dand

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

LG G2

Gaat Vodafone ook de LG G2 verkopen in de Vodafone winkels of online? Ik kan hem nog niet vinden.
23 Reacties 23
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Heb even gekeken op Google er er zijn al abonnementen beschikbaar voor de LG G2. 
Het toestel staat inderdaad nog niet bij Vodafone op hun Website dat kan later misschien nog veranderen.
 
Als je even op Google kijkt zie je al vele resultaten over het toestel met Vodafone.
 
Groetjes!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik ga dit even voor jullie navragen!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben inmiddels een antwoord ontvangen. We gaan de LG G2 niet aanbieden vanuit ons assortiment. Waarschijnlijk gaan externe dealers het toestel wel aanbieden icm een Vodafone abonnement zodat je er via een omweg toch aan kunt geraken.
Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dat is niet slim! Helaas wel iphones van tig jaar oud
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Tja.. Hier zal vast een verklaarbare reden achter zitten..
dand
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, valt me wel tegen. Een van de top Android telefoons van het moment en die hebben jullie dus niet zelf.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Gelukkig kan je het toestel wel via Vodafone dealers bestellen. Heb je misschien daaraan overwogen?
Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ga ik zeker doen alleen jammer dat Vodafone geen reviews leest
Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Helaas loop ik dan wel korting mis via friends and family
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is inderdaad minder leuk over die korting van je. Je kan anders ook eens naar en andere smartphone kijken? En anders wens ik je wel succes hiermee!
dand
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Blijft jammer. LG G2 is volgens velen de beste Android telefoon van het moment. En als je bijv Friends & Family wilt gebruiken ben je toch afhankelijk van wat Vodafone aanbiedt.
 
Gaat Vodafone trouwens de volgende Nexus telefoon wel aanbieden?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
dand schreef:
Gaat Vodafone trouwens de volgende Nexus telefoon wel aanbieden?
Goeie vraag. Dat is mij nog niet bekend.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Haha, goede vraag. Je bedoeld vast de gespeculeerde Nexus 5 als de vorige Nexus toestellen hier waren op de Vodafone site dan heb je kans dat deze hierbij wordt toegevoegd.
Als je meer wilt horen over de Nexus 5 lees dan even het volgende artikel:
 
Link: http://nutech.nl/mobiel/3596195/nexus-5-krijgt-duurdere-variant-met-grotere-accu.html
dand
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De vorige Nexus telefoons waren volgens mij nooit bij Vodafone te koop. Ik hoop gewoon dat Vodafone misschien nu eindelijk wel Nexus toestellen gaat aanbieden. 
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Zelf weet ik dat niet meer kan dat niet meer zien op de site. Maar het lijkt me inderdaad en goede tip om ook en Nexus telefoon te verkopen. LG wou de Nexus 4 eigenlijk helemaal niet in Nederland verkopen dat deden ze later wel daardoor konden de Providers moeilijk achter het toestel aan gaan.
 
Dus hopelijk zien we en Nexus 5 bij Vodafone staan speciaal voor de Stock Google fans!
(Zelf blijf ik bij Samsung) ;).
MrAndroid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Doodzonde dit. En onbegrijpelijk. We praten notabene over de wellicht beste Android-phone van dit moment en dan moet het weer via een omweg waardoor je bepaalde voordelen misloopt. 

Misschien wordt het tijd voor een andere provider want stemmen doe je uiteindelijk met je portemonnee. Teleurstellend, Vodafone.
Pedropalmos

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Helaas is vodafone Apple verslaafd en laten ze top android toestellen links liggen
bandy78

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik mag mijn abbonement eind deze maand verlengen en het valt ook mij erg tegen dat Vodafone de ''populaire'' LG G2 niet aanbied via de site .

Er wordt als antwoord gegeven dat de G2 ook via andere kanalen besteld kan worden alleen vergeten ze erbij te zeggen dat verlengen dan vaak duurder is dan een nieuw abbonement !!

Vind dit toch wel een sterke tegenvaller ik begrijp dat Vodafone niet ''alle'' toestellen kan aanbieden , maar de LG G2 is toch wel het top Android toestel van dit moment en dus niet het zoveelste toestel !

Ben dus kortom aan het kijken om over te stappen i.c.m de LG met een beetje tegenzin dat wel want ben nog altijd tevreden over Vodafone .
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Bandy, we bieden op dit moment de G2 niet aan in ons assortiment. Maar misschien heb ik een andere oplossing. In de eerste aankoop is die duurder, maar over de hele termijn van je contract gesproken ben je goedkoper uit.

Wat dacht je van verlengen met een Sim Only abonnement en het toestel los kopen bij de (web)winkel van je keuze? Het toestel kun je vaak als je het los koopt het ietsje goedkoper krijgen en omdat je in je abonnement geen toestel afbetaalt is dat ook goedkoper. Het is niet dat het nu de helft scheelt ofzo, maar het is toch altijd een paar tientjes tot ca 100 euro die je over 2 jaar kunt besparen. En je kunt dan gewoon bij ons blijven 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic