Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Lang verwacht: HTC One!



Groot nieuws!
De langverwachte HTC One komt eraan!

En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone.

Zoals HTC het toestel zelf omschrijft:

‘’ Met de slanke aluminium behuizing, een live-startscherm waarop al je favoriete content wordt gestreamd, een fotogalerij die tot leven komt en dubbele frontstereoluidsprekers is de nieuwe HTC One klaar om je smartphone-beleving opnieuw vorm te geven’’


Klinkt veelbelovend toch? De pre-order’s worden geleverd vanaf week 16, dit is de link naar de website waar je je pre-order kunt plaatsen: http://voda.fo/ne/gt4lm.

Hieronder nog even wat extra features van het paradepaadje van HTC:

- Geniet van al je films op het 4,7-inch Super LCD3 scherm en beleef een geheel nieuwe geluidservaring doordat de speakers zich aan de voorzijde bevinden. Een dagje naar het strand? Laat je extra boxen voortaan maar thuis, want dankzij de stereospeakers en de ingebouwde versterker zijn die nu overbodig.
- Voor de HTC One heeft HTC een Ultrapixelcamera ontwikkeld. Deze camera vangt 300 procent meer licht dan de traditionele camerasensoren waardoor je eenvoudig mooie en scherpe fotos maakt in het donker.
- Met de HTC One is televisie kijken nooit meer hetzelfde. HTC Sense TV verandert je telefoon in een interactieve programmagids of een afstandsbediening voor je TV.
- enzovoort….

Redenen genoeg om dit toestel meteen in huis te halen dacht ik zo! Deel vooral jullie verwachtingen en meningen, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)!

*EDIT 19/03/2013: Toestel nu ook te pre-orderen voor bestaande klanten:D via http://voda.fo/ne/rcx09
133 Reacties 133
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
RodneyZ schreef:
Gisteren, werd ik EINDELIJK trotse eigenaar van een HTC one...
(...)
Wat goed dat je hem EINDELIJK hebt ontvangen. Nu maar lekker genieten 😉

Bedankt dat je jouw eerste ervaringen met het toestel met ons heb gedeeld. Erg leuk om te lezen.
Nu begin ik toch te twijfelen tussen de Note en de One (ik mag volgende maand verlengen).
Iemand nog tips waarom ik de One boven de Note zou moeten kiezen?


SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Het ligt er net aan hoe snel jij je telefoon wilt hebben. 😉
 
Is er al wat meer bekend over de zwarte versie? Ik ben namelijk nog steeds aan het wachten. 
Hoe zit het trouwens met de extra kosten die nu gemaakt worden terwijl de telefoon nog niet geleverd is?
 
Dit abbonement is namelijk _met_ telefoon afgesloten, en ik heb nu alleen de kosten en geen telefoon. 
 @Rodneyz, had je een zwarte of een zilveren?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi SNijhuis,

Het is helaas niet bekend wanneer de HTC One in de zwarte variant beschikbaar zal zijn 😞

Het klopt dat je abonnement direct wordt aangepast. Dit doen we omdat je hierdoor direct voordeel hebt van de aangeboden korting.
SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
En hoe zit het dan als je voor een duurder abbonement hebt gekozen voor de telefoon die je graag wilt?
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ook dan wordt hij direct aangepast. We proberen zo snel mogelijk te leveren maar als er leveringsproblemen bestaan door de populariteit van het toestel kunnen we daar helaas weinig aan doen.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Bas,

Heeft dat niet meer te maken met de patent strijd tussen HTC en Nokia? Ik hoor via Tweakers dat het daardoor vertraagd vanwege juridisch zaken. Denk niet zo zeer dat het populariteit is..

~WhiteWolf
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Het zou kunnen, maar ik ben er persoonlijk in ieder geval niet van op de hoogte.
Uit pure nieuwsgierigheid, heb je een linkje en weet je waar ze zich op baseren?
Want gevoelsmatig zou ik zeggen dat je wanneer je een juridisch geschil hebt, je ofwel op normale capaciteit produceert, ofwel helemaal niet.
RodneyZ

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een zilveren, wilde eerst ook een zwarte. Maar heb toch voor de zilveren gekozen, beetje omdat de enige was die ze in de winkel hadden.

Als jullie echt een zwarte willen zou ik even de winkels afzoeken. Niet alleen die van vodafone maar ook die van phone house bijv.

Ik heb ook voor de zilveren gekozen omdat het toch aluminium is, ik denk als je een zwarte hebt dat je de krassen toch gaat zien. In de zon veranderd de zon van wit naar zilver echt vet(in mijn ogen). Maar de zwarte ziet er echt strak uit inderdaad.

Houdt er rekening mee dat stel dat je je bestelling besluit te annuleren dat er 3 tot 5 werkdagen overheen gaat voordat je hem in de winkel kan meenemen.. Dus hoop voor jullie dat vodafone concreet kan zeggen wanneer ze komen..

1 ding is zeker de One is echt de moeite waard.
RodneyZ

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tegen mij zeiden ze trouwens aan de telefoon, dat ze over de telefoon geen One meer mogen bestellen. Ik heb zelf automatisch de link ook meteen gelegd naar internet bestellingen.. Ik wil jullie niet in jullie beslissing beinvloeden natuurlijk..
gf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,
 
Op verschillende fora lees ik dat Vodafone de HTC One Zwart begint uit te rollen
Iemand hier al wat over gehoord, of kan iemand dit bevestigen?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi gf,

Ik heb het even voor je nagevraagd. We hebben inderdaad pas een levering Zwarte HTC One's binnengekregen 🙂
NielsS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt, zojuist een mail gehad dat hij word verstuurd. 🙂
sybo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag!
 
Net een One besteld per telefoon, keurig geholpen en goed advies!
 
Kun je de orderstatus ook ergens volgen? Zo niet, wanneer worden de One's zilver verstuurd?
SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zelfs ik kan dit bevestigen, Ik kreeg een mail dat mijn exemplaar verzonden is!
 
Deze oude zuurpruim is weer klaar 😉
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Ik zelf heb ook de HTC one nu een weekje in bezit. Erg mooie telefoon. Het is wel een redelijk grote telefoon maar het werkt naar mijn idee daarom makkelijker.
 
Ik raad iedereen aan gelijk de eerste systeem update te doen. Dit omdat er problemen waren met de kwaliteit van de camera. Na de update is dat meteen hersteld en ook een paar andere kleine dingen zijn daar in opgelost.
De telefoon is erg snel en erg makkelijk te begrijpen.
 
Ook het toetsenbord werkt heel lekker. Als je typt weet het toestel eigelijk al wat je wilt typen. Beter dan de meeste telefoons. 
 
Het zogenaamde "boomsound" werkt heel goed. Als je bijv een film kijkt en er komt een auto aan rijden dan hoor je het in stereo sound. Dus je hoord de auto bijv van links naar rechts gaan door de speakers. Hij gaat behoorlijk hard op 100% volume. Als je "Beats Audio" (staat automatisch aan) aan hebt, dan hoor je meer diepte in de muziek. Ik vind dat het prettigste. Meeste telefoons kraken of klinken niet lekker meer op het hoogste volume. HTC one doet het daardoor ook erg goed. 
 
Vind het zeker een aanrader, en ben blij dat ik toch heb gekozen voor de HTC one inplaats van de Galaxy 4. 
Heb veel kritiek gehoord over deze telefoon. 
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Milan,

Wat leuk dat je je mening deelt! Hier zullen veel mensen iets aan hebben.
Een vriend van me heeft ook de One gekocht van de week en heb hem dus zelf ook even in handen gehad.
Moet zeggen dat ik als fervente iPhone fan toch wel aardig onder de indruk was.
Mooi scherm, top geluid uit de speakers inderdaad. Totaal niet van dat blikkerige geluid dat je normaal hebt.

Wel erg groot inderdaad, typen met 1 hand gaat er niet op (ik doe dat altijd met mijn rechter duim haha). Maar dat is een kwestie van wennen. Verder ligt hij aardig goed in de hand.

De s4 heb ik helaas nog niet in handen gehad dus die vergelijking kan ik ook niet maken.
Mikeyz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Heb vandaag mijn HTC One black ontvangen (eindelijk), maar zit ff met het volgende:
 
Mijn huidige is een HTC desire HD, met een gewone SIM-kaart, maar de One heeft een micro-SIM en ik heb geen micro-SIM gekregen.
Hoort deze bij de verpakking te zitten of hoe kom ik anders aan zo'n micro kaartje??
 
Mijn geduld wordt zo wel op de proef gesteld, kan ik nog niet aan de slag met de One grrrrrr....
NielsS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als er geen microsim bij zit gewoon langs een vodafone shop gaan en een nieuwe simkaart vragen.
SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Of laten knippen, er zijn speciale knijptangen waarmee je een microsim van je normale sim kunt knippen. Heb ik zelf moeten doen toen ik mijn HTC One X kreeg. 
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi all,

Zoals NielsS zegt, je kunt inderdaad een micro-sim afhalen bij de Vodafone winkel. Neem wel een ID kaart mee en je pinpas. De eerste simwissel in de winkel is kosteloos, maar je moet wel € 0,01 pinnen met de pinpas van het bankrekeningnummer dat bij ons geregistreerd staat. Zo kunnen we nog beter verifiëren en voorkomen dat er fraude wordt gepleegd.

Ik weet dat veel mensen hun simkaart laten knippen, maar ik zou het je persoonlijk niet adviseren. Het is namelijk mogelijk dat je de simkaart beschadigt. Als dat het geval is, dan zul je alsnog naar een winkel moeten voor een nieuwe simkaart.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic