Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Lang verwacht: HTC One!



Groot nieuws!
De langverwachte HTC One komt eraan!

En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone.

Zoals HTC het toestel zelf omschrijft:

‘’ Met de slanke aluminium behuizing, een live-startscherm waarop al je favoriete content wordt gestreamd, een fotogalerij die tot leven komt en dubbele frontstereoluidsprekers is de nieuwe HTC One klaar om je smartphone-beleving opnieuw vorm te geven’’


Klinkt veelbelovend toch? De pre-order’s worden geleverd vanaf week 16, dit is de link naar de website waar je je pre-order kunt plaatsen: http://voda.fo/ne/gt4lm.

Hieronder nog even wat extra features van het paradepaadje van HTC:

- Geniet van al je films op het 4,7-inch Super LCD3 scherm en beleef een geheel nieuwe geluidservaring doordat de speakers zich aan de voorzijde bevinden. Een dagje naar het strand? Laat je extra boxen voortaan maar thuis, want dankzij de stereospeakers en de ingebouwde versterker zijn die nu overbodig.
- Voor de HTC One heeft HTC een Ultrapixelcamera ontwikkeld. Deze camera vangt 300 procent meer licht dan de traditionele camerasensoren waardoor je eenvoudig mooie en scherpe fotos maakt in het donker.
- Met de HTC One is televisie kijken nooit meer hetzelfde. HTC Sense TV verandert je telefoon in een interactieve programmagids of een afstandsbediening voor je TV.
- enzovoort….

Redenen genoeg om dit toestel meteen in huis te halen dacht ik zo! Deel vooral jullie verwachtingen en meningen, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)!

*EDIT 19/03/2013: Toestel nu ook te pre-orderen voor bestaande klanten:D via http://voda.fo/ne/rcx09
133 Reacties 133
Mikeyz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben vandaag naar de Vodafone shop geweest en kon idd een micro SIM ophalen. Had alleen maar een ID nodig en kreeg hem zo mee. Ik heb geen 0,01 hoeven te betalen, zoals werd aangegeven.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
nu ik mijn one een tijdje heb valt me wel op dat de batterij niet bepaald lang meegaat (16-17 uur bij licht/matig gebruik), ik krijg een heleboel wakelocks mn msm_hsic_host (dit schijnt de 3g radio te zijn). Als je deze wakelock googlet krijg je nog veel meer toestellen die ook hier last van hebben (galaxy s4, nexus 4, lg optimus g, experia z)

Op tweakers wordt in sommige reviews/batterij tests gemeld dat sommige telefoons (mn met qualcomm s4 pro en 600 socs) heel snel leeglopen met een vodafone sim maar het lanf uithouden met een kpn sim. Ik vraag me af of het dezelfde bug is die ik ook heb. Is hier bij vodafone iets over bekend?

http://tweakers.net/reviews/2880/6/xiaomi-mi-two-keizer-der-chinese-smartphones-accu-gemengde-result...
http://tweakers.net/reviews/3017/oppo-find-5-scherp-geprijsd-debuut.html
http://tweakers.net/reviews/2991/titanenstrijd-galaxy-s4-vs-htc-one-vs-sony-xperia-z.html
Boxman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo, ik heb zojuist een HTC One besteld met contractverlenging bij Vodafone (via telefoon) maar hebben jullie het toestel (zilver) op voorraad en zo ja, hoe lang duur het verzenden dan? 
bonzai

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisterochtend een zwarte HTC One besteld via de site en vandaag binnen gekregen. Onverwachts zo snel geleverd maar heel blij mee 🙂
Echt een top toestel!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Boxman schreef:
Hallo, ik heb zojuist een HTC One besteld met contractverlenging bij Vodafone (via telefoon) maar hebben jullie het toestel (zilver) op voorraad en zo ja, hoe lang duur het verzenden dan?
Helaas heb ik hier geen informatie over.
ingrid69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zaterdag mogen verlengen en de HTC One, de zwarte versie genomen.
Prima toestel, verbetering met de LG dieik had.
Wat ik vreemd vindt is dat ik van de 1 gig internet al ruim 900mb heb vernbruikt terwijl ik niet veel meer internet dan voorheen?
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
instellingen onder draadloos en netwerk meer->gebruik kan je zien welke apps data hebben gebruikt
ferryvandort

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Vodafone,

Gaat er in de HTC one dezelfde simkaart als in de HTC One X?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Ferry,

Dat klopt inderdaad. Beide toestellen kun je gebruiken met een micro-sim.
davos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb nu nog een normale sim. Hoe kan ik een micro sim voor mijn htc one (m7) krijgen? En als ik deze krijg vervalt mijn oude dan per direct?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @davos ,

Als je en nieuw abonnement hebt gekozen krijgt waarbij en micro simkaart nodig is krijg je deze mee met dezelfde nummerbehoud. En simkaart los bestellen kost je €20,- euro doordat je bijvoorbeeld het toestel los hebt gekocht. De optie om je nummer te behouden is er gewoon nog steeds.
Japyoo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie op de website alleen de mogelijkheid om een zilvere htc one m7 te halen, is de zwarte versie nog wel leverbaar?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Op dit moment heeft HTC naar mijn informatie geen zwarte versie maar wel en soort van namelijk de grijze versie. Er zijn natuurlijk altijd geruchten over en nieuwe kleur van dit toestel. Mocht zwart nog komen dan wordt deze toegevoegd aan de site.
Japyoo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het over de m7 niet de m8, hier is gewoon een zwarte versie van maar blijkbaar niet bij vodafone? Of niet meer want volgens mij heeft die wel een tijdje op de website gestaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic