Syrtos

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

LG G3: waar is marshmallow?

Ik zie continue topics met dat andere vodafone klanten met een LG G3 een marshmallow update hebben gehad maar ik heb nog niks! Ik wacht al maanden terwijl ik 1. Een LG G3 heb en 2. Ben een vodafone klant. Zelfs mijn zusje met de G2 heeft marshmallow.

Wordt hier heel gefrustreerd door want er is heel wat mis met lollipop op mijn device.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Syrtos, daarvoor heb je de LG PC Suite nodig. Deze wordt normaal al aangeboden zodra je het toestel koppelt aan je pc. Je kunt deze ook downloaden via de website van LG.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Ik weet dat het via batches wordt uitgerold. Er kan dus inderdaad een bepaalde tijd over heen gaan. Wat je eventueel zou kunnen doen is het toestel eens koppelen aan je pc met het programma van lg en dan naar een update zoeken.
Je zou ook kunnen checken of je een Vodafone branded toestel hebt. Indien je dit hebt is het logisch dat het iets langer duurt omdat dan de update via Vodafone loopt. Ga naar Opties -> over de telefoon -> Software informatie -> Softwareversie. In het geval van een Vodafone versie staat er “VDF” of “204-04”.

Betreft de foutmelding kun je een softreset doen. Let er wel op dat je een back-up maakt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Syrtos , houd er rekening mee dat LG op dit moment de update niet via FOTA verstuurd (dus firmware over-the-air). Je kunt de update alleen binnenhalen als je je toestel koppelt aan een pc of laptop en de LG software gebruikt. Ik heb zelf ook de LG G3 en op deze manier Android 6 moeten ophalen. Er is volgens mij geen andere manier.
Syrtos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Marc- Hoe doe ik dat via de pc? Heb daar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Syrtos, daarvoor heb je de LG PC Suite nodig. Deze wordt normaal al aangeboden zodra je het toestel koppelt aan je pc. Je kunt deze ook downloaden via de website van LG.
Syrtos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dankjewel ga het uitproberen!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej Syrtos, heb je het nog kunnen uitproberen? 🙂
Syrtos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het heeft perfect gewerkt! Dankjewel allemaal.
Anonymous
Niet van toepassing
Top, goed om te horen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Top! 🙂 Veel plezier ermee.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Anonymous
Niet van toepassing
Sietske is nog niet gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic