Caprica

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Galaxy S5 na verlenging 16-10-2014

Bestel bellers,

Na het abonnement verlengt te hebben op 16-10-2014 en hierbij gekozen te hebben voor een Galaxy S5 (BLK) zit ik tot op heden nog steeds te wachten op het toestel. Na ca. 10 dagen wachten en niets gehoord te hebben heb ik gebeld met de Vodafone klantenservice, dit omdat mijn huidige toestel het een half uurtje doet en ik dus echt wel een nieuwe kan gebruiken. "Deze week", was meteen de reactie. Inmiddels die week gepasseerd, nog maar eens gebeld, "echt deze week", week gepasseerd en nu inmiddels "Is niet bekend"....

Dit kan naar mijn weten niet de bedoeling zijn dat het zo loopt. Bij de vraag, "stuur me dan een ander toestel", zou het allemaal erg lastig gaan en moest het e.e.a. geheel geannuleerd worden en opnieuw aangevraagd.

What gives.... Vodafone?

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Caprica

Dat klinkt niet goed. Helaas kunnen we via het forum geen individuele cases oppakken. Je leest hier waarom. Andere klanten kunnne je hier denk ik ook niet echt verder mee helpen. Dus ik moet je toch vragen om via een ander kanaal je issue onder de aandacht te brengen. Heb je het eens via de chat of via Facebook geprobeerd? De collega's kunnen natuurlijk ook geen toestel tevoorschijn toveren als het er echt niet is. Maar ik vind het wel van belang dat de situatie duidelijk wordt utgelegd.

Hopelijk heb je hem snel in huis.
Groetjes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic