saskiasiekman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LEENTOESTEL NIET VERZEKERD NIET GEMELD!!! MET DIT VERHAAL NIET KLAAR!!

Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed meer opladen,dus aangeboden (via verzekering)bij Dynafix repair. Ook kreeg ik direct een soort gelijk toestel en bruikleen dat ik gewoon kon bellen etc,maar nu komt het:
 
Ik zat aan tafel met mijn leentoestel van Vodafone en per ongeluk viel er wat thee op het toestel en doet nu helemaal niets meer. Ik heb daar keurig direct melding van gemaakt bij vodafone op 30-03-2013,ik kreeg als andwoord SORRY mevrouw maar daar bent u NIET voor verzekerd,dus zodra wij dat toestel defect terug krijgen,krijgt u van ons de rekening van 730,29 (toestelprijs)op u deurmat vallen en zult de gehele rekening moeten betalen!!!.
 
Nu dat pik ik natuurlijk niet,want dan had er duidelijk vermeld moeten worden door vodafone per brief of etc etc dat een leentoestel NIET verzekerd is of hun daarvoor. Ik heb niet voor niets bij mijn eigen iphone5 een dure verzekering afgesloten,dus als ik had geweten dat een leentoestel NIET verzekerd was,had ik natuurlijk NOOIT een leentoestel van Vodafone aangenomen en zolang de reperatie duurt wel een prepaid aangeschaft voor nog geen 20,00!! Ik zal dit probleem en mijn verhaal ook doen bij kassa en de consumentenbond etc etc ,want dit kan en mag niet,en ben er verlopig ook niet klaar mee!!

 
Gewenste oplossing
Hopende dat Vodafone eerder met een oplossing komt voor dat ik zelf verdere stappen zal gaan ondernemen. Ik eis vrijstelling van betaling door nalatigheid van Vodafone om niet DUIDELIJK ook niet in de verzegelde doos waar leentoestel werd in aangeboden te vermelde dat een leentoestel NIET voor welke situatie dan ook  verzekerd is!! Ik zal iedereen op de hoogte houden!! Mvr Groet Fam Siekman uit Diemen

 
ps leentoestel (niet werkzaam meer nog in bezit tot mijn eigen toestel iphone 5 gerepareerd en weer terug gebracht wordt door Dynafix repair en dan ook leentoestel moet inleveren)
 
Klantnummer
367022784                   
 
telefoonnumer
0629(niet bereikbaar op dit moment)
 
Te bereiken op nr 0652258976
1 Reactie 1
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi saskiasiekman,

Ik wil je adviseren om je persoonlijke gegevens te verwijderen in verband met je privacy.

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van het feit dat je de toestelprijs van het leentoestel zelf moet betalen.
Helaas kan ik via het forum geen specifieke klantvragen behandelen. Je kunt je klacht kenbaar maken bij onze telefonische klantenservice of via social media.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic