Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Let op: Problemen met internet of sms na software update op de Samsung Galaxy S4? Klik hier!

Hallo allemaal,

We hebben vandaag meldingen binnen gekregen dat klanten problemen ervaren met mobiel internet, nadat zij een software update hebben gedaan op de Samsung Galaxy S4. In sommige gevallen worden de instellingen veranderd na een software-update. De oplossing is dus om je instellingen opnieuw in te voeren. Deze instellingen kun je nakijken in de _Nadia_ 07-04-2015

Sommige gebruikers ervaren problemen met sms’en na de Lollipop update voor de Samsung Galaxy S4. Als jij dit ook merkt probeer dan eerst het cachegeheugen te verwijderen van de berichten app via Instellingen > Applicatiebeheer > Alle > Berichten.Voor sommige gebruikers biedt dit gelukkig een oplossing, maar helaas niet voor iedereen. Mocht je geen verschil merken, maak dan een back-up van je gegevens en zet de fabrieksinstellingen daarna terug.

Het herstellen van de fabrieksinstellingen is natuurlijk niet de meest populaire maatregel. Als je dit liever niet doet kun je er ook voor kiezen om een speciale app te downloaden in de Play Store voor je sms-verkeer. Er zijn verschillende opties; hierbij geldt gebruik de zoekfunctie en bekijk de reviews, dan vind je vanzelf iets dat aan jouw wensen voldoet 🙂



43 Reacties 43
symen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet ik kan geen Toegangspunten toevoegen wat ik ook doe. Mijn telefoon terug in fabrieksinstellingen zetten is geen mogelijkheid omdat deze dan weer naar security team van me werk moet om mail en bank instellingen te installeren en is ook iets wat ik niet van plan ben.

De grootste irritatie naast het feit dat ik niet kan internetten (alleen via wifi) is dat men bij vodafone leuk zegt het is niet ons probleem het komt door samsung niet door ons. Jullie moeten begrijpen dat ik klant bij jullie ben en dat ik hier geen genoegen mee neem......

Ik ga zo wel weer voor de derde keer inmiddels naar een vodafone winkel heb de tips uit het forum geprint dan mogen hun het oplossen lukt dat niet mogen ze de sim kaart houden want ben helemaal klaar met vodafone en hun service als daar al spraken van is.
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@symen

Als het terugzetten naar de fabrieksinstellingen de enige optie is die overblijft dan is dat helaas toch de actie die je moet ondernemen. Ik snap dat het niet de meest gunstige oplossing is, maar het ís wel een oplossing.
Rosa_vd

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap niet hoe je je gegevens op de laptop kan zetten. Ik wil mijn mobiel resetten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verouderd topic. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic