A de Vos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leeg beeld in Vodafone&Ziggo App na koppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Ik heb mijn vodafone gekoppeld met ziggo. Dat werkt via via wel. Maar als ik op de nieuwe app klikt krijg ik leeg beel. Ik heb een samsung galaxy s21. Ik heb alles hetzelfde gedaan op het toestel van mijn man, bij hem werkt het wel, hij heeft een samsung A52. Ik heb de zelfde instellingen als wat hij heeft.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12193Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3178Likes

Wat zuur dat het niet lukt om in te loggen! Krijg je hier ook een bepaalde foutmelding te zien? 

 

Goed om alvast te weten: De "nieuwe" app is gefaseerd uitgerold. Het is mogelijk dat je bijv. al wel een nieuw logo van de app ziet/zag, maar nog een oudere versie hebt. In dat geval was het dus nog de My Vodafone app en lukt het inloggen niet met je Mijn Ziggo-gegevens. Controleer dus ook voor de zekerheid of er geen laatste update klaar staat in de app store.

 

Het is ook mogelijk dat er iets mis gaat bij het account. Wil je voor de zekerheid je inlognaam noteren bij [Persoonlijke opmerkingen (Privé)] ? Dan checken ze het maandag voor je.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @A de Vos, welkom hier!

We hebben je sinds vrijdag hier niet meer gezien. Is het inmiddels gelukt of kan ik je nog helpen? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic