pentium3NL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lange levertijd/Geen levering - Samsung galaxy note 3 en cashback

Beste Vodafone,

Op 31 december 2013 zag ik de galaxy note 3 (met cashback) voordelig op de Vodafone website staan. Dit was gemakkelijk online te bestellen. Als ik toen wist wat ik nu weet was ik er nooit aan begonnen.

Allereerst is de orderstatus online, offline. (even nadenken), dan maar bellen. Krijg je een groep studentes aan de telefoon die elke keer andere dingen zeggen. Kan gebeuren, toch over voorraad verwacht je wel degelijk hetzelfde antwoord. De levertijd is lang en dat komt door samsung krijg je dan als antwoord. Als je de verkoop afdeling belt is er afgelopen vrijdag nog een lading van die dingen binnen gekomen, toch moest de telefoniste melden dat de levertijd 10-15 dagen was. Vreemd, dit lees je niet op de website.

Ik vroeg, mag ik de telefoon in een Vodafone winkel ophalen, hier is de voorraad wel afdoende, nee dit kon helaas niet want ik stond al in het systeem. Tja annuleren die hap, zou je denken. Nee dan duurt het alsnog 5-10 werkdagen voordat je het systeem uit bent. Nou dan maar T-Mobile. Nee dat kan ook niet. Ik had nummerbehoud dus mijn nummer is nu zoals ze zeggen "geblokkeerd". Als je vraagd aan de medewerkster, wat is dan nu je advies.... dan krijg je geen antwoord meer.

Ow ja, dan was er nog de 100 euro cashback! Ja, dan moet je wel voor 15 januari de formulieren invullen, dat is aankomende woensdag en ik heb er niet zozeer meer vertrouwen in dat Vodafone mij nog iets kan leveren voor die tijd.

Ik ben 12 jaar trouwe klant geweest bij KPN maar wilde iets anders proberen. Ik voel me nu erg gestraft om dit feit dat ik van opperator wil wisselen.

Vodafone, bedankt! Als mijn cashback nu ook nog door mijn strot wordt geduwd, dan zeg ik.... laat maar zitten!
Jongens dit kan toch niet de bedoeling zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 Reactie 1
pentium3NL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
niemand over wat ik nu het beste kan doen? Ik vind het wachten niet erg maar ik wil graag weten hoe lang het nog gaat duren. Zit er nu aan te denken om maar zelf naar Maastricht af te reizen om net zo lang voor de deur te gaan zitten tot ik mijn telefoon heb of een datum krijg.

O ja, er was afgelopen vrijdag een bunch van die telefoons binnengekomen en de voorraad was voldoende. Ook al krijgen nieuwe mensen waarschijnlijk wel hun telefoon als ze telefonisch bellen, kreeg ik vandaag weer te horen dat er nog steeds niks bekend is.

Val van de ene in de andere verbazing hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic