Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Lang verwacht: HTC One!



Groot nieuws!
De langverwachte HTC One komt eraan!

En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone.

Zoals HTC het toestel zelf omschrijft:

‘’ Met de slanke aluminium behuizing, een live-startscherm waarop al je favoriete content wordt gestreamd, een fotogalerij die tot leven komt en dubbele frontstereoluidsprekers is de nieuwe HTC One klaar om je smartphone-beleving opnieuw vorm te geven’’


Klinkt veelbelovend toch? De pre-order’s worden geleverd vanaf week 16, dit is de link naar de website waar je je pre-order kunt plaatsen: http://voda.fo/ne/gt4lm.

Hieronder nog even wat extra features van het paradepaadje van HTC:

- Geniet van al je films op het 4,7-inch Super LCD3 scherm en beleef een geheel nieuwe geluidservaring doordat de speakers zich aan de voorzijde bevinden. Een dagje naar het strand? Laat je extra boxen voortaan maar thuis, want dankzij de stereospeakers en de ingebouwde versterker zijn die nu overbodig.
- Voor de HTC One heeft HTC een Ultrapixelcamera ontwikkeld. Deze camera vangt 300 procent meer licht dan de traditionele camerasensoren waardoor je eenvoudig mooie en scherpe fotos maakt in het donker.
- Met de HTC One is televisie kijken nooit meer hetzelfde. HTC Sense TV verandert je telefoon in een interactieve programmagids of een afstandsbediening voor je TV.
- enzovoort….

Redenen genoeg om dit toestel meteen in huis te halen dacht ik zo! Deel vooral jullie verwachtingen en meningen, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)!

*EDIT 19/03/2013: Toestel nu ook te pre-orderen voor bestaande klanten:D via http://voda.fo/ne/rcx09
133 Reacties 133
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
De zwarte HTC One volgt later dan de zilveren versie. We verwachten dat dit niet al te lang meer gaat duren.
NielsS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat verstaan jullie onder niet al te lang? Dagen? Weken?
RodneyZ

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat een TELEURSTELLING is jullie telefonische klantenservice....
1 van de 10 mensen die daar werkt weet hoe de systemen werken en kan je daardoor ook uberhaupt iets vertellen.
De andere 9 van de 10 kan het werkelijk waar geen ene moer schelen hoe jij als klant geholpen wilt worden.
 
Ik heb zeker weten 5 keer een medewerker van de klantenservice aan de telefoon gehad over het verlengen van mijn contract bij vodafone. Dat is opzich geen probleem, maar als ik elke keer weer moet uitleggen dat ik voor de HTC One ga en niet anders, wordt dat wel heel vervelend(ZWAAR IRRITANT). Ik uitleggen ik wil graag de HTC One, want vind HTC gewoon fijn. Vodafonemedewerker 1: Dat kan ik me voorstellen, deze is helaas nog niet leverbaar door de late levering van HTC(geen punt, denk ik). Ik bel u zodra hij leverbaar is.
 
Vodafonemedewerker 2: Contractverlenging bla bla. Ik zeg leuk maar heeft je colleage geen aantekening gemaakt met welke telefoon ik wil met welk contract. Nee dat is raar. Okay de HTC One die is nog niet leverbaar.
 
Vodafonemedewerker 3: (WEER) Contractverlenging bla bla bla. Ik zeg jullie werken niet echt samen of wel. HTC ONE heb ik al 2 keer vertelt. NOG NIET LEVERBAAR. Hij zegt, mijn manager zegt volgende week maandag (22 april) kan ik een voor u bestellen, bel ik u dan. 22 april, geen vodafone medewerker.
 
Vodafonemedewerker 4/ 23 april nog steeds niet, ik bel zelf maar. JE RAADT HET NIET, WEER HET HELE VERHAAL VERTELLEN. Ja kan niet want HTC heeft rechtzaak met NOKIA. Wij kunnen de telefoon niet bestellen, via internet kan het wel. MAAR!!!! is de SONY xperia Z niet iets voor u. Ik: NEEEJ!!!, HIj ik doe er 4 euro vanaf, maar wel 97 euro bij betalen... Toen kreeg ik even kortsluiting in mn hoofd.
 
23 april ik bestel hem via internet, dacht krijg de ***** maar.
 
24 april ik bellen VODAFONEMEDEWERKER 5: Krijg geen bevestigingsmail, hoe kan dat. Hij OH verkeerde email adres stond erin... zal hem gelijk sturen. Ik vraag hoelang duurt het voordat hij geleverd word. Hij (Dit is echt geen grap) eind deze maand halveverwege MEI.
 
26 april: Een ingeving ik stap de vodafone winkel binnen. Ik zeg Hey hebben jullie nog een HTC One. Ja nog eentje. Okay beter. Ik leg hem de situatie uit, is het mogelijk dat ik hem annuleer en meteen hier meeneem. Hij zegt lijkt me bijna logisch... Ik bellen naar vodafone in de winkel.
 
VODAFONEMEDEWERKER 6: Ja kan hem annuleren maar dan kunt u hem niet meenemen uit de winkel. Duurt een tijd voordat de annulering doorgezet is( In 1 dag kan hij besteld zijn, maar niet in 1 dag geannuleerd hmmmm). Gaat 3 tot 5 werkdagen duren voordat de de backoffice de annulering heeft verwerkt.
 
Medewerker vond het ook nog al vreemd hij ook bellen. Hij kon het ook niet geloven.
Ik liet het er maar bij.
 
Maandag 29 april, ik loop weer binnen bij de vodafone. Weer hele goeie mensen daar. Hielpen me, maar ik moest zelf even de klantenservice bellen. Deze anderhalf uur moet ik even samenvatten: Weer 6 medewerkers gesproken 2 daarvan zouden me doorverbinden, maar hebben me opgehangen en pas de laatste kon mij echt duidelijk vertellen hoe de vork in de spreekwoordelijke steel zat.
 
Vodafonewinkel heeft nieuw systeem en klanteservice nog een oude, dus loopt allemaal langs mekaar.
 
Vandaag 1 mei krijg ik een sms bedankt voor het verlengen van je contract....Wederom kortsluiting in me hoofd.
Ik bellen, ja je contract is wel verlengt (zonder enig overleg of telefoontje) Ja gaat nu weer 2 werkdagen duren voordat dat geregeld is.
 
SAMENVATTING: 1) Bestel nooit maar dan ook nooit via internet en al helemaal niet via de telefoon.
2) Vodafone heeft niets over voor vaste klanten
3) De meeste Vodafone medewerkers zijn incompetent in hun werk...
 
Als iemand zich afvraagt waarom ik de moeite zou nemen om dit hele verhaal te vertellen, omdat die vodafonemedewerkers aan de telefoon zo frustrerend zijn en ik lees dat dit ik niet de enige ben die dit probleem ondervind.
 
ALSJEBLIEFT ALS JE EEN TELEFOON BESTELD DOE DAT GEWOON IN DE WINKEL
SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Tis sneu, maar hier begint het wel op te lijken. Dit is ook mijn laatste pre-order bij Vodafone. Dit is echt waardeloos. 
NielsS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor mij ook, zit er zelfs aan te denken om hem gewoon compleet te annuleren.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi RodneyZ,

Ik kan goed begrijpen dat het frustrerend is dat je meerdere malen telefonisch contact hebt opgenomen en dat je geen duidelijkheid kreeg naar aanleiding van deze gesprekken. De HTC One was in eerste instantie alleen online verkrijgbaar via een pre-order.

Je geeft aan dat je vervolgens online besteld hebt en dat je vervolgens telefonisch hebt besproken om de verlening te annuleren omdat je het toestel liever direct wilde kopen in de Vodafone winkel. Als ik het goed begrijp is deze annulering (helaas) niet doorgevoerd. Het klopt dat je niet direct een nieuw toestel kunt bestellen na een annulering. De annulering wordt verwerkt door onze backoffice en het heeft even tijd nodig voordat je weer een nieuwe bestelling kunt plaatsen. De medewerkers in de winkel kunnen dit proces niet versnellen.
Als je direct een toestel in bezit wilt hebben, dan kun je het beste even een Vodafone winkel binnen lopen om te vragen of ze het toestel op voorraad hebben. Indien dat niet het geval is kun je het toestel telefonisch of online bestellen en de levering daarvan afwachten.

Is de annulering op dit moment wel aangevraagd/verwerkt? Als er nog onduidelijkheden zijn omtrent je bestelling dan wil ik namelijk graag het een en ander voor je nakijken. Hiervoor heb ik echter wel gegevens nodig. Heb je een Twitter of Facebook account? Dan kun je ons via 1 van die kanalen een privéberichtje sturen met je gegevens.
RodneyZ

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De annulering is wel doorgevoerd dat konden ze mij vandaag wel meegeven, maar goed ik zou graag degene willen spreken die mijn contract heeft verlengd zonder overleg. Dit terwijl mijn contract pas afloopt op 14 juni, begin het gevoel te krijgen dat het nu expres is. Omdat ik zoveel (slecht) telefonisch contact heb gehad.
 
Ergens wil ik doorgaan voor een vergoeding of een tegemoetkoming van jullie kant, maar goed aangezien ik weer niet zo in elkaar steek laat ik dat maar varen....
RodneyZ

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat ik nog het mooiste vind dat als ik in de samsung forum over pre orderen en alles kijk, alles prima geleverd geen probleem. Laat wel zien wat de voorrang heeft bij vodafone...
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Maar eigelijk kan Vodafone er niks aan doen. Bij andere providers is de levertijd zelfs nog langer. HTC zou eerder uitkomen maar door problemen met de camera moest dat toch nog worden verbeterd. Niet veel later kregen ze het aan de stok met Nokia vanwege het gebruiken van dezelfde microfoon die door Nokia is laten ontwikkelen. (De fabrikant heeft dus eigelijk het contract niet nageleeft met  Nokia).  Samsung heeft die problemen niet gehad dus kon de leverdatum naleven. 
SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Misschien kan Vodafone er niet direct iets aan doen, maar communicatie scheelt al veel. 
Er kon ook een mail vanuit vodafone naar alle pre-orders verstuurd worden, met deze informatie. 
 
Dit is niet gedaan, en hierdoor komt het over alsof het niet uit maakt voor 'Vodafone' wat en hoe de klant geinformeerd wordt. Tevens hebben klanten niets aan ' hij wordt snel geleverd'. Kom gewoon tot de point en geef aan dat jullie ook niet weten wanneer de telefoon binnenkomt, en dat jullie proberen ons op de hoogte te houden van eventuele vorderingen. 
 
Communicatie is erg belangrijk voor een klant, en het is zonde dat dit niet belangrijk is voor Vodafone. 
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Daar heb je wel gelijk in inderdaad. Het is fijner te weten wat je te wachten staat, dan heletijd moeten afvragen wanneer je telefoon komt. 
NielsS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Precies, maar ik heb ook nog geen antwoord gehad op de vraag die ik gisteren stelde.

Heeft Vodafone hier een antwoord op?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Een exacte datum is bij dit soort populaire toestellen, zoals je helaas al gemerkt hebt, lastig zodra er leveringsproblemen ontstaan. Hoe graag we ook willen kunnen we dan, bij gebrek aan info, niet veel meer dan vaag zijn.

Deze week verwachten we ze in ieder geval niet, dus reken er op dat ze er sowieso op zijn vroegst volgende week komen. Zodra ik dat specifieker kan maken zal ik dat doen.
RodneyZ

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag weer 2 zeer irritante medewerkers aan de telefoon gehad.....
Konden mij niet vertellen hoe het kon gebeuren dat mijn contract verlengt is zonder mijn goedkeuren..
Details bespaar ik iedereen maar.. Ze gaven in ieder geval Belcompany de schuld, (nog nooit bij een belcompany binnen gestapt maar goed).
 
contract was overgenomen van Telefoonkopen.nl door belcompany. Even bezoekje gebracht aan de belcompany lieten zij me zien dat dit niet door hun is gedaan...Dealercode 00200008/ ORPWEBTOOL.. die is niet van belcompany..
 
Ik geef het op, wacht het maar gewoon af..
 
PS: 1 van die medewerkers zei gewoon letterlijk, nog even de annulering afwachten en dan kunt u uw contract opzeggen of wat u ook wilt....
 
Als ik zo een actie maak op mijn werk, krijg ik gewoon een functioneringsgesprek....
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Zijn er al mensen die hem al ondertussen binnen hebben gehad? 
BlackVeined

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week woensdag een HTC One ontvangen en direct teruggestuurd vanwege een productiefout. Echter de klantenservice gebeld, over internet contact gehad echter kan niemand mij wat vertellen over de status van de RMA en wanneer ik een nieuw toestel ontvang. Ook totaal geen bericht gehad van de prijswijzingen van het toestel voor pre-orders.

Eigenlijk spijt van de verlenging bij vodafone. Behoorlijk waardeloze service en teleurgesteld in de levering van het toestel.
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Als het goed is worden er vandaag een paar HTC one's verzonden. Door koningsdag was er wat vertraging gekomen. 
SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zijn dit zilveren of zwarte One's ?
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
SNijhuis schreef:
Zijn dit zilveren of zwarte One's ?

Er worden op dit moment alleen zilveren One's geleverd. De zwarte hebben we nog niet ontvangen.
RodneyZ

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteren, werd ik EINDELIJK trotse eigenaar van een HTC one...
 
Over de telefonische service ben ik nog steeds niet te spreken, maar goed..
 
Wat een telefoon..... hij is echt het beste wat je op dit moment kan krijgen.
Alles is nieuw, lekker opnieuw alles uitvinden.. Dus je bent zeker niet verveeld..
Leuke nieuwe functies.
Je tv besturen met je One, waarom??? gewoon omdat het kan...
 
Ik heb de Galaxy s4 in mn handen gehad, maar die haalt het echt niet bij de One.
De Galaxy is net wat sneller dan de One, maar qua innovatie en design is de One koning..
 
De Zoë functie is even uitzoeken, maar wel zeer handig... Filmpje maken en in dat filmpje kan je je eigen foto's in dat filmpje uitzoeken..(Begrijpt iemand me?)
 
Kan nog wel doorgaan, maar je moet hem echt uitproberen..
 
 
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic