Mark81

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering 4s

Middag,
 
ik heb op 28 sept via Friends en Family een verlenging met iPhone 4s besteld. De bevestiging met order nummer kwam een dag later. Abo is ook reeds aangepast, echter nog geen iPhone thuis. Ik weet dat er met de 5 wat leveringsproblemen zijn wegens voorraad. Echter is dit met de 4S net zo? 
 
Daarnaast waarom ontvangen degene die begin oktober een bestelling gedaan hebben wel hun toestel en degene van eind september niet?
 
Alvast bedankt.
 
Mark
21 Reacties 21
Roel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde. De 27e een orderbevestiging gekregen en toen gelijk is mijn abonnement omgezet, echter heb ik nog geen verzendbevestiging o.i.d. gehad. Twee weken vind ik wel erg lang voor een toestel om verzonden te worden. Vooral als het abonnement dan ook al meteen is omgezet.
Mark81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lees het op een ander forum ook al. Geregeld krijgen andere die besteld hebben in de periode begin oktober al wel hun telefoon. De 4s is volgens mij ook gewoon leverbaar. Via de KS krijg ik verschillende berichten. De ene zegt duurt paar weken, de andere zegt deze week. De ene vind mijn order niet, de andere wel. 
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik denk dat dit te maken heeft met de order problemen waar vodafone mee kampt. Ze zijn op dit moment druk bezig om dit weer recht te trekken. Dus ik verwacht dat jullie snel een bericht krijgen erover. Voor de zekerheid kun je anders altijd even de KlantenService bellen op nummer 1201
Mark81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals aangegeven de KS al paar keer gesproken en steeds wisselende berichten. Maar goed, ga vandaag nogmaals bellen. Order problemen of niet, geef het dan gewoon aan. Nu komt het vreemd over omdat degene die paar dagen later hebben besteld het toestel al wel hebben en ik (en andere die ook eind sept. hebben besteld) niks horen.
Roel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren bericht van de klantenservice.
De voorraad was aangevuld en zou gisteren worden verstuurd. Nooit een verzendbevestiging gehad en het order is niet aangepast.
Mark81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren maar weer gebeld met de KS. Vandaag moet het toestel verstuurd worden en dan morgen binnen als het goed gaat.
 
 
Mark81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dan staat zonder bericht van een koerier iemand aan de deur met een pakketje. 
 
Jammer dat de communicatie slecht is verlopen, maar het toestel is er en werkt perfect.
Anique_db

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allemaal,
 
wanneer hebben julllie de 4S besteld? Verlenging, nieuw, telefonisch, online?
Ik heb mijn iPhone 1 oktober besteld incl. een verlenging, maar nog steeds niks binnen!!
 
Groetjes,
 
Anique
Mark81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
28 september besteld. Online. Heeft 2 weken geduurd. Gaat om een verlenging
larsniekel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
 
ik heb op 2 oktober een 4s besteld door middel van een verlenging
ook bij mij is die nog steeds niet bezorgd
Anique_db

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja belachelijk! Heb net weer contact gehad via de onlinen chat. Hier wordt weer gezegd dat de 4s niet op voorraad is en vanmiddag aan de telefoon nog wel. Wat moet ik nou geloven?
larsniekel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jaa ik snap er ook niet zo veel van....
ik heb de klantenservice gebeld en die zei dat de levertijd 10 werkdagen was,
maar overal staat wat anders...
Anique_db

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je moet er zelf achteraan gaan blijkt wel. Ik heb ze gisteren paar keer lastiggevallen langs alle mogelijkheden voor contact. Ze hebben een casenummer aangemaakt gisteren en heb er net weer naar gevraagd en ze versturen hem meteen vandaag!
Jdumas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allemaal,
 
Heeft één van jullie inmiddels zijn Iphone 4s al gehad? Ik heb deze 15 oktober besteld en heb tot nu toe 4 verschillende antwoorden gehad over de levering.
 
Afgelopen vrijdag voor het laatst gebeld met de KS en daar gaf de medewerker te kennen dat Apple moeilijk doet over leveringen van Iphones en Ipads maar dat ze hier natuurlijk niet iedereen per e-mail over gingen informeren...waarom niet?
 
Wat hebben jullie gedaan m.b.t. je abbonement? Ik betaal nu voor een Iphone abbo terwijl ik nog geen Iphone heb.
 
De gang van zaken vind ik echt treurig, op gebied van informeren kan Vodafone hier absoluut een les uittrekken. Wat is de moeite om een gedegen brief/e-mail op te stellen en je klanten te informeren over de vertraagde levering.
 
Groeten, Jacky
Jdumas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist mijn Iphone gekregen!
Vonneke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
15 oktober zeg je?!....ik zit al vanaf 30 september te wachten. Er is mij ook toegezegd dat ik vandaag toch uiterlijk mijn toestel binnen zou hebben. Naar boos worden moet ik via de telefoon aannemen dat de periode 9 oktober - 14 oktober gecrediteerd wordt.
Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben in Vodafone. Zelfs het standaard klanttevredenheids bandje waarop je kunt aangeven terug gebeld te willen worden komt de afspraak niet na...niks of niemand belt je terug, wachttijden zijn veel te lang, ze bellen niet terug als ze dit beloven en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. En ik ben het met je eens...als er dan een goede reden is, is een belletje of mailtje inderdaad wel het minst. Nu heb je het gevoel dat je voor de gek wordt gehouden.
Ik heb niet eens meer zin om voor de 8e, 9e 10e keer in de wacht te gaan hangen, ik overweeg een klachtenbrief, een consumenten programma, opzeggen of de social media. Om hoeveel mensen zou het eigenlijk gaan die in hetzelfde pakket zitten?
Misschien moeten we maar massaal gaan opzeggen op zo of naar Radar of Kassa stappen.
 
Gr Vonneke
Dracul72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hetzelfde verhaal hier. 28-9 verlengd en een iPhone 4s er bij genomen. Tot nu toe niets ontvangen. Meerdere keren met de KS gebeld iedere keer een ander verhaal. Begin het ook wel beu te worden....
La_Honey

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb op 25 oktober online mijn abo verlengt, uiteraard natuurlijk direct is de boel aangepast naar het iphone abo..
dat weer teruggezet naar blackberry en wachten maar.. en als ik dat hier zo lees kan ik voorlopig nog wel even wachten.
 
helaas is mn blackberry (lees crackberry) zo goed als overleden, ben ik benieuwd hoelang het gaat duren.
al zolang klant... en dan vervolgens totaal geen antwoord krijgen wanneer je je toestel krijgt behalve dat het steeds langer vooruit geschoven wordt.. (maar wel het contract verlengen natuurlijk!!)
eerlijk gezegt komt de gedachte lekker annuleren & op naar de kpn winkel zojuist in me op.. Misschien maar doen ook!
corinnn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook de 25e mijn abbonement met Friends & Family verlengd voor 2 jaar met een iphone 4s erbij.. nog steeds niks ontvangen omdat de voorraad op is.

Zelfde geldt voor mij, heb een crackberry die echt overleden is dus hoopte op zsm een nieuwe, heb jij hem al?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic