Ferry

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lange levering

Abonnement verlengd,
vijf dagen levering, 07-05 verlengd bevestiging van verlenging ontvangen, geen verder contact wat betreft, info naar de klant toe.
Paar keer GLS (koerier) lastig gevallen, niets bekend.
Klantenservice gebeld, problemen met de sim-kaart daar moet een ander productnummer aan gehangen worden.
Levering 3 dagen misschien 4 later. Het is inmiddels 16-05
LAAT het de klant weten!!
Vodafone kent het E-mail adres van hun klanten, informeer ons.
Wij zijn de klant!!!!
Ik was al overgestapt naar HI en voor 17.00 uur besteld de volgende dag in huis.
Dat klopt, alleen was mijn legitimatie één dag verlopen, dus de levering ging weer mee terug.
Maar wel snel!
Hier kan Vodafone iets van leren>
 
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Ferry,

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt met de levering van je toestel.
We kunnen je hier echter niet mee verder helpen, dit Forum is meer van technische aard.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic