Ik ben 12 jaar klant met 5 aansluitingen Ik heb in juni 2014 een multisim aangevraagd en mijn data abonnement opgezegd. 6 maanden later betaal ik nog steeds voor mijn data abonnement. Ik heb de servicedesk gebeld en men kon "niks" vinden en ik moet maar een klacht indienen. Sarcastisch kan ik zeggen, dat ik een Multi sim aanvraag om mijn data abonnement, wat sinds begin dit jaar is verlopen, wil aanhouden. Uiteraard niet(!) en dit is zeer helder gecommuniceerd en telefonisch bevestigd Ze komenin dit soort situaties als zeer louche en onbetrouwbaar over. Vodafone dwingt me nu om per einde contract al mijn abonnementen op te zeggen. Ik ben dan ook van plan om voor mijn bedrijf de zakelijk abonnementen per einde contract beëindigen. Ik heb namelijk weinig tot geen vertrouwen dat deze klacht iets oplevert. Vodafone krijgt 1 week om te reageren, daarna verhuis ik het eerste contract (eindigt in december2014) naar een andere provider. Andere contracten zullen per einde contractperiode tevens verhuizen.
Het heeft ze uiteindelijk 6 maanden extra inkomsten opgeleverd maar ik weiger ze nog langer aan mij te laten verdienen. Veel levert dit soort berichten niet op, daar ben ik me bewust van. Ik hoop alleen dat het andere abonnees triggert om goed te letten indien men contractaanpassingen laat uitvoeren. Vodafone zal dit altijd verkeerd begrijpen en altijd in het nadeel van de abonnee.