Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes

Lentekriebels!

http://voda.fo/ne/rkx6y Hoor je de vogels al fluiten? Zie je de bloemen al opkomen? Wij wel. We doen er hier in elk geval heel hard ons best voor. 😉 We willen je daarom ook graag blij maken met een extraatje! Op de eerste lentedag krijg je onbeperkt mobiele data in heel Nederland. Dat is op 20 maart van 00.00 tot 23:59 uur. Helemaal gratis en je hoeft er niets voor te doen. Alle informatie over die actie vind je hier.

Daarnaast hebben we ook een aantal kaartjes verstuurd over deze actie. Die kaartjes zijn speciale kaartjes. Je kunt hiermee namelijk je eigen bos bloemen kweken, voor jezelf, je vrouw, vriendin, vriend of man. Wat is nou leuker dan op deze manier de lente te beginnen?

Hieronder zie je een voorbeeld van het kaartje:



Hoe kweek je deze bloemen nou precies?
1. Leg het kaartje op de aarde in een bloempot of in je tuin.
2. Gooi wat aarde op het papier en maak het iedere dag vochtig
3. Na ruim een week zie je de eerste zaadjes ontkiemen
4. Verzorg je het kaartje goed? Dan staat hij binnen de kortste keren vol kleurige bloemen




Wij zijn op kantoor ook een klein wedstrijdje begonnen om onze groene vingers te testen. Wie zou nu het eerste een groen sprietje zien en wie maakt er droogbloemen van? We zijn ook echt ontzettend benieuwd naar jullie resultaten! :DHeb jij een kaartje van ons gekregen? Laat dan hier het resultaat zien.

Daarnaast mag je dit natuurlijk ook met ons via Twitter delen: #lentekriebels.
36 Reacties 36
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik dart al ruim 10 jaar 🙂 maar tussentijds eruit geweest en dit weer begonnen met competitie te darten en rankings toernooie te gooien
op dit moment spelen we in de 5de divisie maar zijn gepromoveerd na de 4de divisie 🙂
Desiree-
topicstarter
Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Zo.. dat is al een hele tijd! 😄 Nou dan wens ik je heel veel succes en vooral plezier, maar ik hoop wel dat we je hier op het forum niet al te lang hoeven te missen. 😉
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
probeer zoveel mogelijk een kijkje te nemen op het forum en te kijken of ik evt mensen met hun problemen kan helpen het is wel mij bedoelen om nog gewoon actief te blijven op het forum 🙂
Desiree-
topicstarter
Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
patjuhw helemaal super! Mocht je nog tips hebben voor ons, horen we het uiteraard ook graag. 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb letterlijk een groen plantje wat beetje bij beetje groeit, zal morgen er een foto van posten.
Anonymous
Niet van toepassing
bij deze ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hmm, weinig verschil van het begin tot nu. Nouwww!

Lucky !
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
SamsungExpert

Heej, lang niet gesproken 🙂
Desiree-
topicstarter
Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Steven- dat ziet er goed uit! 🙂 Groene vingers?
SamsungExpert aw... misschien kun je nog tips van Steven- krijgen? 😉




Anonymous
Niet van toepassing
gewoon tegen het plantje blijven praten plus iedere ochtend een liedje zingen 😛
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ik keek gewoon scheef lol, zie ook hetzelfde als in em tuintje ;),

Hai , dat is inderdaad en poosje terug. Hiero gaat alles prima en daar aan de overkant?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Hier ook alles goed he 🙂

waar blijven die foto;s van die mega plant?


Anonymous
Niet van toepassing
Bij deze een update betreft het kleine groene steeltje....
Het gaat super goed, door veel te praten en sinds een maand een vaste plek in de tuin, is dit kleine groene plantje uitgegroeid tot een grote groene plant met witte bloemen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Steven-, wat is je truc? Zover ik heb begrepen zijn onze planten inmiddels allemaal dood.
Anonymous
Niet van toepassing
Veel praten, en af een toe een liedje zingen!!! Moet er wel bij zeggen mijn plantje houd van rock muziek 😄
Maar op een gegeven moment heb ik hem om gepot en buiten bij de andere bloemen geplant 🙂
Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
Kijk! Rock muziek! Altijd goed :D!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic