Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Let op! Vanaf 10 november 2015 stopt Vodafone Cloud

http://voda.fo/ne/ewcyqVanaf 10 november 2015 stopt Vodafone met Vodafone Cloud en starten we met een nieuwe dienst. Sinds 15 juli 2015 is het voor nieuwe klanten niet langer mogelijk om een account aan te maken voor Vodafone Cloud. Na 10 november worden alle huidige gebruikersaccounts opgeheven en wordt toegang tot de Cloud geblokkeerd.

Maak je nog actief gebruik van Vodafone Cloud? Je kunt de dienst tot 8 september blijven gebruiken zoals je gewend bent. Als trouwe Vodafone Cloud klant ontvang je binnenkort informatie over onze nieuwe dienst.

Heb je nog bestanden in de Cloud staan? Dan adviseren wij je deze vóór 10 november 2015 op je computer te downloaden. Volg hiervoor deze instructie:
Download je bestanden direct via de Vodafone Cloud website

  • Ga naar https://cloud.vodafone.nl en log in via je computer
  • Selecteer je bestanden en klik op de download button
  • Je kunt de bestanden nu in een ZIP file downloaden op je computer
Neem er rustig de tijd voor want het kan even duren voordat alle bestanden overgezet zijn 😉

Op onze website kun je meer informatie terugvinden. Toch kan het zijn dat je nog vragen hebt. Daarom nog een aantal veelgestelde vragen op een rijtje:


Vodafone Cloud website.
Windows (PDF) / Mac (PDF) kun je een instructie hierover terugvinden.
Chat of Social Media
  • Bellen: Met onze Smartphone Crew op 0900 - 1000140 (€ 0,45 per gesprek)
  • Je kunt je vraag natuurlijk ook als reactie stellen in dit topic.

  • 27 Reacties 27
    didier81

    Ontdekker
    • 4Posts
    • 0Oplossingen
    • 0Likes
    Bij optie 1 staat account in gebruik terwijl ik nergens anders staat ingelogd. Hierdoor heb geen toegang tot bestanden.
    Anonymous
    Niet van toepassing
    Is het mogelijk om een wachtwoord reset te doen en dan opnieuw in te loggen? Anders raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen hiervan. De klantenservice is vanaf 8 uur hiervoor geopend
    didier81

    Ontdekker
    • 4Posts
    • 0Oplossingen
    • 0Likes
    Zal het proberen en anders klantenservice bellen

    Thans Steven
    Anonymous
    Niet van toepassing
    Geen dank, laat me maar weten of het gelukt is
    Serkan B
    Oud Community Moderator
    Oud Community Moderator
    • 4256Posts
    • 241Oplossingen
    • 734Likes
    didier81 was het nog gelukt?
    shanti75

    Ontdekker
    • 1Posts
    • 0Oplossingen
    • 0Likes
    Goedenavond,

    Ik kreeg een sms dat ik mijn bestanden voor 10 november moet backuppen via https://cloud.vodafone.nl. Deze website doet het echter al de hele avond niet. Ik heb het zowel via mijn telefoon als mijn laptop (verschillende browsers) geprobeerd. Ik neem aan dat de tijd verlengd om te backuppen wordt nu de site down is en er de avond voor D Day dus al niets meer overgezet kan worden?

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Shanti
    Snoek

    Ontdekker
    • 1Posts
    • 0Oplossingen
    • 0Likes
    Goedenavond,

    Ik kreeg een sms dat ik mijn bestanden voor 10 november moet backuppen via https://cloud.vodafone.nl. Deze website doet het echter al de hele avond niet. Ik heb het zowel via mijn telefoon als mijn laptop (verschillende browsers) geprobeerd. Ik neem aan dat de tijd verlengd om te backuppen wordt nu de site down is en er de avond voor D Day dus al niets meer overgezet kan worden?

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Snoek
    Anonymous
    Niet van toepassing
    Ik raad je aan als het niet lukt om contact op te noemen met de klantenservice
    E-mail notificaties
    Aan Uit

    Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

    Uitgelicht topic