joostboek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leverdatum LG Nexus 5 via Vodafone

Goedemiddag,

Ik ben benieuwd wanneer Vodafone de LG Nexus 5 gaat leveren.

Alvast bedankt.
10 Reacties 10
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey joostboek,

Welkom op ons Forum! Ik kan me voorstellen dat graag wil weten of we deze mooie telefoon gaan verkopen. Echter is er op dit moment nog niet bekend of we deze telefoon gaan verkopen. Wanneer we een telefoon aan ons assortiment toevoegen melden we dit direct op http://voda.fo/ne/dnmsi.
joostboek
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Marc,

Bedankt voor je reactie. Ik wacht het af.

Groet, Joost
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Je kan de Nexus 5 kopen bij Vodafone hoor, maar dan moet je het gewoon doen via Coolblue, StudentMobiel of BelSimpel doen.
robvergeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is de status hiervan inmiddels? Ik zie in de shop deze telefoon nog niet staan, maar kan ik het binnenkort verwachten? Is er een datum te noemen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ben bang dat Vodafone geen Nexus toestel in het assortiment zal nemen..... (betreur ik zelf ook erg).
Nu weet ik wel dat je via Vodafone dealers wel aan dit toestel kan komen ;)!
Kwestie van even Googelen ernaar.

Maar misschien dat en Moderator toch met goed nieuws komt (hele kleine kans).
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Sorry, op dit moment zijn er zover mij bekend geen plannen deze nog op te nemen in het assortiment. Maar, er zijn wel webshops waar je een Vodafone-abonnement kunt verlengen en daar dan een bepaald toestel bij kunt nemen dat wij zelf niet in ons assortiment hebben. Dat zou mogelijk een oplossing zijn 🙂
Daarnaast is er, als je genoeg op de bank hebt staan, altijd de optie om het toestel los te kopen en te verlengen met een Sim Only abonnement. Je bent met dat systeem in eerste instantie wat meer kwijt, maar over de volledige loopduur van je contract ben je meestal wat goedkoper uit (omdat je je toestel niet hoeft af te betalen via de abonnementskosten).
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wie heeft er nog in deze crisis iets op zijn bank staan :D?
Naja ik moet nu gaan sparen voor de Galaxy Note 3 en dan en sim only abonnement bij jullie nemen...

De Nexus is wel stukken goedkoper ;).
vanekke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik wil graag mijn abonnement bij Vodafone verlengen maar mijn voorkeur gaat uit naar de LG Nexus 5. Belsimpel bied deze gsm wel aan met vodafone abbonoment verlenging. Maar hoe werkt dat via dit bedrijf. Kan ik dan nog steeds gebruik maken van My Vodafone en de Vodafone winkel? De voorwaarden van het RED ESSENTIAL abbonoment zijn die hetzelfde als bij de Vodafone store? Ook krijg ik via Belsimpel geen micro sim dus ook deze moet ik dan vervangen.

Kortom ik ben altijd gewent geweest met de service van Vodafone dus ben een beetje onzeker over het aafsluiten van een verlenging via een ander bedrijf.

Alvast bedankt voor een reactie!!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @vanekke ,

Je kunt gewoon gebruik maken van de MyVodafone app en ook gebruik maken van de Vodafone winkel want je zit alsnog gewoon bij Vodafone aangesloten :). De micro sim kaart zou je kunnen aanvragen deze los kopen kost €20,- euro je zou anders eens even moeten kijken of ze ook en RED abonnement verkopen en zie je dan ook enige voorwaarden?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic