Arendsmartin81

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leuk abbonement

Op 11 April een bestelling geplaatst. Nog niks ontvangen maar er wel achter komen dat sinds 23 april mijn abonnement is ingegaan. ???? Toezegging dat dit gestopt zou worden maar nog niks. Veel telefonisch contact gehad maar toch maar gaan typen. Is heel veel mis gegaan en gaat veel mis. Mooi toestel de s8........ Oh wacht die hoort bij het abonnement wat 23 april is ingegaan maar nog niet bezorgd is.
4 Reacties 4
Arendsmartin81
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch alles geannuleerd omdat het een opstapeling van fouten is. Zelfs een iphone 7 op mijn naam besteld en bijna afgeleverd. Votm van Fraude.Na het annuleren was ik naïef en dacht. Weet je wat ik plaats een nieuwe bestelling. Kijken of het nu wel goed gaat. Niet dus. Abonnement is ineens veel duurder en de verkoop afdeling kan me niet verder helpen.
Nu ben ik zo ver dat ik alle banden met Vodafone verbreek. Ook mijn huidige abonnement. We gaan met de hele familie wel ergens anders kijken. Zo klaar mee.

Gisteren was ik jarig en wilde mijn partner laten shinen met haar nieuwe gsm. Zou een bosje bloemen gestuurd worden voor het ongemak. Niet gebeurd. Heb al 4 keer gehoord,mijn collega belt je terug. Maar 1 keer gebeld en dat ging over de fraude niet over de bestelling.

Ordernummer 258413431
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Arendsmartin81,

Dat klinkt allemaal niet best. Sorry dat er zoveel fout is gegaan.
Als ik het goed begrijp heb je nu wel een nieuwe bestelling geplaatst, maar heb je het idee dat het abonnement veel duurder is dan bij jouw eerste bestelling? Wellicht komt dit door een actie die laatst is afgelopen, maar dit durf ik je niet met zekerheid te zeggen.
Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met onze klantenservice via 0800-0560 of via Facebook of Twitter. Ik kan vanuit het forum namelijk niet in de systemen om te kijken wat voor abonnement je nu precies hebt afgesloten en wat de kosten hiervan zijn. Mijn collega's van de klantenservice kijken alles graag voor je na.

Arendsmartin81
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels alles geannuleerd. Fraude belde me 1 keer op maar die bestelling van de iphone 7 staat nog steeds op mijn account. Erg jammer. Ik raadt ook geen familie of vrienden meer aan om klant te worden. Zijn al 4 bossen bloemen beloofd en alles zou in goede banen worden geleidt, maar Niks. Klantenservice bellen doe ik al helemaal niet meer. Denk dat ik intussen iedereen aan de telefoon heb gehad. Van de ene false belofte naar de andere. Er zijn grenzen en als die overschreden wordt dan ben ik klaar.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Arendsmartin81

Jammer om te horen dat er zoveel mis is gegaan en je nu geannuleerd hebt. Ik kan me voorstellen dat dit een teleurstelling is. Check ook even je inbox, ik heb je een privébericht gestuurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic