msguppie69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

LG P970 geen mobiel internet

Ik heb een LG P970 , maar krijg hier geen mobiel internet op wel via wifi werkt ie perfect maar ik krijg mijn mobiele internet er niet op aan . Ik heb al van alles geprobeerd wat ik via google gevonden heb . Heb zelfs naar 1300 internet gesmsd en nog werkt het niet , fabrieksinstellingen gedaan ; niets . Opnieuw opgestart , nope niets wel wifi .
 
Wie kan mij helpen zodat ook mijn mobiele internet gewoon werkt , zoals het altijd gewerkt heeft op mijn andere smartphone ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
msguppie69
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik ben met mijn toestel naar de vodafone shop geweest en hier hebben ze alles nagekeken , nu blijkt dat mijn software te oud was . heb deze via de lg support site geupgrade ( duurde ff ) maar het is me gelukt nu werkt alles top zowel mobiel als wifi . Thanks anyway

Bekijk in context

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Msguppie69, dat is inderdaad vervelend. Het lijkt erop dat je instellingen niet helemaal goed staan. Je komt hier achter door je simkaart in een ander toestel te testen. Kijk ook eens voor tips op de volgende pagina.
msguppie69
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik ben met mijn toestel naar de vodafone shop geweest en hier hebben ze alles nagekeken , nu blijkt dat mijn software te oud was . heb deze via de lg support site geupgrade ( duurde ff ) maar het is me gelukt nu werkt alles top zowel mobiel als wifi . Thanks anyway
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic