Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Lang verwacht: HTC One!



Groot nieuws!
De langverwachte HTC One komt eraan!

En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone.

Zoals HTC het toestel zelf omschrijft:

‘’ Met de slanke aluminium behuizing, een live-startscherm waarop al je favoriete content wordt gestreamd, een fotogalerij die tot leven komt en dubbele frontstereoluidsprekers is de nieuwe HTC One klaar om je smartphone-beleving opnieuw vorm te geven’’


Klinkt veelbelovend toch? De pre-order’s worden geleverd vanaf week 16, dit is de link naar de website waar je je pre-order kunt plaatsen: http://voda.fo/ne/gt4lm.

Hieronder nog even wat extra features van het paradepaadje van HTC:

- Geniet van al je films op het 4,7-inch Super LCD3 scherm en beleef een geheel nieuwe geluidservaring doordat de speakers zich aan de voorzijde bevinden. Een dagje naar het strand? Laat je extra boxen voortaan maar thuis, want dankzij de stereospeakers en de ingebouwde versterker zijn die nu overbodig.
- Voor de HTC One heeft HTC een Ultrapixelcamera ontwikkeld. Deze camera vangt 300 procent meer licht dan de traditionele camerasensoren waardoor je eenvoudig mooie en scherpe fotos maakt in het donker.
- Met de HTC One is televisie kijken nooit meer hetzelfde. HTC Sense TV verandert je telefoon in een interactieve programmagids of een afstandsbediening voor je TV.
- enzovoort….

Redenen genoeg om dit toestel meteen in huis te halen dacht ik zo! Deel vooral jullie verwachtingen en meningen, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)!

*EDIT 19/03/2013: Toestel nu ook te pre-orderen voor bestaande klanten:D via http://voda.fo/ne/rcx09
133 Reacties 133
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
deze week zou ik bericht krijgen. kan niet wachten.
Cntdown

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik mijn zwarte one ook snel verwachten of duurt dit nog wel even?
inmiddels bijna een maand geleden besteld, zie dat andere mensen na mij al een levering hebben gehad.
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de mijne zojuist ontvangen en het was het wachten waard, wat een prachtig toestel :S
Het is een unbranded btw.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
van vodafone of via een andere winkel?
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone, via deze site.
SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste Vodafone, 
 
Tot op heden heb ik nog geen enkel bericht ontvangen over mijn bestelling. 
Het gaat om een zwarte HTC One, welke gepre-ordered is op 21 maart 2013. 
 
Hoe kan het zijn dat mensen welke later hebben verlengt al wel dit toestel hebben ontvangen?
 
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 21-03-2013 13:02:06
 
Met vriendelijke groet, 
SNijhuis
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
SNijhuis, als je vragen hebt over jouw specifieke bestelling, neem dan even contact op met de Vodafone klantenservice. In het algemeen geldt dat hoe eerder je bestelt, hoe eerder je het toestel krijgt, tenzij er iets specifieks is met jouw bestelling of aansluiting.
BlackVeined

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen woensdag mijn HTC One ontvangen, wat een prachtig toestel! Echter het toestel niet eens aan gehad.
Bij mij bleken de speakergrill niet goed gelijmd en zaten er behoorlijke panelgaps in het toestel.
Direct contact gehad met de klantenservice die mij naar de winkel stuurden. De winkel gaf mij het advies het toestel RMA terug te sturen aangezien het toestel niet in de winkel vervangen kon worden. Tevens contact gehad met de klantenservice van HTC. Uiteindelijk op advies van de Vodafone winkel en de HTC Support het toestel onder "DOA" via RMA retour gestuurd. Het toestel is vandaag in de postbus van vodafone afgeleverd.

Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor dit is afgehandeld en ik een nieuw toestel ontvang zonder deze productiefouten.... 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoe lang het zal duren hangt een beetje af van de beschikbaarheid van een vervangend toestel. Als dat gewoon op voorraad is heb je over een paar dagen weer een andere.
Ik ga ervan uit dat die in orde zal zijn, HTC levert over het algemeen prima kwaliteit af 🙂
dirkkramer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mee eens dat HTC altijd wel kwaliteit weet af te leveren maar word wel een beetje ongeduldig nu. Heb woensdag de Vodafone klantenservice gebeld aangaande mijn bestelling, zij wisten mij te melden dat het toestel vertraagd was en dat Vodafone nog zat te wachten op haar eerste batch HTC One's, maar dat gezien ik een pre-order had als 1 van de eersten aan de beurt was :@ terwijl sommigen hier al claimden het toestel al ontvangen te hebben. Ik heb nog steeds niets vernomen over verzending...
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Krijg zojuist bericht dat mijn HTC One Silver verstuurd is, en via PostNl zie ik dat hij morgenmiddag bezord gaat worden. Ik heb een vraag, ik heb een gewone simkaart in mijn HTC Sensation, krijg ik er een micro simkaart bij aangezien ik mijn contract gewoon verlengd heb?
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg hem er in ieder geval niet bij. Maar je kan hem gratis omruilen in een Vodafone winkel (wel ID meenemen).
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Krijg zojuist mailtje,Replar, dat microsim erbij geleverd word. Mooie service van Vodafone.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
dirkkramer, ik kan me goed voorstellen dat je ongeduldig bent op je nieuwe toestel. We zien je natuurlijk liever vandaag dan morgen aan de slag met je nieuwe toestel! Nog even afwachten dan maar, zodra de levering gaat plaats vinden nemen we direct contact met je op.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
moby008, kijk dat is goed nieuws! Dat scheelt je bovendien weer een trip naar de Vodafone Winkel. Veel plezier met je nieuwe toestel.
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dank je! Ik heb nog een vraagje. Die actie met die gratis HD medialink, geldt die niet bij jullie? Ik vulde mijn gegevens op die site in en daar werd dit gemeld: " Het IMEI nr is niet geldig of je hebt een toestel gekocht zonder actiesticker en komt helaas niet in aanmerking voor deze actie ".  Wel jammer dat jullie als enige hieraan niet meedoen. Verder een toptoestel.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
moby008 schreef:
Dank je! Ik heb nog een vraagje. Die actie met die gratis HD medialink, geldt die niet bij jullie? Ik vulde mijn gegevens op die site in en daar werd dit gemeld: " Het IMEI nr is niet geldig of je hebt een toestel gekocht zonder actiesticker en komt helaas niet in aanmerking voor deze actie ". Wel jammer dat jullie als enige hieraan niet meedoen. Verder een toptoestel.
De Medialink actie is een actie van HTC en geldt als je het toestel bij een erkende verkoper koopt.
Die lijst vind je hier en daar zitten wij gewoon tussen.

Ik vermoed dat je toestel gewoon niet in de lijst zit die de HTC site herkent. Ik raad je aan om even contact op te nemen met HTC, dat is denk ik de snelste manier om alsnog de medialink te krijgen want je maakt er met jouw toestel in ieder geval wel aanspraak op.

Ik zou er niet te lang mee wachten trouwens, want ik zie op=op staan op de site en ik denk dat heel wat mensen er graag één willen hebben!
NielsS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Al iets bekend wanner de Zwarte HTC one beschikbaar is?
SNijhuis

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nou, ik ben hier ook erg benieuwd naar. tot op heden nog niets gehoord. Als ik eind volgende week de telefoon nog niet heb ga ik het contract laten ontbinden wegens laksheid vanaf vodafone. Geen enkel vorm van informatie, alleen.. ja hij wordt snel geleverd. 
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb contact gehad met Vodafone. Een van de problemen is dat er een rechtzaak tegen HTC loopt en daarom zijn er niet veel toestellen nog op voorraad. Het probleem ligt dus niet bij Vodafone maar bij HTC. De zwarte HTC one's zijn veel gevraagd, mensen die een zilveren hebben besteld hebben dus geluk gehad en hem daarom eerder ontvangen. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic