Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Leuke Applications/games H1

Ik vroeg mij af of mensen applications of games gedownload hebben op de Samsung H1 en of deze in de smaak vallen. Misschien hebben jullie ook wel handige informatie over waar leuke apps/games te downloaden zijn.

Ik zelf ben op zoek naar een soortgelijke game als Angry birds op de Iphone. Ik hou wel van zo'n simpel maar verslavend spelletje en vroeg mij af of jullie misschien nog leuke tips hadden voor soortgelijke games op de H1.
7 Reacties 7
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Kijk hier eens rond.
Ik moet je er wel even bij zeggen dat niet alles optimaal werkt.

http://gallery.mobile9.com
sjanssen15

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben bang dat er geen fatsoendelijke apps zijn op de H1. De broncode van LiMo is closed en ontwikkelaars kunnen zo heel lastig een fatsoendelijke game ontwikkelen/er is geen winstmarkt op toeststellen als deze.

Bakkioli

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben bang dat er geen fatsoendelijke apps zijn op de H1. De broncode van LiMo is closed en ontwikkelaars kunnen zo heel lastig een fatsoendelijke game ontwikkelen/er is geen winstmarkt op toeststellen als deze.




Ik heb ook spijt van de keuze voor dit toestel!Zelfs op de Vodafone site zelf kan je dit toestel niet vinden als je applicaties (bij application manager) wil downloaden!Heb buienradar erop staan maar die hapert! Hyves wil nu helemaal niet meer laden!gewoon een %#%$%$ phone
meandmykids

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben het helemaal met je eens! Ik baal ook behoorlijk van de keuze voor dit toestel.
Buiten de problemen die ik er steeds mee heb, zo leuk als er reclame er voor gemaakt werdt, zo valt dat ding tegen.

Ik heb mijn oude telefoon maar weer aan de lader gelegd....ik heb de H1M1 nu precies 1 jaar, maar man, wat een problemen heb ik met dat ding.
Margarine

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja.. Ook ik heb de VERKEERDE keuze gemaakt.. *ZUCHT!*,

Ben bang dat ze bij Voda de software-dpt. voor onbepaalde tijd op 'recess' hebben gestuurt, dit merk je aan ALLES! Ik heb zo'n combi abo-tje, H1+"Internet op je lappie".. Support voor Win7 drivers is MI-NI-MAAL en JA(!!!) deze zijn voor verbetering vatbaar, grrr.. @.
Sjerk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderaad... voor de Vodafone / Samsung H1 wordt feitelijk niets meer ontwikkeld. Ook voor mij de miskoop van 2010, maar van Vodafone had ik wel iets meer actie verwacht om haar klanten tevreden te houden.
Margriet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OMG! Ik heb dus ook echt een miskoop gedaan!!! What was i thinking! Het was ook te mooi om waar te zijn...... Ik heb hem nu 1,5 jaar en in het begin deed hij het echt helemaal perfect, maar nu doet hij helemaal niks meer..... Zelf opladen werkt niet meer..... *helediepezucht*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic