hansboot

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lastig om verlenging abonnement ongedaan te maken...

Ik wil toch even mijn ongenoegen uitspreken, wat betreft de verlenging van mijn abonnement.

Op 28 maart werd ik gebeld door Vodafone, aangezien mijn (sim only) contract bijna afgelopen was.
Er werd gevraagd of ik wilde verlengen, en daar ben ik dan ook mee akkoord gegaan.

Achteraf kwam ik er achter, dat de voorwaarden voor mij niet gunstig waren.
Ik heb met Vodafone gebeld om deze verlenging ongedaan te laten maken.
(het abonnement zou wel gewoon doorlopen)

Enkele dagen later zag ik op MyVodafone, dat de einddatum nog steeds april 2017 was.
Wederom gebeld en gevraagd of mijn verzoek, wat betreft annulering verlenging was aangekomen.
Als antwoord kreeg ik: "Ja, de annulering is verwerkt in het systeem... maar is bij u nog niet zichtbaar".

Inmiddels zijn we een week later, en de einddatum staat nog steeds op april 2017.
Zodoende dat ik vandaag weer gebeld heb, en wat kreeg ik als antwoord....??
"Het verzoek om de verlenging te annuleren is blijkbaar niet verwerkt in het systeem".

Ik kon vanwege een storing bij Vodafone ook niet verder geholpen worden....
"Wilt u morgen terug bellen? Kost toch wéér 45 cent.

Vodafone....los het op, en neem contact met mij op!!

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@hansboot,

Vervelend om te lezen dat het mis gaat. Ik begrijp je frustratie.
Normaal gesproken duurt het even voordat de app gesynchroniseerd is. Wat je kunt doen is inloggen op my Vodafone (website) om te zien of het daar wel correct staat.

Helaas kan ik vanuit hier niks betekenen voor je omdat ik (en andere forumleden) niet in de systemen van Vodafone kunnen. Ik raad je hiervoor aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Tevens kun je dit ook via de chat doen zodat het geen 45 cent kost. Hoop voor je dat het snel is opgelost.

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hee @hansboot, dit is inderdaad een vraag voor de klantenservice. Ik sluit je bericht daarom. Als je vragen hebt aan je mede Forum gebruikers kun je natuurlijk altijd een nieuw topic starten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic