Hoi,
15 oktober zeg je?!....ik zit al vanaf 30 september te wachten. Er is mij ook toegezegd dat ik vandaag toch uiterlijk mijn toestel binnen zou hebben. Naar boos worden moet ik via de telefoon aannemen dat de periode 9 oktober - 14 oktober gecrediteerd wordt.
Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben in Vodafone. Zelfs het standaard klanttevredenheids bandje waarop je kunt aangeven terug gebeld te willen worden komt de afspraak niet na...niks of niemand belt je terug, wachttijden zijn veel te lang, ze bellen niet terug als ze dit beloven en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. En ik ben het met je eens...als er dan een goede reden is, is een belletje of mailtje inderdaad wel het minst. Nu heb je het gevoel dat je voor de gek wordt gehouden.
Ik heb niet eens meer zin om voor de 8e, 9e 10e keer in de wacht te gaan hangen, ik overweeg een klachtenbrief, een consumenten programma, opzeggen of de social media. Om hoeveel mensen zou het eigenlijk gaan die in hetzelfde pakket zitten?
Misschien moeten we maar massaal gaan opzeggen op zo of naar Radar of Kassa stappen.
Gr Vonneke