michbas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LG G3 D855 Reparatie status

Heb m'n toestel maandag 02-11-2015 bij de vodafone winkel in Sittard afgegeven voor reparatie maar vandaag, zaterdag 07-11-2015 staat er nog steeds bij reparatiestatus 'order bevestigd' ? Ik mag toch hopen dat deze status niet klopt, want dan hadden ze me dat in de winkel even erbij mogen vermelden!

Het is na een volledige 'swap' nu voor de 2e keer dat m'n Lg via Dynafix weer ergens extern in Polen ofzo gerepareerd moet worden.. ik weet dat het vorige keer 3 weken heeft geduurd, dus zit ik nu vast en zeker 4 weken zonder telefoon. Bij elkaar al een kleine €100,- aan abonnementskosten voor niks betaald.
Vind het bovendien raar dat Vodafone mijn toestel naar Dynafix stuurt, terwijl Lg hen niet officiel erkent en daarmee dus mijn fabrieksgarantie komt te vervallen?

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
michbas , ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je topic. De fabrieksgarantie komt uiteraard niet te vervallen bij een reparatie via Vodafone. Aangezien we de status van je reparatie verder niet kunnen nakijken raad ik je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Zie ook onze huisregels. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic