Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Lang verwacht: HTC One!



Groot nieuws!
De langverwachte HTC One komt eraan!

En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone.

Zoals HTC het toestel zelf omschrijft:

‘’ Met de slanke aluminium behuizing, een live-startscherm waarop al je favoriete content wordt gestreamd, een fotogalerij die tot leven komt en dubbele frontstereoluidsprekers is de nieuwe HTC One klaar om je smartphone-beleving opnieuw vorm te geven’’


Klinkt veelbelovend toch? De pre-order’s worden geleverd vanaf week 16, dit is de link naar de website waar je je pre-order kunt plaatsen: http://voda.fo/ne/gt4lm.

Hieronder nog even wat extra features van het paradepaadje van HTC:

- Geniet van al je films op het 4,7-inch Super LCD3 scherm en beleef een geheel nieuwe geluidservaring doordat de speakers zich aan de voorzijde bevinden. Een dagje naar het strand? Laat je extra boxen voortaan maar thuis, want dankzij de stereospeakers en de ingebouwde versterker zijn die nu overbodig.
- Voor de HTC One heeft HTC een Ultrapixelcamera ontwikkeld. Deze camera vangt 300 procent meer licht dan de traditionele camerasensoren waardoor je eenvoudig mooie en scherpe fotos maakt in het donker.
- Met de HTC One is televisie kijken nooit meer hetzelfde. HTC Sense TV verandert je telefoon in een interactieve programmagids of een afstandsbediening voor je TV.
- enzovoort….

Redenen genoeg om dit toestel meteen in huis te halen dacht ik zo! Deel vooral jullie verwachtingen en meningen, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)!

*EDIT 19/03/2013: Toestel nu ook te pre-orderen voor bestaande klanten:D via http://voda.fo/ne/rcx09
133 Reacties 133
Ed

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Absurd.
Deze telefoon kost 639 euro.
Jullie vragen hier 1296 euro voor met een of ander ***abonement dat ik helemaal niet nodig heb.

Per eerst volgende mogelijkheid zeg ik mijn Vodafone abonement op.
Ben er helemaal klaar mee.
Wat een waardeloos bedrijf!!!
Wackid

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lang verwacht en veel te laat.... Lees ik het goed? te pre orderen alleen voor NIEUWE klanten? Wat dachten jullie dan van jullie trouwe klanten? Die laten jullie stikken of willen jullie opzadelen met een Samsung. Waar jullie Iets TE goede vriendjes mee zijn. Ik ben vertrokken bij Vodafone abbos waar geen mens op zit te wachten. Ik wil data en dat onbeperkt bellen hoeft niet. Sneller internet? Niet tegen deze prijzen. Ik snap wel waarom nieuwe klanten voorrang hebben. Omdat jullie huidige klanten weglopen. Suc6
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hele lange wachttijd, ook geen service om preorder alleen voor nieuwe klanten beschikbaar te maken.
 
Vandaag kreeg ik bericht dat ik kan verlengen, de kans dat dat gaat gebeuren zakt hiermee wel heel ver weg.
 
 
Jammer. Verder namelijk volkomen tevreden.
Venator

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeer mooie en fijne telefoon voor zover ik heb kunnen lezen. De telefoon is vernieuwender dan bijvoorbeeld directe concurrent Sony Experia Z. Design = smaak en kun je over twisten, specs echter niet. De One is de top!
 
Wat ik jammer vind:
 
- Vodafone negeert weer trouwe klanten (ik en mijn vriendin inmiddels 8 jaar!)
- Vodafone komt weer erg laat met de meest courante toestellen
 
Desgewenst werd mij uitgelegd door de klantenservice (telefonisch) dat er met het komen van de RED abonnementen geen kortingen of andere regelingen mogelijk zijn voor bestaande klanten, ook al zijn ze al heel lang klant. Nota bene kreeg mijn schoonzusje een week voor de RED-waanzin gewoon 80 euro korting op een iPhone 5 met de vorige abonnementsvorm (en pas 1 jaar klant..). 
 
De webcare afdeling kon op 2 maart überhaupt nog niets zeggen over de One, wat vrij vreemd is als ie bij iedere concurrent al te preorderen is. Over de Sony Experia Z (eigenlijk de enige concurrent voor de One momenteel) was het nog erger: lag al in de winkel en was bij Vodafone alleen te pre-orderen, wederom alleen voor nieuwe klanten.
 
Oftewel:
 
We hebben er echt genoeg van, na 8 jaar en diverse malen zo behandeld te zijn (en nee, wij zijn absoluut geen klagers of lastige klanten, was over het algemeen zelfs redelijk tevreden) verhuis ik al onze abonnementjes maar naar KPN of Hi. Scheelt nog 100 euro per jaar per abonnement ook, toch weer een paar keer extra sushi eten per jaar 🙂
 
 
 
 
 
 
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als dit echt alleen voor nieuwe klanten is te pre-orderen ben ik zeer, ZEER teleursgesteld in Vodafone...
kevin93w

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nu AL? te pre-orderen, laat me niet lachen.... Ik heb een maand geleden al berichten op het forum van HTC geplaatst over het feit dat er zo laks gereageerd wordt op de aankondiging van een belangrijke telefoon en jullie bieden nu AL de mogelijkheid om te pre-orderen? Alle andere telecom aanbieders hadden het toestel al tussen de andere producten gevoegd en nog voor beter betaalbare combinaties ook. Terwijl de Galaxy S4 wel binnen een paar dagen op de site wordt gezet, heb zo het idee dat er flink met geld gesmeten wordt en dat Samsung een prioriteitsstatus heeft t.o.v. bijvoorbeeld HTC waardoor de consumenten die daar wel interesse voor hebben aan de kant geschoven worden.
Annabelle
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Ik begrijp jullie teleurstelling! Gelukkig heb ik goed nieuws. Je kunt vanaf vandaag ook pre-orderen als bestaande klant. Verlengen met de HTC One kan dus vanaf nu. Gebruik daarvoor deze link: http://voda.fo/ne/rcx09. Je logt eerst in via My Vodafone, erna kom je als het goed is in het orderscherm. Lukt dit bij iedereen?

Ik zie nog vrij weinig reacties over het toestel zelf. Ik ben benieuwd hoe jullie daarover denken.
Wackid

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt dat jullie toch nog een beetje naar de wensen van de klant luisteren. En gezien het feit van de diverse reacties mag je toch wel opmaken dat het een super toestel is. THIS IS THE ONE.

Maar ondanks de inspanning ga ik toch weg. 70 euro per maand!! Als je een beetje extra data wilt. Dat is slim van jullie, maar beter voor andere providers die wel meer dan 1gb kan leveren voor net iets meer voor de helft.

Jammer want was erg tevreden over Vodafone.
Ed

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Annabelle,

De HTC One is nog steeds niet te verlengen voor mij middels deze link.
Daarnaast vertik ik het 54 euro neer te leggen voor een telefoon die ik bij de concurrentie voor 38 euro kan krijgen, maar dan met een op maat gesneden abo zonder allerlei onzin als verplichte verzekeringen enz. Verzekerd ben ik namelijk al (voor 5 euro p.m.) en ik verbruik vrijwel niets.

Vorige week heb ik met een medewerker van Vodafone aan de lijn gehangen (hij belde mij) die mij een belachelijk duur abonnement probeerde aan te smeren. Deze jongeman werd niet gehinderd door enige kennis van telefoons en was van mening dat een HTC ONE X dezelfde telefoon was als de ONE. Wat bij Vodafone nu niet door blijkt te dringen is dat wij niet zitten te wachten op idiote abonnementsconstructies maar op "goed en eerlijk"! En dan zeker de vaste trouwe klanten die helaas nu keihard afgestraft worden op het feit dat ze al klant zijn. Ik kan me de tijd heugen dat je als vaste klant een mooie extra korting kreeg op het laatst uitgebrachte toestel, je betaalde immers al 24, 48 of 60 maanden trouw je rekening en besloot na het bekijken van de mogelijkheden bij de concurrentie al dan niet een abonnement te verlengen.

Die tijd is duidelijk voorbij met de bevoogdende en domme weg die nu door Vodafone is ingeslagen waarin Vodafone de achterlijke consument wel eens uit zal leggen wat die nodig heeft. De wereld op zijn kop! Vanuit marketing oogpunt een blunder van de bovenste plank en ik ga er dan ook van uit dat jullie dit niet verkocht krijgen aan de kritische consument en dat jullie dit op enig moment in zullen zien.



Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Ed, kun je aangeven wat er mis gaat als je op de link klikt? Lukt het inloggen wel? Krijg je een foutmelding te zien? Komt je abonnement op dit moment wel voor een verlenging in aanmerking?

De HTC One en de HTC One X zijn inderdaad verschillende toestellen. Gezien de naamgeving kan ik me de verwarring wel indenken, maar het is uiteraard niet de bedoeling ze door elkaar te halen. Bedankt voor je feedback daarin.

Onze Red abonnementen zijn speciaal gemaakt om met 1 abonnement helemaal klaar te zijn. Dit omdat je met name door de onbeperkte bel- en smsbundel bijvoorbeeld geen kosten buiten je bundel meer komen voor reguliere gesprekken. Ik begrijp echter dat dit niet is wat jij zoekt in een abonnement. We bieden daarom ook nog 2 verschillende Bel+Sms+Web abonnementen aan, wellicht dat deze beter bij jou passen. Meer informatie daarover vind je op http://voda.fo/ne/c0qu5.
Wackid

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pffff het zijn ook telkens weer dezelfde standaard antwoorden die men geeft.

Als ik zo op het forum rond lees zijn er weinig tot geen positieve reacties op de red abbos...

Mensen willen niet betalen waar ze geen gebruik van maken. Willen wel betalen voor wat ze wel gebruiken. Raar he? Zo moeilijk is het niet....

Gratis bellen met klantenservice So? Tweede simkaart So? Meest verkochte tablets hebben alleen wifi. Verzekering So? Ik heb dat niet nodig. Welke.... Heeft dit verzonnen?

Waarom geen keuze in databundels van 1gb naar 4gb. Eerste net te weinig tweede weer te veel.

Vodafone Red... Tja.. Red hoofd van frustratie en prijzen krijg je er van.
Ed

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geweldig Anabelle,

Dan hoef ik "slechts" 300 euro bij te betalen op een 2 jarig contract van 37.50!
Da's toch bijna voor niks? 😉

En dat terwijl ik elders die telefoon (vrijwel) gratis krijg op een 2 jarig contract van 38 euro.
Noem mij eens 1 goede reden om deze veel te dure overeenkomst met jullie aan te gaan?
Ik begrijp dat jij hier niets aan kunt doen en dat jij ook maar bent ingehuurd om met de mond van je werkgever te spreken maar wij, klanten van Vodafone, wensen niet door Vodafone voor achterlijk te worden versleten.

Dank voor je antwoord.


Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Wackid, Ed, het kan natuurlijk zo zijn dat onze abonnementen niet aansluiten bij jullie wensen. Denk er aan dat de losse toestelprijs voor de HTC One ook € 669 is, vandaar dat je afhankelijk van het gekozen abonnement om een gedeeltelijke bijbetaling gevraagd kan worden. De abonnementsprijs bevat zowel een deel van de toestelkosten, als kosten voor het gebruik van het netwerk.
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik werd even heel blij van het bericht van Annabelle, tot het moment dat Sales, Loyalty en de reguliere klantenservice mij in eerste in stantie vertelden dat ze van niks wisten, tot het moment dat ik ze verzocht op dit forum te kijken. Daarna veranderde het van "ik weet het niet" in "ik kan het niet" "ik ga het navragen" en vervolgens naar "ik mag het niet".
 
Ik kreeg zelfs het advies om via dit forum te reageren, wellicht dat ik dan wel geholpen kon worden. Een zeer bijzonder advies aangezien ik er vanuit ga dat jullie toch allemaal voor vodafone werken...
 
Ik wil eigenlijk helemaal niet overstappen, maar vodafone doet wel heel erg zn best op deze manier.
 
Kan iemand hier wel helpen?
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Al via deze website geprobeerd?
Ik heb zonet nl zonder problemen mijn contract kunnen verlengen incl. dit toestel.
 
Nu is het wachten tot ie uitkomt...
Kan niet wachten 🙂
Wackid

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@sodo
Je hoeft me echt niet te vertellen hoe het in elkaar steekt. Dat de telefoon in de abbo verwerkt is.
Ik weet heel goed hoe het werkt zelfs zo goed dat ik in deze praktijken niet intrapt. Jullie weten dat mensen meer data willen en sturen Je dan meteen naar de duurste abbo. Met alle onzin in die abbo erbij.

@ed
Als je deze prijzen noemt weet ik dat je het over t-mobile en tele2 hebt. Gek he dat zij het wel kunnen. Dat is ook de reden waarom belcompany (onderdeel Vodafone) tele2 er uit gegooid heeft.
Hebben straks 4g en vodafone voorlopig niet.
Toen ik daar bij Vodafone naar vroeg zeiden ze "jahhh maar bij ons hoef je daar straks niet Extra voor te betalen" WHAHAHA

@doorhalen
Waarom ze het (zogenaamd) niet weten bij de telefonische helpdesk is, omdat ze meer provisie krijgen bij Samsung. Of andere duistere afspraken.

Dus Vodafone ik weet wel redelijk hoe het in elkaar zit.
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Replar. Uiteraard, maar toen kreeg ik de melding dat ik helemaal nog niet kon verlengen...
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Doorhalen schreef:
Ik werd even heel blij van het bericht van Annabelle, tot het moment dat Sales, Loyalty en de reguliere klantenservice mij in eerste in stantie vertelden dat ze van niks wisten, tot het moment dat ik ze verzocht op dit forum te kijken. Daarna veranderde het van "ik weet het niet" in "ik kan het niet" "ik ga het navragen" en vervolgens naar "ik mag het niet".
Doorhalen, dank voor je reactie, ik ga dit even voor je na. Mocht je dat willen, online bestellen is, mocht je op dit moment korter dan 4 maanden voor de einddatum van je contract zitten, wel mogelijk, via de eerdergenoemde link.
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Sido
 
Online bestellen is, ondanks dat ik binnen mn vier maanden zit, ook niet mogelijk. Blijkbaar is my Vodafone daar nog niet van op de hoogte. Dat is de reden dat ik überhaupt telefonisch contact heb opgenomen met de klantenservice. Dus links of rechtsom kan ik die bestelling niet plaatsen. 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic