xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Langdurige storing Spanbroek/Obdam

Hallo Vodafone,

Wij hebben in Spanbroek en obdam al wekenlang slecht netwerk. Zo heb je H dan weer h+ 4H en 4G+ en dit gaat de hele dag zo door.

We zijn nu al een week of 5 bezig met dit issue. Ik zou wel eens willen weten waneer de oplossing komt. Mijn accu is door dit gedoe ook snel leeg want mijn toestel blijft zoeken zo.

Groet Jan
11 Reacties 11
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@xsjlo, ik begrijp dat dit niet prettig is. We melden storingen en werkzaamheden via https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml. Zo te zien is er niets bekend. Ik raad je aan om het te melden bij onze Network Crew via https://vodafone.nl/networkcheck. Via het Forum kunnen we dit verder niet blijven volgen. Het topic wordt daarom ook binnenkort gesloten.
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hallo Marc,
Ii heb eerder gebeld en er was een ticket gemaakt. Deze is gesloten en uw collega belde terug. Erg netjes top!
Echter was het al bekend en wordt er aan gewerkt. Gaf al aan dat het nergens vermeld stond. Social media al eens gevraagd maar er gebeurt maar niks ondanks dat het bekend is.

Hoop dat het snel opgelost is.

Groet Jan
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Het is trouwens Obdam ipv Opdam ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb de tag aangepast 🙂
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Steven ik zie nog steeds Langdurige storing Spanbroek/Opdam staan. Weten jullie al wel meer dan er is een storing?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hij is aangepast, zou je eens kunnen verversen?
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Steven yes, nu os ie goed.

Maar over de storing is er iemand die wat meer kan zeggen?

Wij zijn het nu al 7 weken aan het afwachten maar er gebeurt niks.
zie case:8161879, die is gesloten ivm meerdere meldingen. nu gebeurt er niks en zitten wij weken lang al met wel geen bereik vol bereik of H,H+, 4G 1 streepje of 4G+ en dat gaat de hele dag zo door, onze accu raakt hierdoor sneller leeg en we missen oproepen.

al met al zijn wij niet blij meer met Vodafone.

Groet,
Jan
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hebben jullie dit ook al aangemeld bij onze Network Crew via de bovenstaande link?
Ik kan namelijk vanuit hier niet in onze systemen en ook geen cases inzien.

Kun je me anders eens een exacte postcode geven? Dan loop ik zo eens naar mijn collega's toe om te controleren of er al meerdere meldingen etc zijn binnen gekomen.
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Steven Ja dat is allemaal al gedaan!
zie twitter: de omgeving Opmeer is een storing bekend, waar jullie mogelijk ook last van hebben. Omdat dit losstaat van jullie toestel en simkaart, is de case gesloten. Uiteraard werken we door aan een oplossing voor alle klanten die deze antenne gebruiken. Excuses voor het ongemak. ^SG

En daar moeten we het tot nu toe mee doen, een melding op de site, nee hoor daar wordt niet aangedacht blijkbaar.

Ik voel ons niet echt serieus genomen door Vodafone op deze manier.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ben zojuist bij de Network crew geweest: De storing zou opgelost moeten zijn. Maar uit jou verhaal begrijp ik heel wat anders! In dit geval raad ik aan om ze snel mogelijk een onderzoek opnieuw aan te maken via https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Mocht je meer mensen kennen die hiervan last hebben, laat ze ook een onderzoek aanmaken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic