoons binnen.

Iemand op dit forum die mij kan vertellen wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan verwachten?
Krijg ik hier dan ook een verzendmail van, met daarin de Track&Trace code van PostNL?

Via de helpdesk konden zij mij daarmee niet verder helpen..

Groeten,

Kevin

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @chevchellios ,

En kon PostNL je niet verder helpen hiermee? Met die code of wanneer je deze kan krijgen?
Op het Forum kunnen we via privégegevens helaas niets natrekken.

Helaas weet ik dit ook niet, kon ik het maar weten :(.
Je krijgt het toestel z.s.m verstuurd naar huis als er inderdaad en nieuwe lading HTC One M8 is binnengekomen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @chevchellios
Wij geven hier geen concrete informatie over de leverdata.
Wij zijn afhankelijk van de toestelfabrikant hiervoor.
Het komt helaas af en toe voor dat beloofde levering niet door gaat of dat het door jou gevraagde toestel niet bij die levering zit. Het zou zeer vervelend zijn als we daarmee verkeerde verwachtingen zouden wekken.

Zodra een toestel weer op voorraad komt, gaat het bij ons zo snel mogelijk de deur uit. Wij weten immers hoe graag iedereen zijn toestel wil krijgen. Hopelijk heb je hem snel in huis. Even geduld nog svp;)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic